BTW: herhaling van mijn topic van deze morgen:[/i]
Lap, ik had het kunnen denken. De derde aflevering heeft geen soelaas gebracht; in tegendeel: zoals ik had verwacht, is er ook dit keer weer een potentiele mol opgestaan.
Ondertussen doet Knudde het niet onaardig in de poll: reeds twee keer de juiste afvaller aangeduid! Maar dan wel aan de verkeerde kant van de kolom , bij de mol dus...
120 punten reeds de vuilbak in gekieperd; als dat zo voortduurt, zal ik nog moeten komen bedelen bij jullie om er te mogen blijven bijhoren.
En dan de aflevering zelf: waar George vorige week uit de grond kwam piepen, zo heeft hij zich deze keer flink uit de naad gewerkt.
En waar ik Kerstin al had afgeschreven wegens te emotioneel, moet ik idd toegeven dat ook hààr molgehalte met stip gestegen is...
En dan blijft er nog Ellen; ook reeds afgeschreven na aflevering 1, maar misschien hebben de makers het wel zo link gespeeld door Erik haar naam te laten vernoemen bij de stemming. Ik baseer mij op de analogie met de eerste vlaamse molreeks toen Magda op de Mont-Ventoux (toepasselijk omgedoopt tot Mol-Ventoux) evenzeer aan haar stuur aan 't schudden was tot haar ketting afliep en daardoor kostbare tijd verloor....
En met Harry Potter in mijn achterhoofd blijft een zweem van magie rond deze reeks hangen. Ik moet zeggen: de sterkste of toch zeker spannendste die ik tot nu toe gezien heb. Knap televisiewerk, boeiende kandidaten en een adembenemend kader waar het geheel zich in afspeelt! Dat het zo mag blijven!
met bijhorende bedenking:[/i]
De groene-schermen-theorie mogen we dus opbergen, net als de MissionImpossible-gedachte (MI -> IM = Dick)
Wat blijft dan? Het abseilen, George Lucas, ... andere mbt Ellen of Kerstin??