Auteur Topic: Peking Express zoveel jaar later!!!  (gelezen 323350 keer)

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #400 Gepost op: 8-02-2011, 13:17:48 »
Hé Zartan,
wat jij niet weet is dat de nieuwe reeks Peking Express met drie mensen start!!!
Dus.... no problem, we gaan gewoon met z'n drietjes, toch. Kun jij een beetje op die kleine passen en dan regel ik het liften. Moet er wel zo'n kinderstoeltje mee, da's een gesleep maar ach.... daar draaien we ons handen niet voor om , toch? ::boogie::
peking greets rinck

Das mooi! Ik ben van de partij ;-)
Er is vast wel ergens een kinderstoel-rugzak te verkrijgen haha

Loopt je bedrijfje al goed? En is het veel werk om een eigen bedrijfje op te richten?
En zijn de lezingen verleden tijd?

Groeten,

Marcel
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #401 Gepost op: 15-02-2011, 20:18:28 »
Das mooi! Ik ben van de partij ;-)
Er is vast wel ergens een kinderstoel-rugzak te verkrijgen haha

Loopt je bedrijfje al goed? En is het veel werk om een eigen bedrijfje op te richten?
En zijn de lezingen verleden tijd?

Groeten,

Marcel
Hé Marcel,

Nou wat dacht je wat!!!!, tís inmiddels geboren ..... een jongetje genaamd MAX
 Max,Marcel en Rinck dat klinkt toch top????
56 cm en 3950 gram, mooi hé


mijn bedrijfje loopt als een trein.... enne dat voorbereiden en werk valt mee hoor
als het maar goed tussen je oren zit.... maar dat is met zoveel dingen, toch?

Ja en de lezingen.... dat geloof je niet maar nog steeds en ook allerlei groepen
alhoewel de damesclubs in de meerderheid zijn. Kun jij uitleggen waarom!!!!!
Hé goed weer es wat van je te horen, nu de druk opovoeren naar de productie van Peking Express, neen jij dat voor je rekening????. Mij kennen ze ( nog)  te goed!!!! ::niet-ok::
grtz rinck

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #402 Gepost op: 15-02-2011, 21:08:09 »
Nou wat dacht je wat!!!!, tís inmiddels geboren ..... een jongetje genaamd MAX
 Max,Marcel en Rinck dat klinkt toch top????
56 cm en 3950 gram, mooi hé
Gefeliciteerd! ::feest:: ::feest:: ::feest::
Ich bin ein Bärliner!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #403 Gepost op: 18-02-2011, 21:22:22 »
Gefeliciteerd! ::feest:: ::feest:: ::feest::

Dank, dank!!!
Moeder en zoon maken het goed  ::love::

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #404 Gepost op: 22-02-2011, 21:05:54 »
vanmiddag op bezoek geweest bij de journalist die 'toen' een artikel over ons schreef. Dus na Peking. Heeft een coulage gemaakt van al zijn artikelen, en daar stond ik tussen!!!
Apart hoor, vastgelegd in 'kunst'  ::trots::
grtz rinck

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #405 Gepost op: 23-02-2011, 12:40:51 »
Hé Marcel,

Nou wat dacht je wat!!!!, tís inmiddels geboren ..... een jongetje genaamd MAX
 Max,Marcel en Rinck dat klinkt toch top????
56 cm en 3950 gram, mooi hé


mijn bedrijfje loopt als een trein.... enne dat voorbereiden en werk valt mee hoor
als het maar goed tussen je oren zit.... maar dat is met zoveel dingen, toch?

Ja en de lezingen.... dat geloof je niet maar nog steeds en ook allerlei groepen
alhoewel de damesclubs in de meerderheid zijn. Kun jij uitleggen waarom!!!!!
Hé goed weer es wat van je te horen, nu de druk opovoeren naar de productie van Peking Express, neen jij dat voor je rekening????. Mij kennen ze ( nog)  te goed!!!! ::niet-ok::
grtz rinck

Haha, klinkt goed inderdaad ;-) Alleen jammer dat de "R" roet in het eten gooit haha. 3x "M" staat net iets mooier :D

Gefeliciteerd met je kleinzoon!! Voor de eerste keer opa?
Goed om te horen dat je bedrijfje als een trein loopt! Betekend dat je een goede keuze hebt gemaakt.
Voor administratieve vragen kun je bij mij terecht :)

Haha, veel damesclubs die je willen hebben nog steeds? Tja, ze zijn gewoon fan van je prachtige, grijze haardos denk haha. Ik zou het anders ook niet weten. Misschien je manier van vertellen???
Het is wel een goede vraag omdat aan de damesclubs zelf voor te leggen, denk je niet?

Ik zal ze wel een vriendelijke mail sturen haha

Grtz Mars
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #406 Gepost op: 28-02-2011, 22:00:09 »
Haha, klinkt goed inderdaad ;-) Alleen jammer dat de "R" roet in het eten gooit haha. 3x "M" staat net iets mooier :D

Gefeliciteerd met je kleinzoon!! Voor de eerste keer opa?
Goed om te horen dat je bedrijfje als een trein loopt! Betekend dat je een goede keuze hebt gemaakt.
Voor administratieve vragen kun je bij mij terecht :)

Haha, veel damesclubs die je willen hebben nog steeds? Tja, ze zijn gewoon fan van je prachtige, grijze haardos denk haha. Ik zou het anders ook niet weten. Misschien je manier van vertellen???

Hé Zartan ( blijf het een mooie naam vinden!, komt waarschijnlijk door de gedachte Tarzan)

zal ik je iets verklappen ( doe ik wel vaker) aangaande die grijze haardos en damesclubs!!!
'k Heb dus vorige keer gevraagd...... hoe kan het toch dat......
Wat dacht je wat ze antwoorden..... en ik kan hun eerlijkheid ontzettend waarderen.

Andere sprekers zijn niet zo welbespraakt enne...... veel duurder!!!!
Nou ja vraag ik je. Maar eerlijkheid ten top, dus 'k ga er gewoon mee door, binnenkort in Ter Apel!! of al places
doeg rinck
Het is wel een goede vraag omdat aan de damesclubs zelf voor te leggen, denk je niet?

Ik zal ze wel een vriendelijke mail sturen haha

Grtz Mars


Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #407 Gepost op: 21-03-2011, 19:09:01 »
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
he luitjes,
was ik weer eens!
Sinds ik voor mezelf ben begonnen kom ik als freelancer niet altijd meer toe aan deze mailtjes,
maar goed d'r is weer heel wat gebeurd in de tussentijd!!!
Ben in Ter Apel geweest bij prachtige dames van de passage en ze vertelt over Peking ea.
Ging weer als vanouds, ze waren enthousiast over de verhalen en toen ik als Indiase man opkwam werden ze 'wild'. 'k Had het een thema gegeven: 'Ander luu bin'n ook luu', oftewel andere mensen zijn ook mensen. Ook prachtig om te horen dat de vragen zo door de jaren heen ook steeds dezelfde zijn. Wat echt nieuw was dat niemand in de zaal( 38 personen) het ooit had gezien, da's apart toch??
Volgende keer weer meer.
doeg rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #408 Gepost op: 17-04-2011, 16:10:47 »
 ::tandpastasmiley::
binnenkort weer 'aan de bak' .
Nu in Veendam bij de vereninging van oud-medewerkers van de Rijksdienst voor wegverkeer!
Ja zo kom je nog eens ergens.
Volgende maand weer 'voor de klas' in het kader van weer een project, wat doet de pers met je oftewel Mediawijsheid!!! Nou kan ik dagen over vertellen
Nu op het Dollardcollege in Appingedam, of al places!!!
Zijn jullie weer ff op de hoogte
doeg rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #409 Gepost op: 26-04-2011, 20:09:14 »
 :)
eigenlijk moet ik naar een nieuwe topic: Peking Express 6 jaar later!!!
Maar die 100.000 komt d'r ook aan dus nog even deze en dan een nieuwe????
grtz rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #410 Gepost op: 16-05-2011, 17:28:15 »
:)
eigenlijk moet ik naar een nieuwe topic: Peking Express 6 jaar later!!!
Maar die 100.000 komt d'r ook aan dus nog even deze en dan een nieuwe????
grtz rinck

POTVERDORIE, heb ik die 100.000 helemaal gemist!!!!
nou eigenlijk reden voor een feestje.
Hé 'test'wat doen we hiermee????
hiep hoi ofzo???
grtz rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #411 Gepost op: 19-05-2011, 08:58:23 »
Nou, krijg ik nog reacties???
of is 100.000 hits normaal???
nou ja in zoveel jaar valt het natuurlijk ook wel weer mee, maar 'k lees verderop in op deze site niet zioveel hits. Zit hem natuurlijk d'r ook in datr ik nog steeds reageer. Andere haken af maar ik blijf trouw, toch  ::pinokkio::

De laatste tijd, en ik schreef het al eerder, valt het wat tegen!
Eigen bedrijf hé, toch heel anders dan ambtenaar(tje) zijn maar 'k heb er nog geen spijt van. Sterker 'k had al veel eerder moeten beginnen maar ja...... achteraf kijk je een aap in zijn gat.'k Ben steeds actief in het noorden en wil mijn vleugels wel verder uitslaan dus zegt het voort zegt het voort; rinck als aap(ie)in de boom ( kijk je mij tegen mijn gat) ::rofl::
doeg,
rinck
enne jullie weten het al 'Geen gelul, gebak van Krul

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #412 Gepost op: 22-05-2011, 16:02:49 »
nou ja zeg, nog steeds of kloppen de tellingen niet?
is dit geouwehoer nu al weer 1000 maal gelezen? geen reacties en toch 'hits'?
'k Begrijp er niet zoveel van maar 't gaat dus nog steeds door!!!!
Volgende week maandag in Appingedam ga ik weer eens vertellen hoe prachtig het was!
doeg rinck

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #413 Gepost op: 29-05-2011, 15:26:08 »
Gisteren weer een paar afleveringen gezien (voor de zoveelste keer). Het verveelt nooit ::jaja:: Die Indiërs zijn wel een apart volkje of niet Rinck... en je bent er nooit alleen! Volgens mij wordt het wel weer eens tijd voor een nieuwe bijeenkomst maar dat Boschhuis in Ter Apel, daar was laatst toch brand? ???

grtn,

jan
Je kan het hebben jongen!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #414 Gepost op: 30-05-2011, 12:12:59 »
Je bent / blijft goed op de hoogte Jan, 't is indeed deels in vuur opgegaan maar 't staat er nog hoor!
Samenkomst lijkt mij prachtig, roep de boy's maar samen, kan ik ook een keer jullie verhalen aanhoren!!!
grtz rinck

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #415 Gepost op: 31-05-2011, 22:17:28 »
Dat moet zeker gaan lukken! ik heb er zin in! :D Neem die Kris ook eens mee. Trouwens hoe lang hebben jullie eigenlijk die Taj Mahal bekeken? In ieder geval langer dan een uur...
Je kan het hebben jongen!

Offline luigi78

  • Forumlid
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #416 Gepost op: 10-06-2011, 15:43:36 »
Je bent / blijft goed op de hoogte Jan, 't is indeed deels in vuur opgegaan maar 't staat er nog hoor!
Samenkomst lijkt mij prachtig, roep de boy's maar samen, kan ik ook een keer jullie verhalen aanhoren!!!
grtz rinck
Dat lijkt mij ook een goed plan! ;D

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #417 Gepost op: 21-06-2011, 12:00:02 »
Dat moet zeker gaan lukken! ik heb er zin in! :D Neem die Kris ook eens mee. Trouwens hoe lang hebben jullie eigenlijk die Taj Mahal bekeken? In ieder geval langer dan een uur...
beetje laat maar beter laat dan...
Ja die Taj Mahal was natuurlijk een heel apart verhaal!!!
We hadden al van te voren met elkaar afgesproken wat er ook gebeurd als we daar in de buurt komen dan gaan we hoe dan ook kijken...... zo'n kans krijg je nooit weer. Je ziet het ook op beeld hoe ik op Just reageerde!!!! die ging dus niet kijken en ging voor de race.....Nou ja zeg, hoe stom kun je zijn...... maar ieders keus!
Nou ja toen we daar één keer waren hebben we ons uitgeleefd, lekker wat te bikken en van de ene verbazing in de andere..... en vooral genieten al was het alleen al van de rode wouwen die daar rondvlogen als kraaien hier. Echt prachtig en je kent vast de vehalen van de oorsprong en anders google maar eens ( Wikipedia!!!) en dus ja veel langer dan een uur!!!!
Kon weer eens te horen krijgen dat we ons aan de afspraken moesten houden!!!, nou dat deed ik toch elke keer?????
grtz rinck

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #418 Gepost op: 24-06-2011, 15:16:57 »
Ja waarom die Taj Mahal gebouwd is weet ik wel. Sterker Roos vertelt dat gewoon. Maar waarom hield je je dan niet aan de afspraken?? Wat kon dan volgens de PE-productie niet door de beugel? Je mocht dat gebouw toch bezoeken...
Wat ik me dan ook gelijk afvraag, had je echt zoveel speling op Just en Brechtje? Wel een uur daar geweest...  ja ik vraag maar ff... ;D
Je kan het hebben jongen!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #419 Gepost op: 27-06-2011, 12:03:19 »
Ja waarom die Taj Mahal gebouwd is weet ik wel. Sterker Roos vertelt dat gewoon. Maar waarom hield je je dan niet aan de afspraken?? Wat kon dan volgens de PE-productie niet door de beugel? Je mocht dat gebouw toch bezoeken...
Wat ik me dan ook gelijk afvraag, had je echt zoveel speling op Just en Brechtje? Wel een uur daar geweest...  ja ik vraag maar ff... ;D
Om maar met dat laatste te beginnen: Nee we hadden niet zoveel tijd/speling, dat was echt maar een fractie. We hadden echter duidelijk de afspraak dat we daar alles wilden zien. Met andere woorden we waren echt niet meer met de race bezig. Afspraak was echter dat we er maar een kwartier mochten kijken en wij zijn ruim 1 uur daar binnen geweest, vandaar een boze roos ( dat rijmt!!)We mpochten in feite alleen maar naar binnen om de vraag te beantwoorden, nou die was met één blik richting gebouw te zien: nl.4 stuks van die "torentjes".
Nou ja en toen kwamen we dus Just en Brechtje ook nog een keer tegen..... met alle geviolgen van dien...... maar och we hadden toch een goede band dus no problem.... dacht ik.
Totdat ik achteraf de beelden zag.... en ja dat was lullig want ik wreef het er aardig in.... niet wetende dat zij zo met de vraag gespeeld hadden om wel of niet te kijken. Ja en dat wist ik toen niet anders........
grtz rinck