Auteur Topic: Peking Express zoveel jaar later!!!  (gelezen 323356 keer)

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #80 Gepost op: 26-02-2007, 20:54:20 »
hé Zartan, still alive???
ging snel hoor die dagen met kerst
en hoelang het nu weer duurt?, gelukkig hebben we dit medium en dan is het soms net of dat ze naast je zit

Prachtige munten (die verzamel ik!), uit Tibet en China, en een belachelijk hoedje uit Oezbekistan. Verder voor een ieder bidvlagjes uit de Himalaya en nog veel meer soeveniertjes.
Geniet je ook van PE5?
doeg rinck

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #81 Gepost op: 26-02-2007, 21:04:47 »
Bij toeval (wat is toeval? ;)) op dit topic gekomen en zie ik ineens berichtjes van Rinck. Vorig jaar natuurlijk ook wel gezien, maar wat leuk dat er nog zo fanatiek geschreven wordt en natuurlijk, dat jullie avonturen nog te volgen zijn!
Het weblog heb ik toegevoegd aan mijn favorieten...

Rinck, volg je de nieuwe serie die zich afspeelt in (my favourite) Zuid-Amerika ook?

Gr. Debbie

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #82 Gepost op: 26-02-2007, 21:20:21 »
sure Debbie
eens Peking-Express altijd Peking-Express
dat wil zeggen wat mij betreft
Mooi dat je Jorien "volgt", ze doet haar eigen Peking-Express
doeg rinck

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #83 Gepost op: 26-02-2007, 21:21:51 »
hé Zartan, still alive???
Men zegt weleens: onkruid vergaat niet! Deze spreekwoord symboliseert als het ware mij. Ik heb de weg hier naartoe weer gevonden. Natuurlijk ben ik jou nooit vergeten, waarde vrind.

ging snel hoor die dagen met kerst
Well, time flies when you're having fun!

en hoelang het nu weer duurt?, gelukkig hebben we dit medium en dan is het soms net of dat ze naast je zit
Mooi is dat he. Ikzelf vind internet ook een prachtige uitvinding.  ::tandpastasmiley::

Prachtige munten (die verzamel ik!), uit Tibet en China, en een belachelijk hoedje uit Oezbekistan. Verder voor een ieder bidvlagjes uit de Himalaya en nog veel meer soeveniertjes.
Kijk, dat is nu een mooie uitbreiding voor je collectie! Heb je al veel munten? En iets zegt me dat je nog wel wat dingen spaart (en dan reken ik die zogenoemde deurbordjes al mee! Jahaaa, ik weet dat nog hoor).
Wellicht postzegels als ik een gokje mocht wagen.

Geniet je ook van PE5?
doeg rinck
Ja, ik zat er gelijk weer helemaal in! Daarvoor al een beetje eigenlijk. Als ik bijvoorbeeld even wat drinken ging inschenken en je hoort het PE deuntje van de reclamespot (dat er weer een nieuwe PE in aantocht is) dan gaat je bloed net iets sneller stromen dan normaal.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de VIP-editie niet echt leuk vond. Onbekende koppels vind ik dan toch leuker dan die (met alle respect) B-sterren.

Ik had me vanmiddag voorgenomen om binnenkort PE I en II weer eens te gaan bekijken. Ik heb wel niet alle delen maar toch. Dat mag de pret niet drukken. Beschouw het als een goede film: hoe vaak die ook op tv komt, ik bekijk hem steeds weer!

Groet,

Z
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #84 Gepost op: 28-02-2007, 16:16:29 »
 ::joehoe::
hé Zartan, prachtig om je weer op deze wijze tegen te komen
vwb dat verzamelen zit je redelijk goed; 'k verzamel alles wat "los en vast zit" en postzegels horen daar ook bij!!! en dat van die bordjes wist je nog goed! ( had ik ook niet anders verwacht!!!)
verder is pe5 jammergenoeg weer veel van hetzelfde maar toch!!!
volg je Jorien ook ?( www.thereandbeyond.com )
groene groet rinck

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #85 Gepost op: 5-03-2007, 13:59:02 »
::joehoe::
hé Zartan, prachtig om je weer op deze wijze tegen te komen
Ingelijks, waarde vrind  ::zwaai:: ingelijks!

vwb dat verzamelen zit je redelijk goed; 'k verzamel alles wat "los en vast zit" en postzegels horen daar ook bij!!! en dat van die bordjes wist je nog goed! ( had ik ook niet anders verwacht!!!)
Ik wist niet dat je zo'n verzamelfreak was! Dat zo'n bezige bij zoals jij daar allemaal tijd voor heeft, ongelofelijk! Misschien moet ik me ook met iets bezig gaan houden. Verzamelaar van autowieldopjes staat best indrukwekkend dacht ik zo. Grapje  ;)


verder is pe5 jammergenoeg weer veel van hetzelfde maar toch!!!
Klopt, wel van hetzelfde maar het verveelt me nog steeds niet! Waarschijnlijk komt het doordat ik veelal meeleef en/of inbeeld qua spanning die er heerst. Daarnaast laten ze ook veelal mooie beelden zien.

volg je Jorien ook ?( www.thereandbeyond.com )
groene groet rinck
Jaja, eens in de 3 a 4 weken lees ik alle verhalen die ik niet gelezen heb. Vermakelijk stukje dat men twee westerlingen op een fiets voorbij zien komen  ::rofl:: Echt geweldig!

Mag ik stellen dat sinds PE2 het reisvirus bij Jorien is aangeslagen? Of deden jullie dat ervoor al zodanig?

Katwijkse groeten,

Mars
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Ocampa

  • Gast
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #86 Gepost op: 5-03-2007, 16:25:44 »
Hee Rinck, ben jij dat?  :)

Ik zal heel eerlijk zijn, je was niet echt mijn favoriete kandidaat. Wat ik wel geweldig vond was de kreet "rot op-ski", die gebruik ik tegenwoordig zelf ook heel vaak (indien van toepassing natuurlijk).

Groene groet terug. (Maar nu meer als in: legergroen)  ::zwaai::

Offline pekingkoningin

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #87 Gepost op: 6-03-2007, 10:16:37 »
Rinck ben jij dat echt?
Jeesus joh, jij blijft wel echt hangen in het verleden he! Teer je nog steeds op je deelname aan Peking Express? Tjongejonge...
Ach nou ja, als je daar plezier in hebt, wens ik je het beste!  ::zwaai::

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #88 Gepost op: 6-03-2007, 14:45:23 »
Rinck ben jij dat echt?
Nee, het is de kerstman  ::rofl:: Tuurlijk is het Rinck!!

Jeesus joh, jij blijft wel echt hangen in het verleden he! Teer je nog steeds op je deelname aan Peking Express? Tjongejonge...
Volgens mij schat je dit gebeuren iets verkeerd in  ???
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #89 Gepost op: 6-03-2007, 19:54:04 »
Nee, het is de kerstman  ::rofl:: Tuurlijk is het Rinck!!
Volgens mij schat je dit gebeuren iets verkeerd in  ???

denk dat het normaal is dat heel het gebeuren van peking express in je geheugen blijft
ziets kan je toch niet vergeten ,of je moest een blackout hebben dat zou triestig :\'(
maar ja wie ben ik  ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #90 Gepost op: 6-03-2007, 22:07:22 »
denk dat het normaal is dat heel het gebeuren van peking express in je geheugen blijft
ziets kan je toch niet vergeten ,of je moest een blackout hebben dat zou triestig :\'(
maar ja wie ben ik  ::zwaai::

 :P
ocampa,pekingkoningin,stressie mama,
Zartan gaf het antwoord al en ik kan me goed voorstellen dat je denkt 'nu nog steeds"?
zo ging dat vorig jaar ook. Mijn topic zou nu dan ook Peking na 3 jaar moeten heten.

Jullie "moeten" wel weten dat Peking mijn leven op de kop heeft gezet en dat deze site en de gehele organisatie een prachtige uitlaatklep voor mij zijn geweest!!!En laten we ook eerlijk blijven ook belangstelling is leuk, en die is er dus nog steeds( kijk naar de aantallen hits!)
Verder krijg ik nog steeds vragen, wordt ik nog steeds herkend en vindt ik het nog steeds leuk, dus......
een spreeuw wordt vanzelf een mus

NB. Zartan, "we" waren voorheen geen globetrotters hoor maar door peking wel geworden!!!
doeg rinck 8berg

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #91 Gepost op: 6-03-2007, 22:19:51 »
Ach Rinck... gewoon gezellig blijven posten hoor. En als mensen het niet willen lezen, slaan ze het maar gewoon lekker over. ;D

Er zijn genoeg mensen die je aanwezigheid op dit forum wel heel erg waarderen. ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #92 Gepost op: 6-03-2007, 22:29:16 »
denk dat het normaal is dat heel het gebeuren van peking express in je geheugen blijft
ziets kan je toch niet vergeten ,of je moest een blackout hebben dat zou triestig :\'(
maar ja wie ben ik  ::zwaai::

Ik ben het helemaal met je eens dat het je altijd bij blijft. Ik vroeg me alleen af wat Pekingkoningin nu precies bedoeld. En daar ben ik nog steeds niet achter  :-\\

Maar ja, jij bent stressie mama  ::tandpastasmiley::
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Ocampa

  • Gast
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #93 Gepost op: 6-03-2007, 23:47:32 »
:P
ocampa,pekingkoningin,stressie mama,
Zartan gaf het antwoord al en ik kan me goed voorstellen dat je denkt 'nu nog steeds"?

Even voor de duidelijkheid Rinck, ik zei niet "nu nog steeds?" hoor. Ik kan me voorstellen dat zoiets je lang bijblijft.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #94 Gepost op: 7-03-2007, 06:32:32 »
:P
ocampa,pekingkoningin,stressie mama,
Zartan gaf het antwoord al en ik kan me goed voorstellen dat je denkt 'nu nog steeds"?
zo ging dat vorig jaar ook. Mijn topic zou nu dan ook Peking na 3 jaar moeten heten.

Jullie "moeten" wel weten dat Peking mijn leven op de kop heeft gezet en dat deze site en de gehele organisatie een prachtige uitlaatklep voor mij zijn geweest!!!En laten we ook eerlijk blijven ook belangstelling is leuk, en die is er dus nog steeds( kijk naar de aantallen hits!)
Verder krijg ik nog steeds vragen, wordt ik nog steeds herkend en vindt ik het nog steeds leuk, dus......
een spreeuw wordt vanzelf een mus

NB. Zartan, "we" waren voorheen geen globetrotters hoor maar door peking wel geworden!!!
doeg rinck 8berg

je hebt groot gelijk ::ok::
leuk zo af en toe iets te horen
doei
dieren zijn je echte vrienden

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #95 Gepost op: 9-03-2007, 11:57:25 »
je hebt groot gelijk ::ok::
leuk zo af en toe iets te horen
doei

::oink::
ok'genoeg discussie daarover,
wat wil je graag nog horen???? ::jaja::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #96 Gepost op: 11-03-2007, 20:19:28 »
Rinck is gewoon een hele aardige en symphatieke vent die 2 jaar na dato nog steeds leuk kan vertellen over zijn Peking Express avontuur! :D

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #97 Gepost op: 26-03-2007, 22:52:00 »
hé allemaal,
gaan we op deze topic nog eens wat (af) reageren en zwijgen we? Dat zei Sofie altijd, "Rinck we gaan daarover zwijgen"!!!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #98 Gepost op: 3-04-2007, 08:18:10 »
hé allemaal,
kijk nog steeds, tegen beter weten in!, hoor
maar..... de kijkcijfers zeggen genoeg, 't is teveel van hetzelfde
steeds als ik ze weer hoor zeggen:"ter waarde van 10.000 euro" dan is het aan de ene kant knap dat ze het dusdanig brengen alsog het de eerste keer is maar....
aan de andere kant is het een soort minachting naar de kijker toe want we weten het nu wel!!!
en toch elke keer weer, je gaat haast zappen, net als met de reclame
blijven natuurlijk mooie beelden, en meer dan 400.000 kijkers is nog steeds niets niks maar....

nog één seizoen met de best of of zoiets of een nieuw concept, toch????
doeg rinck  ::trots:: ::trots:: ::trots::

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #99 Gepost op: 4-04-2007, 07:51:48 »
hé allemaal,
kijk nog steeds, tegen beter weten in!, hoor
maar..... de kijkcijfers zeggen genoeg, 't is teveel van hetzelfde
steeds als ik ze weer hoor zeggen:"ter waarde van 10.000 euro" dan is het aan de ene kant knap dat ze het dusdanig brengen alsog het de eerste keer is maar....
aan de andere kant is het een soort minachting naar de kijker toe want we weten het nu wel!!!
en toch elke keer weer, je gaat haast zappen, net als met de reclame
blijven natuurlijk mooie beelden, en meer dan 400.000 kijkers is nog steeds niets niks maar....

nog één seizoen met de best of of zoiets of een nieuw concept, toch????
doeg rinck  ::trots:: ::trots:: ::trots::
goeiemorgen
er mogen er nog volgen,
er zijn nog wel enkele honderden of duizenden  gewone burgers die dit willen meemaken ::jaja::
en reclame dus de bedragen zullen wel moeten vernoemd worden als is het 100x
tot de volgende  ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden