Auteur Topic: Peking Express zoveel jaar later!!!  (gelezen 323332 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #20 Gepost op: 1-09-2006, 16:25:50 »
Trouwens Rinck. Ga je dit elke keer doen. Over een tijdje staat er: 'Peking Express 30 (dertig) jaar later!!!

 ::rofl::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #21 Gepost op: 1-09-2006, 16:32:27 »
Leuk interview Rinck!! En je hebt gewoon gelijk, hier in Nederland hebben we het gewoon hartstikke goed. En daar staan we eigenlijk veel te weinig bij stil. En of het met de wereld ooit goedkomt? Zolang de mens blijft bestaan waarschijnlijk niet.

Ook leuke reclame voor ons!!(maar toch wel iets bezijden de waarheid, want wij zijn een onafhankelijke site ;) ):
Citaat
Zo heb ik op de website www.pekingexpress.org – een site van de productiemaatschappij –
er was eens......

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #22 Gepost op: 2-09-2006, 12:31:00 »
Ook leuke reclame voor ons!!(maar toch wel iets bezijden de waarheid, want wij zijn een onafhankelijke site ;) ):

Dat viel me ook al op. ;D Ik heb het meteen maar als commentaar op het artikel gerectificeerd.
Geniet nooit met mate...

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #23 Gepost op: 2-09-2006, 13:03:35 »
hé Zartan waar blijf je nou!!!
niks nieuws te melden??
rinck

Ik ben er weer een keer! Easy breezy Rudi Voller  ::rofl::
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #24 Gepost op: 2-09-2006, 13:12:52 »
Hé Zartan oude reus,
daar was ik weer hoor  ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::
vakantie achter de rug en weer volop in de running
nog een paar dagen thuis wat aan het klooien en dan gaan we er weer voor.
Peking speelt daarbij nog elke dag een rol ja zelfs in de vakantie; je verzint het toch niet , waren we in Slowakije met nog twee Nederlanders op een camping (we waren de laatsten kwa vakantie dit jaar!)en juist die twee herkennen me weer. Vervolgens loop je in Bratislawa en je wordt toegeroepen, nou ja zeg! k'Hoor het gelukkig ook van andere oud pe-deelnemers hoor, dus wat dat betreft.
hoe gaat tie verder met jou, studie nu klaar dacht ik en de wijde wereld dus  in?.........
groene grote groeten,
rinck 8 berg

Je bent een man van de wereld Rinckus... zozo Slowakije is weer eens wat anders dan Azie.
Heb zelf net een slopend sight seeing weekend Londen achter de rug. Dat was top!

Heb een 8 voor mijn afstudeeropdracht gehaald en ben nu aan het solliciteren....binnenkort kan ik me tot dezelfde categorie als U rekenen. Hard werkende belastingbetaler.

Maak van de week wel even een langer berichtje, want zo meteen mag ik eindelijk weer eens gaan voetballen.

I promise.

Trouwens, je mailadres is ook makkelijk te vinden  >:D (laat ik je van de week wel weten ouwe reus!)

Zeegroet,

Zartan
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #25 Gepost op: 2-09-2006, 17:23:06 »
Trouwens Rinck. Ga je dit elke keer doen. Over een tijdje staat er: 'Peking Express 30 (dertig) jaar later!!!

 ::rofl::

ja willemson,
heb je helemaal gelijk in hoor maar.... 't werkt een beetje verslavend!!!
en als je eenmaal op deze wijze in de belangstelling hebt gestaan dan.....
nou vul maar in!!!
Verder moet je weten dat het (PE) indeed veel met me heeft gedaan.
art zei dan wel elke aflevering weer: "en hoe dat hun leven zal veranderen " en dat klopt verdomme!!!
dus.....
en de rest weet je al wel? rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #26 Gepost op: 2-09-2006, 17:25:22 »
Dat viel me ook al op. ;D Ik heb het meteen maar als commentaar op het artikel gerectificeerd.

sorry sorry en sorry,
dom dom dom van me
'k had beter moeten weten maar 'k heb het genoemd en 't wordt gelezen
doeg rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #27 Gepost op: 2-09-2006, 17:29:36 »
Je bent een man van de wereld Rinckus... zozo Slowakije is weer eens wat anders dan Azie.
Heb zelf net een slopend sight seeing weekend Londen achter de rug. Dat was top!

Heb een 8 voor mijn afstudeeropdracht gehaald en ben nu aan het solliciteren....binnenkort kan ik me tot dezelfde categorie als U rekenen. Hard werkende belastingbetaler.

Maak van de week wel even een langer berichtje, want zo meteen mag ik eindelijk weer eens gaan voetballen.

I promise.

Trouwens, je mailadres is ook makkelijk te vinden  >:D (laat ik je van de week wel weten ouwe reus!)
Zeegroet,

Zartan

hé Zartan , mooi dat je terug bent
gefeliciteerd met je 8 jongen, dat wordt scoren alhoewel ik niet meer precies weet hoe het bedrijfsleven/overheid daar naar kijkt
t'Gaat vooral om dat papiertje geloof ik! ::pinokkio:: ::pinokkio:: ::pinokkio::
erder een nieuwtje 'k doe morgen mee aan een speelfilm. Als figurant hoor dus no big deal , maar toch!!!
wie weet hoe het balletje verder rolt
doeg rinck



(edit: quote gefixed)
« Laatst bewerkt op: 2-09-2006, 17:44:33 door Stormpie »

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #28 Gepost op: 2-09-2006, 22:18:20 »
sorry sorry en sorry,
dom dom dom van me
'k had beter moeten weten maar 'k heb het genoemd en 't wordt gelezen
doeg rinck

Maakt niet uit hoor Rinck. ;D En dat je ons noemt wordt zeker gewaardeerd hoor. ::ok:: ::joehoe::
Geniet nooit met mate...

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #29 Gepost op: 3-09-2006, 13:07:07 »
hé Zartan , mooi dat je terug bent
gefeliciteerd met je 8 jongen, dat wordt scoren alhoewel ik niet meer precies weet hoe het bedrijfsleven/overheid daar naar kijkt
t'Gaat vooral om dat papiertje geloof ik! ::pinokkio:: ::pinokkio:: ::pinokkio::
Dank U, dank U, het is altijd een eer en een plezier U weer te spreken.
Heb ook geen idee hoe men daar naartoe kijkt, het belangrijkste is dat ik hem heb  ::feest::

erder een nieuwtje 'k doe morgen mee aan een speelfilm. Als figurant hoor dus no big deal , maar toch!!!
wie weet hoe het balletje verder rolt
doeg rinck
Weet je toevallig ook de titel van de film of mag je die niet loslaten?
En moest je nog een of ander kostuum aantrekken.

Over een jaar schitter je naast Tom Cruise en Johnny Depp in een block buster movie  ::jaja::
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #30 Gepost op: 3-09-2006, 23:40:26 »
Trouwens Rinck. Ga je dit elke keer doen. Over een tijdje staat er: 'Peking Express 30 (dertig) jaar later!!!

 ::rofl::

Precies, met alle respect maar voor mij hoeft dit eigenlijk ook niet...leuk dat je je meldt, dat je meeleest en actief bent maar om nou bij deze editie PE-VIP weer een eigen topic te starten??
In ieder geval weten we dat je er weer bent ;)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #31 Gepost op: 4-09-2006, 10:31:28 »
Volgens mij was dit topic er al voordat de VIP sectie werd aangemaakt. Ik snap het probleem dus niet  ???
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #32 Gepost op: 4-09-2006, 13:46:35 »
Dank U, dank U, het is altijd een eer en een plezier U weer te spreken.
Heb ook geen idee hoe men daar naartoe kijkt, het belangrijkste is dat ik hem heb  ::feest::
Weet je toevallig ook de titel van de film of mag je die niet loslaten?
En moest je nog een of ander kostuum aantrekken.

Over een jaar schitter je naast Tom Cruise en Johnny Depp in een block buster movie  ::jaja::

nou ja zeg... jij kan overdrijven!!
't was als figurant hoor!
maar een prachtproductie en 't wereldje is klein hoor dus ik kwam daar een cameraman van PE tegen, te gek toch!! Met hem half India doorkruist én een ongeluk meegemaakt, nou ja dat geeft binding hoor. Voldoende redenen voor ons om dit te noemen toch?, en volgens mij is het net als met Madonna in A'dam: je hoeft het toch niet te zien/lezen????
Goed de film is/wordt een SF-film over de tijd dat Nederland al half onder water zit, zeestijgingen, klimaat etc. NOu ja en wij (meerdere figuranten) actievoerders maken ons daar zorgen over en schreeuwen op het groene doek!
mooi toch? Oh ja , de naam "luctor"(van Emergo) kijk maar es www.makingthemovie.nl Duurt geloof ik nog wel even hoor dat het te zien is! Tot horens
doeg rinck

(edit: quote gefikst)
« Laatst bewerkt op: 4-09-2006, 14:23:25 door Stormpie »

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #33 Gepost op: 4-09-2006, 13:59:30 »
nou ja zeg... jij kan overdrijven!!
't was als figurant hoor!
Ja, dat las ik. Die opmerking moest je ook niet serieus nemen  ;)

maar een prachtproductie en 't wereldje is klein hoor dus ik kwam daar een cameraman van PE tegen, te gek toch!! Met hem half India doorkruist én een ongeluk meegemaakt, nou ja dat geeft binding hoor. Voldoende redenen voor ons om dit te noemen toch?, en volgens mij is het net als met Madonna in A'dam: je hoeft het toch niet te zien/lezen?Huh
Wel, je hoeft het niet te zien nee. Maar interesse tonen kan geen kwaad. Bovendien ben ik dol op informatie!

Goed de film is/wordt een SF-film over de tijd dat Nederland al half onder water zit, zeestijgingen, klimaat etc. NOu ja en wij (meerdere figuranten) actievoerders maken ons daar zorgen over en schreeuwen op het groene doek!
mooi toch? Oh ja , de naam "luctor"(van Emergo) kijk maar es www.makingthemovie.nl Duurt geloof ik nog wel even hoor dat het te zien is! Tot horens
doeg rinck
SF films trekken mij niet. En mijn liefde voor nederlandstalige films is ook niet al te groot! De kans is dus niet al te groot dat ik die gaat zien  :D
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #34 Gepost op: 4-09-2006, 14:26:19 »
Precies, met alle respect maar voor mij hoeft dit eigenlijk ook niet...leuk dat je je meldt, dat je meeleest en actief bent maar om nou bij deze editie PE-VIP weer een eigen topic te starten??
In ieder geval weten we dat je er weer bent ;)
Volgens mij was dit topic er al voordat de VIP sectie werd aangemaakt. Ik snap het probleem dus niet  ???

Dit topic bestond al op het vorige PEforum en is door mij hoogst persoonlijk meegenomen in de verhuizing naar het PE-VIPforum ::tandpastasmiley::
er was eens......

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #35 Gepost op: 4-09-2006, 17:25:52 »
Dit topic bestond al op het vorige PEforum en is door mij hoogst persoonlijk meegenomen in de verhuizing naar het PE-VIPforum ::tandpastasmiley::

Ok, het is dus een topic over en door oud-deelnemers wat meegenomen van het vorige seizoen door de modjes ???

en nee, ik heb geen probleem, snapte alleen niet waarom Rinck hier een topic begon over zijn PE van 2 jaar geleden. Nu wel....
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #36 Gepost op: 4-09-2006, 17:27:20 »
Peking Express 2 was wel de beste serie tot nu toe ::jaja::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #37 Gepost op: 4-09-2006, 17:34:20 »
Peking Express 2 was wel de beste serie tot nu toe ::jaja::

Absoluut!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #38 Gepost op: 5-09-2006, 10:10:51 »
Dit topic bestond al op het vorige PEforum en is door mij hoogst persoonlijk meegenomen in de verhuizing naar het PE-VIPforum ::tandpastasmiley::


 ::ok::
doet mij natuurlijk goed om dit te lezen en het geeft me de drive om hiermee door te gaan!, ondanks dat het in principe niet meer om deze PE-express gaat. Nog steeds de naweeën.
Ook zo'n nawee is dat die van Jorien: ze is op dit moment in onderhandeling in Oezbekistan om een fiets te kopen!!!. Ze gaan fietsend China in en willen zo om en nabij de kerst in PEKING zijn!! Nou ja hoe verzin je het!!! ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::
Kijk maar es op www.thereandbeyond.nl ;hun avonturen worden op deze weblog genoteerd!
groet rinck

Offline Tweaker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #39 Gepost op: 6-09-2006, 20:43:55 »
Voor alle duidelijkheid het is: http://www.thereandbeyond.com/ ipv. nl :)