Nou goed, mensen feliciteren kan geen kwaad, dus bij deze de twee Italië fans hier gefeliciteerd.
Maar eh sorry KD ik ben verre van overtuigd. Ik heb ze 't zelfde spel zien spelen dat ik van ze ken. Ik heb ze voortdurend met 8 man op hun eigen helft zien staan en ik heb Australië 't spel zien maken. Ook al voor die rode kaart. Materazzi natuurlijk. Ik denk dat mijn punt nu wel duidelijk is, wat ik tegen 'm heb. Maar goed, daar kreeg ie absoluut verdiend rood voor.
En dan die schwalbe. Nee hoor, ik ben nog steeds geen fan. 
Bedankt voor je sportieve felicitaties, maar ik heb weinig tot niks aan de overwinning kunnen bijdragen hoor!

Wat Materazzi betreft kan ik het trouwens alleen maar met je eens zijn hoor, ook al ben ik Italië-fan. Net zo goed als ik Robben irritant kan vinden, terwijl ik toch altijd voor Nederland ben natuurlijk.
En als AC Milan-fan moet je ook wel een hekel hebben aan Materazzi natuurlijk, maar als hij scoort is het weer even goed

.
Als Nesta niet geblesseerd was geraakt, had Materazzi nu niet hoeven spelen (en geen rode kaart hoeven te krijgen), dus dat was driedubbel balen.
Ik verwacht dat Italië de halve finale nu zeker wel moet kunnen halen, daarna wordt het sowieso lastig.
In de eerste helft speelde Italië overigens gewoon weer 4-3-3. Ik vond het spel ook verre van overtuigend, maar het was in de eerste helft nou niet echt verdedigend.
Engeland speelde gisteren echt in een verdedigend systeem: 5-4-1.