Auteur Topic: Peking Express zoveel jaar later!!!  (gelezen 323324 keer)

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #440 Gepost op: 9-11-2011, 20:29:30 »
 ::rofl::
Ja hoor het seizoen is weer begonnen!
Volgende week weer de eerste lezing van dit najaar, in Siddeburen ( Groningen)
'k Mag verschillende dame's weer wat vertellen over mijn Peking-Express ervaringen. Benieuw wat het weer wordt!
k'Hou jullie op de hoogte.
grtz rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #441 Gepost op: 17-11-2011, 08:39:38 »
 ;), nou gisteravond dus geweest, in de kerk ( off all places) in Siddeburen. Zaal vol
dwz haast 90 dames. Allemaal voorbij de middelbare leeftijd maar stuk voor stuk prachtvrouwen. Liep weer als een trein en geloof me 't is nog steeds prachtig en ontroerend om mijn mede- en tegenstanders op het beeld zien rond te springen! Natuurlijk komt Manja ruim aan de orde, maar ook Krieke en de kotsende Natalie, begon wat dat betreft gelijk goed!

 ::hypocriet:: 'k sluit altijd met de naamlap van Krieke en vertel dan altijd; tijdens de reis was er strijd, hevige strijd maar nadien zei Krieke tegen me: "hé rinkieboy 'k weet dat gij ( 't blijven Belgen he) alles spaart hier hebt gij mijn naamlapje van de race".
Dat zijn die dingen die je nooit vergeet!!!( Jammer van die €60.000 oftewel duur lapje stof!!!)

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #442 Gepost op: 19-11-2011, 18:06:28 »
vermakelijk taaltje dat Vlaams :D
Je kan het hebben jongen!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #443 Gepost op: 10-12-2011, 13:56:15 »
h''e Boy''s and Girls,
we gaan al weer naar ''t einde van het jaar oftewel de donkere dagen zijn alweer begonnen!
Dus ook de dagen van boekje lezen, lekker hangen en een beetje surfen, toch.
En dan uitkijken naar volgend jaar, een nieuw jaar en nieuwe kansen!!!
Ben alweer een jaar voor mijzelf bezig en 't gaat, ondanks 'alles' nog steeds lekker.
''t Wordt natuurlijk weer een prachtig jaar omdat ook ons allergeliefde Peking Express terug komt. Kunnen we weer chatten en meer op het net, en vooral realitynet, bezig zijn.
greetz rinck

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #444 Gepost op: 10-12-2011, 20:34:34 »
En vandaag waren de gesprekken met de potentiële deelnemers van volgend seizoen. :D

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #445 Gepost op: 12-12-2011, 09:39:08 »
En vandaag waren de gesprekken met de potentiële deelnemers van volgend seizoen. :D

En Tinuzzz was je daarbij of is leeftijd nog steeds het probleem, nee toch???
Benieuwd hoor waar het format nog hetzelfde is of waar ze wat ruimer wordt???

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #446 Gepost op: 12-12-2011, 20:12:50 »
En Tinuzzz was je daarbij of is leeftijd nog steeds het probleem, nee toch???
Benieuwd hoor waar het format nog hetzelfde is of waar ze wat ruimer wordt???

Nee, ik was er helaas niet bij. Opnameperiode is al in januari en dat ga ik niet redden. :P

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #447 Gepost op: 13-12-2011, 11:11:33 »
he Tinuzzz, jammer man maar ja je moet ook tijd hebben daarvoor
en ''t duurt ook nog even, voorbereiding, training etc.
Nou ja wie weet dat ze opnieuw een goede drive ( lees kijkcijfers!!!)
krijgen, doe je toch gewoon dan mee. ''k Ga bellen voor je hoor, ken nog wel wat mensen aldaar en anders gaan we gewoon Art bewerken, toch!
Goed we wachten maar af wat t'' wordt en of er natuurlijk weer noordelingen bij zitten
Kan niet wachten!!!
grtz rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #448 Gepost op: 5-01-2012, 10:21:16 »
Hé Pekinggangers en ander lui!
beetje laat maar natuurlijk niet minder gemeend: Nog allemaal een biezonder goed jaar!!!! ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::
Op naar de nieuwe Peking Express, erg benieuwd naar wat het gaat worden.
Als dit nieuwe programma dezelfde impact heeft als 'onze Peking' nou dan kunnen ze hun borst nat maken. Gisteren nog was ik bij een klant die voorzichtig peilde: 'Jij hebt toch ooit een keer meegedaan aan zo'n televisieprogramma', hoe ging dat eigenlijk?. Wederom stof tot praten, uitleg, verbazing, en gelijk de vraag waar kan ik mij opgeven!!!!
Voor de nieuqwe kandidaten wordt dat natuurlijk hetzelfde verhaal, dwz. ligt er natuurlijk een beetje aan hoe je verder mee omgaat. maar toch blijft het elke keer kikken!!!
Goed 'k zie wel of jullie nog reacties gaan geven, doeg
grtz rinck

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #449 Gepost op: 5-01-2012, 17:14:25 »
Jij ook de beste wensen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #450 Gepost op: 9-01-2012, 15:40:49 »
 ::nieuwsgierig::
Nou ja zeg, weekendje Amsterdam bij mijn grote vriend en wat dacht je wat!!!!
Komen we daar in het red-light district kroegje in en uit en zoineens bij Barracuda, zo'n meezing kroeg zegt de portier tegen me: Nee maar ben jij niet díé Rinck van Peking Express????. Zeg nog tegen hem heeft mijn vriendje dit georganiseerd, zodat jij ervan weet!!!!. Maar nee hoor, gewoon nog een herkenning na zoveel jaar later!!!!!
Kun je nagaan wat PE met je doet = waarschuwing aan de nieuwe deelnemers.
grtz rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #451 Gepost op: 12-01-2012, 11:24:41 »
 ::joehoe::
Hé Pekinggangers!,
k Heb gehoord van 'ingewijden' dat ze, de nieuwe pekinggangers, op 1 febr. as. op pad gaan.
Hebben jullie meer info? Is dan de uitzending pas in het najaar ofzo?
grtz

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #452 Gepost op: 22-02-2012, 10:02:44 »
De voorbije weken stond er een interessant artikel over Reality tv in de Humo (Vlaams tijdschrift, bekend om toch wel serieuzere artikels in tegenstelling tot de roddelblaadjes). Daarin deed oa een medewerker van Peking Express een boekje open over wat er achter de schermen allemaal gebeurde. De crew was vaak ook zo moe van het achterna racen van de kandidaten en lange uren werken, dat ze soms ongelukken veroorzaakten en zelfs iemand aanreden, maar ze moesten van de productieleider de kandidaten blijven volgen en mochten niet stoppen. Daardoor pleegden ze dus vluchtmisdrijf en wisten ze niet eens of de personen (er werd zelfs over kinderen gesproken)die ze aangereden hadden, überhaupt nog wel leefden.

Er zou door de crewleden ook veel drugs gebruikt worden om genoeg energie te houden. En lifts zouden door productie geregeld worden voor bepaalde duo's die leuker waren voor het programma.

Heb jij zo'n dingen ooit gemerkt Rinck?

Als ik tijd heb en ergens een scanner vindt, zal ik het artikel eens inscannen.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #453 Gepost op: 22-02-2012, 11:57:52 »
hè bah dat zijn dus berichten waar je niet vrolijk van wordt.
Brengt een smet op het programma.

@robbie: in zijn geheel overtypen mag ook ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #454 Gepost op: 22-02-2012, 21:34:56 »
De voorbije weken stond er een interessant artikel over Reality tv in de Humo (Vlaams tijdschrift, bekend om toch wel serieuzere artikels in tegenstelling tot de roddelblaadjes). Daarin deed oa een medewerker van Peking Express een boekje open over wat er achter de schermen allemaal gebeurde. De crew was vaak ook zo moe van het achterna racen van de kandidaten en lange uren werken, dat ze soms ongelukken veroorzaakten en zelfs iemand aanreden, maar ze moesten van de productieleider de kandidaten blijven volgen en mochten niet stoppen. Daardoor pleegden ze dus vluchtmisdrijf en wisten ze niet eens of de personen (er werd zelfs over kinderen gesproken)die ze aangereden hadden, überhaupt nog wel leefden.

Er zou door de crewleden ook veel drugs gebruikt worden om genoeg energie te houden. En lifts zouden door productie geregeld worden voor bepaalde duo's die leuker waren voor het programma.

Heb jij zo'n dingen ooit gemerkt Rinck?
Als ik tijd heb en ergens een scanner vindt, zal ik het artikel eens inscannen.

Hé Robbie,
als je dit forum een beetje gevolgd heb weet je dat ik wel dit soort zaken aan de orde heb gesteld. Dus je 'k heb ze zeker gemerkt, en drugs worden overal gebruikt dus ook hier en als je drankgebruik daarbij neemt dan is het enorm wat er is doorgegaan. Durf zelfs te stellen dat de zoutcontest daardoor bij is fout gegaan!!! 'k Had de avond daarvoor ( op die grote zoutvlakte) samen met securiti Hoogsteyns een fles bourbon tot de bodem leegedronken. Ook de fotgraaf was daarbij. Nou met zijn 3en zo'n fles ( Jorien sliep, in de byuitenlucht) , ga dan de dag daarna maar eens met zo'n schaal zout, in 35 graden zon, op je hoofd in het rond lopen!!! Dus ja. Graag het artikel. Humo heeft wel meer artikelen over Peking Express geschreven! Maar geen achtergronden, en ik zeg het hier nogmaals: Voordat wij ergens bovenaan stonden/waren was er altijd al de cameraman/vrouw, echt petje af voor dat beroep en logischs dat je na een paar dagen doodop bent!!!
grtz rinck
« Laatst bewerkt op: 22-02-2012, 23:10:15 door Lukie4, Reden: quote gefixt »

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #455 Gepost op: 22-02-2012, 22:09:52 »
Ik moet bekennen dat ik het niet altijd meer gevolgd heb op het forum.  :-[

Zodra ik ee nscanner te pakken heb, post ik het hier. Of ik maak er foto's van, lukt misschien ook.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #456 Gepost op: 5-03-2012, 18:10:38 »
Interessant! Ben benieuwd naar het artikel. Heb hier eerder een stuk over gelezen in De Volkskrant. Je kunt dat hier nog nalezen. Iemand die als reporter voor verschillende reality-programma's heeft gewerkt - waaronder Peking Express - stelt in een boek ook wat misstanden aan de kaak.

Het is volgens mij niet de eerste keer dat PE op deze manier in opspraak komt. Wat dat betreft heb ik het idee dat The Amazing Race - dat op TV misschien nog wel hectischer overkomt - een veel meer gecontroleerde productie is. Ik heb wel eens gelezen dat reporters daar voortdurend met clipboards rondlopen om bijvoorbeeld taxi-chauffeurs een contract te laten tekenen dat ze akkoord gaan met de opnames. Iedereen waar ze geen handtekening van hebben, wordt weggeblurred. Waarschijnlijk is dat meer om rechtszaken te voorkomen dan uit ethische overwegingen, maar toch, ik zie ze dat bij Peking Express nog niet zo snel doen. Hoewel ze een mooi programma afleveren, lijkt het er toch soms wat onprofessioneel aan toe te gaan.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2012, 18:13:28 door honeymaker »

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #457 Gepost op: 6-03-2012, 17:20:08 »
Hey Rinck,

dat van die fles drank wist ik nog niet! Tis omdat je het zelf zegt maar op TV / DVD kon ik dat niet aan je zien. Maar tis goed dat er ook genoten werd! :P
Je kan het hebben jongen!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #458 Gepost op: 7-03-2012, 08:57:54 »
Hey Rinck,

dat van die fles drank wist ik nog niet! Tis omdat je het zelf zegt maar op TV / DVD kon ik dat niet aan je zien. Maar tis goed dat er ook genoten werd! :P
hé Hurri,
dacht dat je dat wel al wist!
Goede whiskey krijg je 'nooit' spijt van, alhoewel me deze zwaar viel hoor. Vooral die andere dag met zo'n 'pan' met zout op mijn kop!, in , hoe warm was het ook al weer, zo'n 35 graden. En 't lukte me toen ook nog niet!!!! Dat beeld komt nog wel eens langs hoor.

Zo ook het beeld wat ik gisteren op mijn netvlies heb gekregen: Zit boven in een wilg op zo'n twaalf (12) meter hoogte, zaag een dikke tak door en door de trillingen in de boom komt er plotsklaps een beendikke tak naar beneden. Kon hem nog net ontwijken maar 'ving' hem op met mijn rug. Shirt kapot en stevige schaafwond en natuurlijk wat moeilijk bewegen. Adrealine spoot door mijn lijf omdat ik me realiseerde dat het heel anders had kunnen aflopen. Draag dan welliswaar een helm maar was zowiezo bewusteloos geweest als deze tak op mijn hoofd had gekregen en dan op 12 meter oftewel wie komt je halen???? En dan in een park in Blijham of all places!!!! Maar goed we zitten er nog, vandaar mijn vroege mail. Kijk zo kun je het ook bekijken, anders had ik hier geen tijd voor gehad!!! Maar toch liever een houten kop van de whiskey hoor!
doeg rinck

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express zoveel jaar later!!!
« Reactie #459 Gepost op: 13-03-2012, 18:38:38 »
Ik heb de artikels ingescand. Eigenlijk gaat het alleen in het eerste artikel een groot stuk over Peking Express. De andere gaan meer over andere, Vlaamse reality reeksen.

Ze zijn nogal groot, dus plaats ik liever een link dan dat ik elke scan rechtstreeks in dit topic zet:
Artikel 1 deel 1
Artikel 1 deel 2
Artikel 1 deel 3
Artikel 1 deel 4
Artikel 1 deel 5

Artikel 2 deel 1
Artikel 2 deel 2
Artikel 2 deel 3
Artikel 2 deel 4
Artikel 2 deel 5

Artikel 3 deel 1
Artikel 3 deel 2
Artikel 3 deel 3
Artikel 3 deel 4