Auteur Topic: wie was jij in een vorig leven?  (gelezen 2412 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: wie was jij in een vorig leven?
« Reactie #1 Gepost op: 28-05-2006, 14:26:19 »
Diagnose:

Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een vrouw in uw laatste, eerdere reïncarnatie.

U werd geboren ergens in het moderne Joegoeslavie omstreeks 650.

Uw beroep was krijger, jager, visser, iemand die offers brengt.

Uw kort psychologisch profiel toentertijd :

Je was een verstandige praktisch ingestelde persoon, een materialist zonder geestelijk geweten. Je eenvoudige wijsheid hielp de zwakkeren en de armen.

Hetgene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig leven :

Uw les - de jaloersheid en de woede in jezelf overwinnen en vervolgens ook bij de mensen die jou als hun gids kiezen. Je moet begrijpen dat deze zwakheden veroorzaakt zijn door angst en berouw.


Wat een onzin. ::)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: wie was jij in een vorig leven?
« Reactie #2 Gepost op: 28-05-2006, 14:28:39 »
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een vrouw in uw laatste, eerdere reïncarnatie.


U werd geboren ergens in het moderne Spanje omstreeks 1350.

Uw beroep was bankier, woekeraar, financier, rechter.

--------------------------------------------------------------------------------

Uw kort psychologisch profiel toentertijd :

Natuurlijk talent van een psycholoog, je wist de mogelijkheden te benutten. Koelbloedig en kalm onder alle omstandigheden.

--------------------------------------------------------------------------------

Hetgene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig leven :

Jouw probleem - het aanleren van vastberadenheid en volharding. Tegenspoed zou je niet meer klein mogen krijgen.


--------------------------------------------------------------------------------



ik mag idd hopen dat ik een vrouw was ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie was jij in een vorig leven?
« Reactie #3 Gepost op: 28-05-2006, 14:29:48 »
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een man in uw laatste, eerdere reïncarnatie.

U werd geboren ergens in het moderne Zuiden van Latijns Amerika omstreeks 1550.

Uw beroep was chemicus, alchimist, gifmenger.

Uw kort psychologisch profiel toentertijd :

Je reisde graag, je hield ervan dingen te onderzoeken, uit te pluizen, je kon een detective of een spion zijn.

Hetgene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig leven :

Je zou je talent voor liefde, vreugde en enthousiasme moeten ontwikkelen en deze gevoelens aan iedereen overbrengen.


Cool ::trots::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: wie was jij in een vorig leven?
« Reactie #4 Gepost op: 28-05-2006, 14:30:12 »
weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een man in uw laatste, eerdere reïncarnatie.


U werd geboren ergens in het moderne Amerika Zuid-Oost omstreeks 1600.

Uw beroep was juwelier, horlogemaker.



--------------------------------------------------------------------------------


Uw kort psychologisch profiel toentertijd :

Dergelijke mensen zijn steeds met nieuwe dingen bezig. Je hebt steeds van veranderingen gehouden, vooral op gebied van kunst, muziek en koken.



--------------------------------------------------------------------------------


Hetgene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig leven :

Er is een onzichtbare link tussen de materiële en de spirituele wereld. Uw les - zoeken, vinden en gebruiken van deze link.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: wie was jij in een vorig leven?
« Reactie #5 Gepost op: 28-05-2006, 14:30:28 »
Diagnose:
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een man in uw laatste, eerdere reïncarnatie.


U werd geboren ergens in het moderne Zuid Nieuw-Zeeland omstreeks 1450.

Uw beroep was danser, zander, acteur.



--------------------------------------------------------------------------------


Uw kort psychologisch profiel toentertijd :

Je had de geest van een wetenschapper, altijd op zoek naar nieuwe verklaringen. De omgeving begreep hem vaak verkeerd of niet, maar respecteerde zijn kennis.



--------------------------------------------------------------------------------


Hetgene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig leven :

Magie is overal rondom U, in de meest gewone en alledaagse gebeurtenissen. Uw les - de magie aanleren en mensen helpen om het te begrijpen. Je bent een tovenaar!

 ::rofl::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: wie was jij in een vorig leven?
« Reactie #6 Gepost op: 28-05-2006, 14:30:53 »
jee... Willemson, jij bent van lang geleden  :o
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wie was jij in een vorig leven?
« Reactie #7 Gepost op: 28-05-2006, 16:08:34 »
Ik niet, maar degene die naast mij zit  >:D :P
Diagnose:
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een man in uw laatste, eerdere reïncarnatie.

U werd geboren ergens in het moderne Zuid-China omstreeks 700.

Uw beroep was grafdelver, begrafenisondernemer.

--------------------------------------------------------------------------------

Uw kort psychologisch profiel toentertijd :

Revolutionair type. Jij brengt overal veranderingen teweeg - in de politiek, zakenwereld, godsdienst, huishouden. Kon een leider zijn.

--------------------------------------------------------------------------------

Hetgene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig leven :

Je hebt de neiging om op gelijk welke manier problemen aangaande milieuvervuiling, recyclage, verkeerd gebruik van grondstoffen, verwijdering van radioactiviteit op te lossen, ook met psychologische methoden.

Degene die de grootste angst nu heeft voor lijken was ooit grafdelver... tsja..  :o ;)

Moi  ;) :
Diagnose:
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een vrouw in uw laatste, eerdere reïncarnatie.

U werd geboren ergens in het moderne Thailand omstreeks 900.

Uw beroep was monnik, bijenhouder, gangster.

--------------------------------------------------------------------------------

Uw kort psychologisch profiel toentertijd :

Nieuwsgierig, vindingrijk, hield er van dingen haarfijn uit te pluizen en in boeken te snuffelen. Talent voor drama, natuurtalent als acteur.

--------------------------------------------------------------------------------

Zooo.. de eerste vrouwelijke monnik en gangster tegelijk.. jaja.. it was me!  ??? ;)  :o :o

Hetgene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig leven :

Uw les - het aanleren van tact en billijkheid en dan dat ook aan anderen leren. Je zal gelukkiger zijn, wanneer je diegenen helpt die geen rede kennen.

I'm a real big goblin..

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wie was jij in een vorig leven?
« Reactie #8 Gepost op: 30-05-2006, 14:23:47 »
Diagnose:
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een man in uw laatste, eerdere reïncarnatie.


U werd geboren ergens in het moderne Noord-Japan omstreeks 1575.

Uw beroep was leraar, wiskundige, geoloog.



--------------------------------------------------------------------------------


Uw kort psychologisch profiel toentertijd :

Dergelijke mensen zijn steeds met nieuwe dingen bezig. Je hebt steeds van veranderingen gehouden, vooral op gebied van kunst, muziek en koken.



--------------------------------------------------------------------------------


Hetgene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig leven :

Uw les - het aanleren van tact en billijkheid en dan dat ook aan anderen leren. Je zal gelukkiger zijn, wanneer je diegenen helpt die geen rede kennen.


hahaha, ik was een man :o
Do you want to go to the Seaside?

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: wie was jij in een vorig leven?
« Reactie #9 Gepost op: 30-05-2006, 14:30:08 »
Diagnose:
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een man in uw laatste, eerdere reïncarnatie.


U werd geboren ergens in het moderne West-Canada omstreeks 700.

Uw beroep was grafdelver, begrafenisondernemer.



--------------------------------------------------------------------------------


Uw kort psychologisch profiel toentertijd :

Persoon met veel energie, goed in planning en superviseren. Indien je simpelweg een vuilnisman was, dan zou je chef van de vuilnismannen zijn.



--------------------------------------------------------------------------------


Hetgene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig leven :

Je hebt de neiging om op gelijk welke manier problemen aangaande milieuvervuiling, recyclage, verkeerd gebruik van grondstoffen, verwijdering van radioactiviteit op te lossen, ook met psychologische methoden.

 :o
Menno is gek

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wie was jij in een vorig leven?
« Reactie #10 Gepost op: 30-05-2006, 16:16:41 »
Diagnose:
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een man in uw laatste, eerdere reïncarnatie.
U werd geboren ergens in het moderne West-Canada omstreeks 700.
Uw beroep was grafdelver, begrafenisondernemer.
--------------------------------------------------------------------------------
Uw kort psychologisch profiel toentertijd :
Persoon met veel energie, goed in planning en superviseren. Indien je simpelweg een vuilnisman was, dan zou je chef van de vuilnismannen zijn.
--------------------------------------------------------------------------------
Hetgene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig leven :
Je hebt de neiging om op gelijk welke manier problemen aangaande milieuvervuiling, recyclage, verkeerd gebruik van grondstoffen, verwijdering van radioactiviteit op te lossen, ook met psychologische methoden.
 :o
Goh.. wat een toeval  :-\\ je bent bijna op dezelfde dag geboren als die vriendin van mij en hebt ook bijna hetzelfde leven  :-\\
I'm a real big goblin..

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie was jij in een vorig leven?
« Reactie #11 Gepost op: 30-05-2006, 17:06:42 »
Diagnose:
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een vrouw in uw laatste, eerdere reïncarnatie.


U werd geboren ergens in het moderne Zuiden van Latijns Amerika omstreeks 000.

Uw beroep was danser, zander, acteur.

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: wie was jij in een vorig leven?
« Reactie #12 Gepost op: 30-05-2006, 19:50:16 »
Goh.. wat een toeval  :-\\ je bent bijna op dezelfde dag geboren als die vriendin van mij en hebt ook bijna hetzelfde leven  :-\\
ja in me vorige leven kwam ik je vriendin ook tegen in West China, toen gingen we samen gravendelven  ::jaja:: weet je nog vriendin van mirtjuh??
Menno is gek

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: wie was jij in een vorig leven?
« Reactie #13 Gepost op: 30-05-2006, 20:10:55 »
Citaat
vul je hieronder uw huidige geboortedatum in. 

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
dat 'huidige' is grappig. alsof we weten wanneer we in een zogenaamd vorig leven geboren zijn...


u was een man in uw laatste, eerdere reïncarnatie.
U werd geboren ergens in het moderne Borneo omstreeks 1550.
Uw beroep was boer, wever, kleermaker.

Uw kort psychologisch profiel toentertijd :

Steeds op zoek naar waarheden en wijsheden. Je zou je toekomstige levens kunnen gezien hebben. Anderen zagen jou als een idealistische verhelderende wegwijzer naar de toekomst.

Hetgene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig leven :

Uw les - een vriendelijke houding aannemen ten opzichte van anderen, de kunst van het begrijpen en van medelijden onder de knie krijgen.



As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wie was jij in een vorig leven?
« Reactie #14 Gepost op: 31-05-2006, 07:56:07 »
 ::) ;D

Diagnose:
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een vrouw in uw laatste, eerdere reïncarnatie.


U werd geboren ergens in het moderne Noorwegen omstreeks 1225.

Uw beroep was chemicus, alchimist, gifmenger.
---------------------------------------------------------------------


Uw kort psychologisch profiel toentertijd :

Je was een verstandige praktisch ingestelde persoon, een materialist zonder geestelijk geweten. Je eenvoudige wijsheid hielp de zwakkeren en de armen.
---------------------------------------------------------------------


Hetgene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig leven :

Je zou je talent voor liefde, vreugde en enthousiasme moeten ontwikkelen en deze gevoelens aan iedereen overbrengen.
---------------------------------------------------------------------
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie was jij in een vorig leven?
« Reactie #15 Gepost op: 31-05-2006, 15:06:32 »
Gifmenger :P

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wie was jij in een vorig leven?
« Reactie #16 Gepost op: 31-05-2006, 15:12:38 »
Diagnose:
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een vrouw in uw laatste, eerdere reïncarnatie.


U werd geboren ergens in het moderne Israel omstreeks 375.

Uw beroep was artiest, goochelaar, voorspeller.



--------------------------------------------------------------------------------


Uw kort psychologisch profiel toentertijd :

Natuurlijk talent van een psycholoog, je wist de mogelijkheden te benutten. Koelbloedig en kalm onder alle omstandigheden.



--------------------------------------------------------------------------------


Hetgene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig leven :

Jouw probleem - leren het universum te beminnen en te vertrouwen. Je bent geneigd te denken, te studeren, dingen te overwegen, innerlijke wijsheid te ontwikkelen.

"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: wie was jij in een vorig leven?
« Reactie #17 Gepost op: 1-06-2006, 14:37:05 »
Waarom hebben zoveel mensen dezelfde beroepen ::)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: wie was jij in een vorig leven?
« Reactie #18 Gepost op: 1-06-2006, 14:46:05 »
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een vrouw in uw laatste, eerdere reïncarnatie.  >:(

U werd geboren ergens in het moderne Noord-Australie omstreeks 1325. (Wat heb ik dan in de tussentijd gedaan?  ;D)

Uw beroep was leider, majoor, kapitein. <--- Erg vreemd voor een vrouw in die tijd!  ???

--------------------------------------------------------------------------------


Uw kort psychologisch profiel toentertijd :

Schuchtere, geremde, stille persoon. Je had creatieve talenten, maar wachtte om ze te uiten.  ???
Soms vond je omgeving je een raar iemand. Toen ook al?  ;D  ;)

--------------------------------------------------------------------------------

Hetgene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig leven :

Uw belangrijkste les -- edelmoedigheid ontwikkelen alsook het gevoel van broederschap. Probeer minder afhankelijk te zijn van het materiële en leer enkel zoveel te hebben als je kan weer geven.  :-\\

 ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: wie was jij in een vorig leven?
« Reactie #19 Gepost op: 1-06-2006, 14:49:08 »
Noord-Australië... In die tijd (1325)... Dan moet ik een aborigenal geweest zijn!!!  ::oink::

Volgens diezelfde site heb trouwens het sex-appeal van Leonardo Di Caprio...  :-\\
« Laatst bewerkt op: 1-06-2006, 14:50:42 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.