Auteur Topic: Peking Express zoveel jaar later!!!  (gelezen 323412 keer)

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #360 Gepost op: 19-03-2010, 08:47:27 »
 :P
ook mijn zwager is weer aan de reis, zit op dit moment in Chili
Kijk maar eens op http://www.bertklein.net/zevenwekenbonen/
duidelijk ,hij eet bonen!!!
zo om ik wel aan de 77777 hits, denk ik!!!
doeg rinck

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #361 Gepost op: 19-03-2010, 14:45:42 »
Hmm, wat gaan jullie allemaal ver weg (zou ik ook wel willen...) maar komen jullie ook wel eens in de Europese landen hier in de buurt? Voor reizigers een supertip en vlakbij: Berlijn!
Ich bin ein Bärliner!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #362 Gepost op: 31-03-2010, 14:23:43 »
:P
ook mijn zwager is weer aan de reis, zit op dit moment in Chili
Kijk maar eens op http://www.bertklein.net/zevenwekenbonen/
duidelijk ,hij eet bonen!!!
zo om ik wel aan de 77777 hits, denk ik!!!
doeg rinck
k'had toch vertelt van mijn zwager!!!, zie hierboven.
Nou nu eens goed weer bericht.... hij is beroofd!!!
In Chili hebben ze hem met de praattruc alles afgenomen wat hij had.
Is nu dus op de terugweg en 7 weken bonen is dus drie weken ellende geworden.
Het ga u goed!!!
rinck

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #363 Gepost op: 6-04-2010, 22:09:42 »
Hé Hurricane,
mooi dat je dat vraagt want meestal gaat het toch om vragen betreffende Roos!
Tijdens onze trip was het nastuurlijk Art zijn eerste PE, hij kreeg dan ook ondersteuning van Ernst-Paul, dat wil zeggen 'k heb hem op verschillende lokaties gezien en zelfs een aantal keren met hem gesproken.
Tijdens PE 2004 zag je Art genieten dwz ook hij viel van de ene verbazing in de andere. Ook hij had het niet steeds gemakkelijk, daar komt bij dat hij door de vrouwelijke deelnemers aardig op de hak werd genomen, "hé Art(je)" wat ben je een lekker ding. Carla & Sophie hadden het regelmatig over zijn kontje en spraken dat ook uit.
Verder waren het overgrote deel van de deelnemers ook wat PE sceptisch en deden de zaken die we moesten doen niet met dezelfde uitstraling als dat de productie voorstelde. 'k Hoor Carla nog zeggen: "nou ja wat een gedoe zeg dat hele Peking Express". We zijn als deelnemers zelfs een aantal keren in opstand gekomen. Het lange wachten, geen eten ( en op dat moment de productie wel zien eten!),uitstel van de ranking, niet op de hoogte worden gehouden etc. etc. waren redenen om eens met Colijn te praten. Hij was de productiemanager en wel voor rede vatbaar. Daar komt bij dat de cameramannen/vrouwen wel degelijk met ons meedachten.

Zoals ik al zei/schreef 'k had niet de indruk dat Art het met tegenzin deed, nee hij genoot met volle teugen. Samen met Roos bespeelden ze soms de menigte op een hele leuke manier. Je zou wensen dat ze nog eens de niet uitgezonden beelden lieten zien, of bv. de bloopers, lijkt me geweldig. Maar Art was een reuze gozer, topfiguur en zo heeft hij zich wat mij betreft ook verder ontwikkeld. Zie hem wel als opvolger van Matthijs, jij ook? ::tandpastasmiley::
greets rinck

Haha......fan was ik zeker. Ik hou het liever op sympathisant, want bij een fan denk ik altijd al die malloten die posters op de kamer hebben hangen :D

Tja...een blonde mooie dame heeft sowieso altijd bekijks lijkt mij. Vind het wel sneu voor Roos. Maar ik denk dat zij de klap wel boven is gekomen :)
Ik zag haar toevallig nog (op tv weliswaar) bij onze Zuiderburen op tv afgelopen weekend!


Maar eh....hoe was Antwerpen?

En na 5 jaar nog steeds lezingen geven over PE? Proficiat!!! Dus dit is een jubileumjaar. Wat zijn de festiviteiten? :D

Zartan
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #364 Gepost op: 27-04-2010, 09:16:48 »
Haha......fan was ik zeker. Ik hou het liever op sympathisant, want bij een fan denk ik altijd al die malloten die posters op de kamer hebben hangen :D

Tja...een blonde mooie dame heeft sowieso altijd bekijks lijkt mij. Vind het wel sneu voor Roos. Maar ik denk dat zij de klap wel boven is gekomen :)
Ik zag haar toevallig nog (op tv weliswaar) bij onze Zuiderburen op tv afgelopen weekend!


Maar eh....hoe was Antwerpen?

En na 5 jaar nog steeds lezingen geven over PE? Proficiat!!! Dus dit is een jubileumjaar. Wat zijn de festiviteiten? :D


Zartan


Hé Zartan,
nog niet echt over nagedacht!, misschien dat reality-net nog iets in petto heeft???
Ja die lezingen blijven maar doorgaan, creeer mijn eigen markt dus dat kan niet mooier!!!

Antwerpen was top! Berlijn staat nu op het lijstje

en neuu, symphatisant is voor mij ook voldoende hoor, 'k zit ook zo inelkaar; doe maar gewoon.....
iets noordelijks!!! ::trots:: ::trots:: ::trots::
doeg rinck
« Laatst bewerkt op: 27-04-2010, 13:47:17 door Swifty, Reden: quote gerepareerd »

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #365 Gepost op: 22-05-2010, 11:14:27 »
Over noorderlijk gesproken, bij mij staat Scandinavia op het lijstje.

Je eigen markt creeren he, klinkt goed. Staat je al onder 'te boeken artiesten en andere entertainers'?
Of heb je je eigen website gemaakt?

Grtz

Z
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #366 Gepost op: 3-06-2010, 13:03:55 »
Over noorderlijk gesproken, bij mij staat Scandinavia op het lijstje.

Je eigen markt creeren he, klinkt goed. Staat je al onder 'te boeken artiesten en andere entertainers'?
Of heb je je eigen website gemaakt?

Grtz

Z
;D probeer dat maar eens Zartan, valt je niet mee hoor!
Van onze hele groep is alleen Jeroen het aardig gelukt om nog een mooie stuiver over te houden aan het Peking Express verhaal. Hij staat in allerlei modebladen en doet reclame uitingen.
Begrijp me goed ´k klaag niet hoor, heb mijn portie ook gehad en soms nog!!!, en wat is nou mooier dan entertainen!!!
grtz rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #367 Gepost op: 4-06-2010, 20:47:05 »
 ::regenboog::
hé luitjes,
'k heb jullie wel al vaker wat gevraagd en doe dat hierbij nogmaals;
mijn jongste zoon Rens gaat in Zwolle vliegtuigtechniek doen en zoekt daar een kamer.
Hij is niet behept met het Peking Express virus maar toch!!!
´t zou te gek zijn als ik via dit medium een kamer voor hem zou vinden.
Meerdere zaken zijn op deze wijze gelukt dus..... ´k heb goede hoop+
ROOM FOR RENS!!!!
thanks rinck ::tandpastasmiley::

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #368 Gepost op: 14-06-2010, 22:27:10 »
::regenboog::
hé luitjes,
'k heb jullie wel al vaker wat gevraagd en doe dat hierbij nogmaals;
mijn jongste zoon Rens gaat in Zwolle vliegtuigtechniek doen en zoekt daar een kamer.
Hij is niet behept met het Peking Express virus maar toch!!!
´t zou te gek zijn als ik via dit medium een kamer voor hem zou vinden.
Meerdere zaken zijn op deze wijze gelukt dus..... ´k heb goede hoop+
ROOM FOR RENS!!!!
thanks rinck ::tandpastasmiley::
hé 'tis nog eventjes maar nog geen reacties; geen PE-fans in Zwolle?????

Offline luigi78

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #369 Gepost op: 20-06-2010, 11:25:41 »
hé 'tis nog eventjes maar nog geen reacties; geen PE-fans in Zwolle?????

Gaat ie op het Deltion studeren, da's hier vandaan op kruipafstand, helaas is ons huis wat te klein om op langere termijn iemand huis te vesten  ???(zelfs voor ons 2-en soms haha), voor 1 nacht zou het nog wel te doen zijn  ;)

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #370 Gepost op: 21-06-2010, 09:15:57 »
Gaat ie op het Deltion studeren, da's hier vandaan op kruipafstand, helaas is ons huis wat te klein om op langere termijn iemand huis te vesten  ???(zelfs voor ons 2-en soms haha), voor 1 nacht zou het nog wel te doen zijn  ;)
he Luigi,
yep, hij gaat vliegtuigtechniek doen!
Ga je binnenkort ook verbouwen????
Maar misschien mooier als je in Zwolle wat bekenden hebt, dus als je wat hoort!!!
Je weet me te vinden.
grtz rinck  ::trots::

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #371 Gepost op: 25-06-2010, 12:13:59 »
Gaat ie op het Deltion studeren, da's hier vandaan op kruipafstand, helaas is ons huis wat te klein om op langere termijn iemand huis te vesten  ???(zelfs voor ons 2-en soms haha), voor 1 nacht zou het nog wel te doen zijn  ;)
Hé "Luigi",
'k was vergeten je te bedanken voor het aanbod!
Zelfs maar één nachtje is natuurlijk wel heel aardig, heb je toch ook veel "geleerd" vanuit het verre Oosten, toch?

grtz rinck
hij heeft overigens nog niets gevonenden dus...... pekingsitegangers ( mooi woord toch?) please!!!! ::ok::

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #372 Gepost op: 22-07-2010, 10:59:30 »
Hallo pekingers ( nieuw woord volgens mij!)
we hebben een kamer voor Rens ( mijn jongste zoon) gevonden hoor, dus aanbiedingen (hahumm)
niet meer nodig. Kamertje in Zwolle voor zijn studie vliegtuigbouwkunde!
 ::joehoe:: 't is maar ff dat jullie het weten.
Nog benieuwd naar nieuw data en verhalen???
grtz rinck

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #373 Gepost op: 30-07-2010, 23:43:16 »
hey Rinck,

kwist niet eens dat je een zoon had... wel een dochter ::rofl::
Nou hij in Zwolle gaat studeren betekent dat jij daar ook wel eens in de buurt bent? Kunnen we wel een pekingexpressje bij Luigi78 houden! 8) tis jammer dat we geen PE meer hebben maar sommige fragmenten vergeet ik echt niet! en je hebt vast nog wel wat sterke verhalen.
Je kan het hebben jongen!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #374 Gepost op: 2-08-2010, 15:23:30 »
tis jammer dat we geen PE meer hebben maar sommige fragmenten vergeet ik echt niet!
Eigenlijk zou er een actie moeten komen om PE weer op tv te krijgen! Route's zijn er vast nog wel te bedenken, dus daar ligt het niet aan; deelnemers zijn er vast ook nog wel genoeg te vinden, dus daar zal het ook niet aan liggen; en ook presentatie zal geen probleem opbrengen... en misschien het allerbalangrijkst: kijkers zullen er normaal gespreken ook meer dan genoeg zijn! Dus wat let de omroepen?
Ich bin ein Bärliner!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #375 Gepost op: 8-08-2010, 22:26:06 »
hey Rinck,

kwist niet eens dat je een zoon had... wel een dochter ::rofl::
Nou hij in Zwolle gaat studeren betekent dat jij daar ook wel eens in de buurt bent? Kunnen we wel een pekingexpressje bij Luigi78 houden! 8) tis jammer dat we geen PE meer hebben maar sommige fragmenten vergeet ik echt niet! en je hebt vast nog wel wat sterke verhalen.
hé hurricane,
'k heb er zelfs twee!!!
maar deze gaat intussen naar Zwolle, the place to be!
enne... sterke verhalen te over dus straks een keer?
Goed om te lezen dat je bepaalde beelden hebt vastgehouden... ook wij met zijn 4tjes in Ter-Apel???
't Sterkste verhaal wat ik dan nog even kwijt wil is dat na 5 jaar met mijn kop op de tv ze zelfs in het "verre" Frankrijk mij herkenden en dan bedoel ik dus de Fransen hé. Dat verzin je toch niet!!!! Blijkt dat wij ook meegedaan hebben tijdens de uitzendingen van TV5 dwz de franse editie van PE, nou ja zeg!!!
grtz rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #376 Gepost op: 9-08-2010, 16:23:59 »
Eigenlijk zou er een actie moeten komen om PE weer op tv te krijgen! Route's zijn er vast nog wel te bedenken, dus daar ligt het niet aan; deelnemers zijn er vast ook nog wel genoeg te vinden, dus daar zal het ook niet aan liggen; en ook presentatie zal geen probleem opbrengen... en misschien het allerbalangrijkst: kijkers zullen er normaal gespreken ook meer dan genoeg zijn! Dus wat let de omroepen?
::zwaai::hé LdHmolletje,
je vergeet waarschijnlijk dat de bedenkers én makers van PE al "binnen" zijn!
Kijk maar eens op KANAKNA, de producent van PE, en eigenaar Ludo Poppe kijk maar eens op zijn bedrijf ZODIAK een Belgisch/Nederlands televisiebedrijf geloof ik. Moet je ook eens naar zijn programma's kijken; 10 tallen, echt een grote jongen alhoewel hij klein van stuk is!!!
Hij kwam sanen met Ernst-Paul bij mij in India en zei voor mij de onvergetelijke woorden: Rinck het mag wel wat harder; jullie zijn te lief voor elkaar.... "de beuk erin"( dat zijn mijn eigen woorden hoor!)Maakte indruk op me vooral als je bedenkt dat Ernst-Paul ongeveer mijn lengte is en ik bezig was op een olifant te klimmen!!! ::oink::
Als je als actief panellid iets wil bereiken moet je echt bij hem zijn, hij heeft de rechten in zijn bezit, en niet alleen hier hé: België, Spanje, Frankrijk, Duitsland, Zweden en ga maar door!
TRY before you Die, 'k weet niet of dat ook van hem is!!!
grtz rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #377 Gepost op: 22-08-2010, 21:50:51 »
 ::regenboog::
"moet" jullie toch nog even laten weten dat de "bekendheid" soms toch rare situaties met zich meebrengt!!! Wat te denken van bekendheid tot in Frankrijk, blijkt dat in de franse PE ook beelden zijn gebruikt van onze PE. Lopen we Colmar, off all places, en hoor je achter je je naam in Frans, nou ja zeg..... raar hoor.Verder stteds priemende blikken die je eigenlijk wat willen vragen!!!!
doeg rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #378 Gepost op: 9-09-2010, 09:39:44 »
Geachte "Pekinggangers",
wat denken jullie, nu Robinson Eiland toch weer begint met een nieuwe uitzending, zit een Peking met bekende(?) Belgen en Naderlanders er nogmaals in???, of wordt dat afgezaagd?
grtz rinck

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #379 Gepost op: 9-09-2010, 23:59:38 »
Geachte "Pekinggangers",
wat denken jullie, nu Robinson Eiland toch weer begint met een nieuwe uitzending, zit een Peking met bekende(?) Belgen en Naderlanders er nogmaals in???, of wordt dat afgezaagd?
grtz rinck

Als ik het me goed herinner was de BN'ers-editie van PE qua kijkcijfers een flop, in tegenstelling tot de BN'er-edities van WIDM en ER (voor zover we dat na 1 aflevering kunnen zeggen). Dus ik verwacht niet dat ze dat nogmaals proberen.
Ik hoop zo dat er eindelijk weer eens een (gewone!) Peking Express komt! Ik wil meedoen!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.