Auteur Topic: Peking Express zoveel jaar later!!!  (gelezen 324231 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #120 Gepost op: 26-06-2007, 20:20:44 »
geen idee joh, eerst weer wat studeren en dan .... verweggistan   ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Verweggistan is best interessant. :D

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #121 Gepost op: 3-07-2007, 08:44:38 »
Verweggistan is best interessant. :D

 ::rofl:: ::rofl:: tinuzzz, bedankt
'k wist niet precies waar het lag maar ben nu goed op de hoogte
mooi dat je met me meedenkt
zaterdag land ze in Dusseldorf, spannend hoor! ::joehoe::

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #122 Gepost op: 10-07-2007, 19:57:33 »
he mensen,
Jorien is weer thuis
!Helemaal "uitgereist"!!, nou ja ze heeft het al weer over een nieuwe reis dus wat dat betreft!!!
maar gelukkig weer een tijdje thuis, wie weet dat ze binnenkort een keertje hier post
doeg rinck

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #123 Gepost op: 12-07-2007, 18:46:35 »
Jorien is nog maar net thuis en ze heeft het alweer over een volgende reis? Ze heeft de smaak van het reizen flink te pakken. Waar wil ze dan de volgende keer naar toe? Heeft ze niet wat landen genoemd.
Trouwens het zou echt leuk zijn als Jorien hier ook eens post.
 ::zwaai::
Je kan het hebben jongen!

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #124 Gepost op: 18-07-2007, 11:51:17 »
he mensen,
Jorien is weer thuis
!Helemaal "uitgereist"!!, nou ja ze heeft het al weer over een nieuwe reis dus wat dat betreft!!!
maar gelukkig weer een tijdje thuis, wie weet dat ze binnenkort een keertje hier post
doeg rinck

Ik hoop niet dat Jorien erg verwilderd is Rinck :D Anders moet je d'r weer dingen af- en bij leren  ::rofl::
Wel leuk dat zij weer thuis is! Die is vast nog steeds dingen aan het opeten die zij daar gemist heeft haha.
Heeft zij wel een paar bordjes voor je meegenomen? Anders heb je d'r toch wel in de tuin laten slapen ;)

Gegroet,
Mars
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #125 Gepost op: 3-08-2007, 19:52:11 »
hé Zartan,
ze is terug en vrij wild ja!, hoe kon je het raden ze heeft nl. dreads op haar koppie en is dus nu rood met dreads, ga d'r maar aan staan. Maar echt ze was na een week haar studie al weer aan het regelen.... dus. Ze heeft echt van alles meegenomen (gekocht hé!!!) maar...... da's nog allemaal onderweg per post in dozen, afwachten dus maar. Intussen zit ze alweer op de parade in Amsterdam; pilsjes tappen of gewoonweg aan het werk.... ook haar schoorsteen moet roken!!!!

Zart groet'n
rinck

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #126 Gepost op: 5-08-2007, 14:56:51 »
Per post onderweg in dozen? Dan mag je zeker hopen dat het nog gaat aankomen. Ik weet niet wat het met de post is, maar er komt steeds minder aan.
Je kan het hebben jongen!

Offline luigi78

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #127 Gepost op: 5-08-2007, 23:48:56 »
Helaas kan je in een vliegtuig maar beperkt bagage meenemen zodat je toch afhankelijk bent van de post :-\\
En idd hopen dat alles aankomt.
En Rinck, heb jij al weer plannen voor een leuke reis? ;)

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #128 Gepost op: 6-08-2007, 08:26:29 »
 ::oink::
nou jongens (?)dat valt mee hoor, de fietsen zijn zaterdag aangekomen, welliswaar twee maanden onderweg maar toch!!!!De rest, inclusief de bordjes, zal ook nog wel komen!!
Ben verder net terug uit Slowakije, dwz vakantie, en wie weet wat er weer op mijn weg komt???? ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline luigi78

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #129 Gepost op: 6-08-2007, 14:43:58 »
Al eens in Oekraïne geweest? Zit er over te denken daar heen te gaan in oktober.
Lijkt me wel interessant.
Maar eerst afwachten of ik uitgenodigd word voor PE ::)
Want dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn. >:D

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #130 Gepost op: 9-08-2007, 22:07:44 »
Al eens in Oekraïne geweest? Zit er over te denken daar heen te gaan in oktober.
Lijkt me wel interessant.
Maar eerst afwachten of ik uitgenodigd word voor PE ::)
Want dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn. >:D

 ::zwaai:: he luigi 78 (je geboortejaar?)
ook opgegeven dus, kom er meer tegen!!!
'k hoop voor je dat het je lukt, je moet dan binnenkort bericht krijgen, spannend hoor!! en 'k weet waar het over gat!!!
'k weet niet of je een "vaste " gast bent maar 'k ben vorig jaar naar Letland geweest, prachtig hoor maar dan toch liever India, 't is nogal deprimerend daar, maar ook dat kan spannend zijn!!!
Weet je al waar Peking dit jaar heengaat???
doeg 8berg

PS. komende zaterdag een "peking express"excursie in Ter Apel, drie jaar later en nog steeds!!!!

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #131 Gepost op: 11-08-2007, 21:08:01 »
Hey Rinck, dat is niet zijn geboortejaar maar ik geloof dat je dat nu wel doorhebt! Ik nu ook!  ::rofl::

Je kan het hebben jongen!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #132 Gepost op: 12-08-2007, 21:44:11 »
Hey Rinck, dat is niet zijn geboortejaar maar ik geloof dat je dat nu wel doorhebt! Ik nu ook!  ::rofl::



 ::bravo:: ::jaja:: ::jaja:: beste hurricane,
en of ik het nu door heb, mooier is nog dat jij het ook niet wist!!!!
prachtige dag jongens wat mij betreft zet je de foto en een verslagje op het net hoor
wie weet loop ik dan binnen!!!!!, zo hou ik toch nog wat pegels over aan dat hele Peking gebeuren!!!, grapje hoor

Maar nogmaals prachtig om dit soort contacten er aan over te houden en nog mooier dat het nog steeds zo leeft.
En luigi de dvd's ontvangen???
rinck 8berg.

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #133 Gepost op: 19-08-2007, 13:46:13 »
Hey 8berg,

die dvd´s heeft hij al binnen en volgens mij alle afleveringen al weer gezien. Hij wil nu ook naar India, tsja misschien wil hij ook een heel dorp achter zich aan hebben.  ::rofl::

Trouwens is Letland duur? Ik vond Litouwen wel meevallen.

groeten,

hurricane
Je kan het hebben jongen!

Offline luigi78

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #134 Gepost op: 19-08-2007, 18:34:55 »
Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch ::rofl::

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #135 Gepost op: 30-08-2007, 09:29:30 »
tjonge!
was 5555 al eens een mijlpaal (tje) voor mij "we" staan inmiddels op 9900!!!
dat wordt dus 10.000
althans gaan we proberen

Een paar nieuwigheidjes:
'k ben Jeroen (jullie weten nog wel "die" van Manja, maar niet heus!!) tegen gekomen.
Op de parade in Amsterdam, pracht ontmoeting. We waren verheugd elkaar te zien. Hij is de business gegaan dwz de showbusiness en werkt nu fulltime als model, prachtig toch!

verder heb ik weer wat bijzonders gegeven, beter gezegd ik werd gegeven en wel als kadootje!!!!
ja echt!, een stel vrienden hebben een ontmoeting met mij als cadeau gegeven aan hun vriend. Prachtig, heerlijk vertelt over het wel en wee van peking-express, lekker kopje koffie, stukje gebak, wat sterke verhalen en mooi weer, wat wil je nog meer. 't Zijn ook vrienden van Pekingexpress.org, dus helemaal prachtig omdat het voortkomt uit dit forum!!!
Gaan we de 10.00 halen , en dat na 3 jaar. prachtig toch
voor alle nieuwe kandidaten heb ik een nieuwe,

HOUDT MOED, want hout moet!!
doeg rinck
alias 8berg

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #136 Gepost op: 6-09-2007, 19:51:23 »
nou ja zeg, schreef ik 2 weken geleden dat wordt dus 10.000 en zie hier: er al ruim over
toe vertel eens waar hem dat in zit, zoveel lezers of steeds dezelfde, ja dat zal het zijn, dat moet het zij": het Friese gevaar. 'k Had jullie toch vertelt over de ontmoeting met luigi?. Die is vast goed voor zo'n 10 hits. Toe eens Luingi, al wat gehoord, maak me gek!
Doeg en thanks
rinck

Offline luigi78

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #137 Gepost op: 6-09-2007, 23:18:46 »
Luigi heeft idd voor een aantal hits gezorgd, want die houdt het forum wel nauwlettend in de gaten 8)
Helaas heeft dit Friese gevaar nog niks gehoord terwijl er al wel berichten zijn van mensen die op selectie mogen.
Dus de moed begint een beetje te zakken ???, alhoewel je weet het nooit...

Mocht het dus inderdaad niks meer worden, dan heb ik in ieder geval wel een andere leuke reis in het vooruitzicht, 3 dagen Dubai en daarna 3 weken India, dus toch een beetje in jouw voetsporen he 8berg ;)

Ticket is al geboekt voor december, dus ik ga zeker dit jaar nog op avontuur  ::joehoe::



Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #138 Gepost op: 11-09-2007, 17:16:57 »
Luigi heeft idd voor een aantal hits gezorgd, want die houdt het forum wel nauwlettend in de gaten 8)
Helaas heeft dit Friese gevaar nog niks gehoord terwijl er al wel berichten zijn van mensen die op selectie mogen.
Dus de moed begint een beetje te zakken ???, alhoewel je weet het nooit...

Mocht het dus inderdaad niks meer worden, dan heb ik in ieder geval wel een andere leuke reis in het vooruitzicht, 3 dagen Dubai en daarna 3 weken India, dus toch een beetje in jouw voetsporen he 8berg ;)

Ticket is al geboekt voor december, dus ik ga zeker dit jaar nog op avontuur  ::joehoe::

toe maar doe maar ruig, staatslot gewonnen of alweer een kadootje van jouw vrienden
waar in India?, bovenin? Taj Mahal niet vergeten hoor, da's een must en doe niet als Just & Brachtje, weet je nog!!!!!
doeg rinck 8berg!
« Laatst bewerkt op: 11-09-2007, 17:41:05 door Test »

Offline luigi78

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #139 Gepost op: 12-09-2007, 23:03:47 »
Haha nee is kadootje van mezelf 8)

En ik vlieg op Delhi, dus Agra ligt 'om de hoek' en ben ook zeker van plan de Taj Mahal te bezoeken! >:D
Als die tenminste niet dicht is zoals laatst een keer het geval was vanwege rellen.
En verder denk ik Jaipur te bezoeken, de zogenaamde 'gouden driehoek' dus.

Ik probeer toch minstens 1x per jaar een verre reis te maken, en dat is me de laatste jaren nog altijd gelukt ;)
Vorig jaar Gambia en in 2005 ben ik in Thailand, Laos en Cambodja geweest. In Cambodja uiteraard de Angkor Wat bezocht, ook een must-see ::ok::

Maar wie weet, de inschrijvingen voor Peking Express lopen ook nog steeds...