Auteur Topic: Peking Express zoveel jaar later!!!  (gelezen 323314 keer)

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #100 Gepost op: 10-04-2007, 08:34:10 »
hé stressie,
al ff geleden maar 't is me duidelijk, wat jouw betreft no problem!
zondag heb ik jammergenoeg gemist dus ben ff niet bij, dan ist toch mooi dat je hier alles kunt lezen, te gek hoor (nog steeds dus!!)

Jorien zit inmiddels in Hanoy, Vietnam dus, valt alleen wat tegen voor wat betreft het weer. EEn reis van 10 uur in de bus en dan alleen(!) regen, kunnen wij ons moeilijk voor stellen, toch?
Verder niet zoveel nieuws aan het front, och ja nog wel een leuk verhaal(tje)
'k heb wel al vaker (misschien té?)geschrevenover dat herkennen en nog steeds ook dat het geval is!
Gisteren nog, bij de afhaalchinees!!!
een man van middelmatige leeftijd, net als ikzelf, klampt me aan en zegt; "goh, rinck wat leuk dat ik je tref!, net op hetr moment dat ik op het punt sta met mijn zoon naar China te gaan". Jullie waren onze inspiratiebron, toenertijd, en nu gaan we die reis verwezenlijken. Nou ja zeg, prachtig toch, zo'n tijd geleden en nog steeds!!! ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
jullie horen het, het werkt nog steeds!
doeg rinck

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #101 Gepost op: 11-04-2007, 19:02:59 »
hé stressie,
al ff geleden maar 't is me duidelijk, wat jouw betreft no problem!
zondag heb ik jammergenoeg gemist dus ben ff niet bij, dan ist toch mooi dat je hier alles kunt lezen, te gek hoor (nog steeds dus!!)

Jorien zit inmiddels in Hanoy, Vietnam dus, valt alleen wat tegen voor wat betreft het weer. EEn reis van 10 uur in de bus en dan alleen(!) regen, kunnen wij ons moeilijk voor stellen, toch?
Verder niet zoveel nieuws aan het front, och ja nog wel een leuk verhaal(tje)
'k heb wel al vaker (misschien té?)geschrevenover dat herkennen en nog steeds ook dat het geval is!
Gisteren nog, bij de afhaalchinees!!!
een man van middelmatige leeftijd, net als ikzelf, klampt me aan en zegt; "goh, rinck wat leuk dat ik je tref!, net op hetr moment dat ik op het punt sta met mijn zoon naar China te gaan". Jullie waren onze inspiratiebron, toenertijd, en nu gaan we die reis verwezenlijken. Nou ja zeg, prachtig toch, zo'n tijd geleden en nog steeds!!! ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
jullie horen het, het werkt nog steeds!
doeg rinck
Hoi,de afleveringen blijven super die van dinsdag (in Belgie) nr 7 was spannend paul en pascalle hebben de race moeten verlaten (maar da zal je natuurlijk al wel gelezen hebben . sorry maar was wel blij dat het niet egbert en jozefien waren (niet omdat het Belgen zijn )maar ze zijn  wel leuk in hun uitlatingen en doen ,trouwens anja en nancy de nichtjes doen het ook heel goed en zijn leuke doorzetters en stappers ::jaja::
denk dat het nog spannend zal worden
tel weer af naar aflevering 8
doi nog een prettige avond
dieren zijn je echte vrienden

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #102 Gepost op: 12-04-2007, 09:58:15 »
mijn "eigen" Peking Express kwam weer voorbij!!

dwz. 'k wordt nog steeds gevraagd om lezingen te geven die ik dan verrijk met de beelden en shots van "onze peking express". ::oink::
Hilariteit alom om Karla & Sofie, de propere belgische dames, die zelfs midden in de woestijn nabij Pakistan nog even de mascara opdoen voordat ze aan de wandeling van 20 km. door de woestijn beginnen. Waardering alom toen de zaal moest ervaren dat zij uiteindelijk de winnaars werden. En natuurlijk weer veel vragen over Jorien en wat het met ons leven heeft gedaan en veel bla,bla,bla..... maar toch weer leuk hoor. Kreeg applaus toen ik na de pauze als een Indiase man verscheen in jurk en toga en op blote voeten, onderdeel van mijn lezing.
Volgende week weer eentje, ach zo blijf je van de straat!
doeg rinck ::trots::

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #103 Gepost op: 19-04-2007, 10:45:21 »
nou dat was me weer een aflevering!!

Het zout deed me terugdenken aan onze eigen Peking en ook..... het zout!!!
nog maar ff de beelden opgezocht en ja hoor wat een vertoning
eerlijk is eerlijk, we hadden natuurlijk de woestijn al gehad maar hadden het gemakkelijker dan deze groep, tjonge een tochtje over dat zout lijkt me nog dorstiger dan dat beetje zand.
De proef viel wat mij betreft wel weer in duigen, blijkt toch weer hoe moeilijk het is zo'n proef goed op te zetten en te doen slagen.
Blijft spannend om te zien wie er toch steeds weer afvallen, 'k ben benieuwd wie/ wat uiteindelijk
doeg rinck

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #104 Gepost op: 21-04-2007, 00:06:00 »
nou dat was me weer een aflevering!!

Het zout deed me terugdenken aan onze eigen Peking en ook..... het zout!!!
nog maar ff de beelden opgezocht en ja hoor wat een vertoning
eerlijk is eerlijk, we hadden natuurlijk de woestijn al gehad maar hadden het gemakkelijker dan deze groep, tjonge een tochtje over dat zout lijkt me nog dorstiger dan dat beetje zand.
De proef viel wat mij betreft wel weer in duigen, blijkt toch weer hoe moeilijk het is zo'n proef goed op te zetten en te doen slagen.
Blijft spannend om te zien wie er toch steeds weer afvallen, 'k ben benieuwd wie/ wat uiteindelijk
doeg rinck
Hey rinck
en jorien al terug?

nog even geduld en het zal beloond worden,ben ook heel benieuwd
heb zo wel men favo
en inderdaad jullie zand was toch nog iets anders dan de zoutvlakte puffen puffen
toch allemaal knap gedaan  ::joehoe:: ::jaja::
dieren zijn je echte vrienden

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #105 Gepost op: 2-05-2007, 14:08:36 »
beste stressie,
jorien blijft nog zeker een jaar daar hoor, we zien haar echt nog niet terug. Ze heeft net haar duikbrevet gehaald, ze mag nu tot op 25 m. duiken, gehaald in Vietnam, wat wil je nog meer!
Voor wat pe. nu 'k beleef het toch deels weer overnieuw hoor!
doeg rinck

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #106 Gepost op: 2-05-2007, 16:46:21 »
Ha Rinck,

Ik ergerde me altijd blauw aan je tijdens de uitzendingen in 2005, maar ik vind het erg tof dat je hier post, je lijkt me een toffe gozer. Zo zie je maar dat televisiebeelden veel minder zeggen dan 1000 woorden.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #107 Gepost op: 2-05-2007, 17:32:19 »
Ha Rinck,

Ik ergerde me altijd blauw aan je tijdens de uitzendingen in 2005, maar ik vind het erg tof dat je hier post, je lijkt me een toffe gozer. Zo zie je maar dat televisiebeelden veel minder zeggen dan 1000 woorden.

Mee eens! ::jaja:: Ook ik was nou niet bepaald een fan van Rinck tijdens de serie. Maar ik heb hem een keertje in het echt ontmoet en het is (tot zover ik hem nu ken ;D ;) ) gewoon een toffe gast. Beelden kunnen inderdaad vertekenen en daarbij in situaties van stress en vermoeiheid zijn we allemaal wel anders.
Geniet nooit met mate...

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #108 Gepost op: 2-05-2007, 20:17:58 »
Mee eens! ::jaja:: Ook ik was nou niet bepaald een fan van Rinck tijdens de serie. Maar ik heb hem een keertje in het echt ontmoet en het is (tot zover ik hem nu ken ;D ;) ) gewoon een toffe gast. Beelden kunnen inderdaad vertekenen en daarbij in situaties van stress en vermoeiheid zijn we allemaal wel anders.
Da is inderdaad waar ::jaja::
helemaal mee eens ::zwaai:: ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #109 Gepost op: 3-05-2007, 11:44:13 »
Hoi Rinck
Want leuk dat je hier post! Ik heb altijd genoten van jouw en Jorien. Volgens mij hebben jullie een hele goed band en dat is leuk om te zien. Gaaf dat zij nu in Vietnam is, wat heeft ze al veel van de wereld gezien!
Nog even en dan is PE Zuid-Amerika helaas alweer afgelopen. :(

Groetjes, en nog veel kijkplezier

Tannie

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #110 Gepost op: 10-05-2007, 09:33:57 »
hé Tannie, dank en goed om te lezen dat er ook nog "nieuwe " mensen reageren!
Jorien zit er een beetje door daar in Vietnam!, ze is ook al één jaar onderweg en dan kriebelt er zo langzamerhand ook wel es wat anders!
Vorige week mijn 25 tigste lezing over het oude Peking Express gegeven en ze blijven enthousiast!!! De reis heeft met de kijkers hetzelfde gedaan als met ons: een ongelovelijke ervaring.
Doeg rinck

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #111 Gepost op: 10-05-2007, 14:33:11 »
Lijkt me vooral kut om na Peking Express weer terug te moeten naar je 'oude' leventje. Zoveel rondreizen in vrijheid, ook al is het tegen de achtergrond van een spel. Heb je het daar nooit moeilijk mee gehad, Rinck? Ik weet niet of ik 't helemaal goed omschrijf maar ik bedoel meer; het avontuur van je leven, zoveel moois en dan weer terug naar de werkelijkheid.

P.s. Vet tof trouwens dat Jorien naar Vietnam is gegaan!  ::ok::
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #112 Gepost op: 17-05-2007, 12:55:12 »
Mee eens! ::jaja:: Ook ik was nou niet bepaald een fan van Rinck tijdens de serie.

Hahaha, ik was gelijk fan van Rinck en hij heeft het waargemaakt!

Zartan
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #113 Gepost op: 29-05-2007, 09:19:34 »
Lijkt me vooral kut om na Peking Express weer terug te moeten naar je 'oude' leventje. Zoveel rondreizen in vrijheid, ook al is het tegen de achtergrond van een spel. Heb je het daar nooit moeilijk mee gehad, Rinck? Ik weet niet of ik 't helemaal goed omschrijf maar ik bedoel meer; het avontuur van je leven, zoveel moois en dan weer terug naar de werkelijkheid.

P.s. Vet tof trouwens dat Jorien naar Vietnam is gegaan!  ::ok::

Beste Harrare,
jij weet als één van de vaste bezoekers van deze site al precies hoe het gaat, en al helemaal de follow up.
Dat valt indeed niet mee, sommigen onders ons pakken die draad weer gelijk op. 'k Zou de verschillende mensen bij langs kunnen gaan maar dat is niet aan mij. Laat ik het bij mezelf houden. Met ups and downs gaat het leven natuurlijk verder. Het `oude leventje` heeft natuurlijk ook grote voordelen, zekerheden geven geborgenheid. Maar het avontuur trekt nog steeds. ´k Heb wel geprobeerd daar nadere invuling aan te geven, soms met succes soms without!
Jorien is trouwens niet alleen naar Vietnam gegaan hoor, kijk maar eens op haar site www.thereandbeyond.com  .
Ze komt trouwens terug om vervolgens weer te gaan.
Stilletjes hoop ik op een follow up a la Robinson Eiland, we wachten af! ::oink::
groet rinck
« Laatst bewerkt op: 29-05-2007, 10:34:39 door Test, Reden: quote gefixt »

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #114 Gepost op: 8-06-2007, 09:54:26 »
 8)
meestal blijft het dan lange tijd stil hé
goede vakantie allemaal en we zullen zien wat het volgends jaar gaat brengen!!!

geen gelul gebak van krul!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #115 Gepost op: 23-06-2007, 15:20:23 »
 ;D ;D ;D
hé allemaal,
een nieuwtje: Jorien komt terug, reismoe en vooral Aziëmoe
prachtig na een jaar weer terug
afwachten maar wat ze nu weer gaat doen.
groene groet rinck

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #116 Gepost op: 23-06-2007, 15:22:59 »
Hallo Rinck! ::zwaai::

Leuk dat Jorien weer terug is, is ze al van plan om een nieuwe reis te maken?



Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #117 Gepost op: 24-06-2007, 13:51:06 »
Hallo Rinck! ::zwaai::

Leuk dat Jorien weer terug is, is ze al van plan om een nieuwe reis te maken?



::zwaai::
he Tinuzzz,
ze is nog niet terug hoor, ze komt terug!, volgende maand.
Ze zit nu nog in de bush-bush, en gaat na terugkomst zeker weer op pad. Echter haar studie wacht ook nog, dus....
Vorige week nog in de Valthermond geweest; bij het graf van mijn oma!!!
doeg 8berg

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #118 Gepost op: 24-06-2007, 13:52:12 »
::zwaai::
he Tinuzzz,
ze is nog niet terug hoor, ze komt terug!, volgende maand.
Ze zit nu nog in de bush-bush, en gaat na terugkomst zeker weer op pad. Echter haar studie wacht ook nog, dus....
Vorige week nog in de Valthermond geweest; bij het graf van mijn oma!!!
doeg 8berg


Hallo Rinck ::zwaai::

Ik ben benieuwd waar ze straks weer naartoe gaat! :)

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #119 Gepost op: 26-06-2007, 20:12:58 »
Hallo Rinck ::zwaai::

Ik ben benieuwd waar ze straks weer naartoe gaat! :)

geen idee joh, eerst weer wat studeren en dan .... verweggistan   ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::