Auteur Topic: Peking Express zoveel jaar later!!!  (gelezen 323373 keer)

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #280 Gepost op: 18-07-2008, 22:03:06 »
foutje, moet zijn www.tehereandbeyond.com natuurlijk
stom hé
maar ze zijn dus weer "op pad"
waar Peking Express toe kan leiden!!!!
wel genieten hoor, ze lopen daar nu in Istanbul  ::jaja:: ::jaja::

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #281 Gepost op: 17-08-2008, 00:02:39 »
 ::rofl::
nou luitjes,
daar was ik weer!, na een lange reis (letterlijk) door Frankrijk!
Wat is dat toch een groot land en 'k an toch met recht zeggen da'k wel wat gewend ben, maar toch
5000 km. (heen en terug!) by car is toch een stukkie rijden hoor
nou schrijf weer es wat terug dan kunnen we weer wat communiceren met dit mooie medium als whitebord
doeg rinck  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #282 Gepost op: 22-08-2008, 03:13:38 »
heerlijk Frankrijk. zo'n veelzijdig land! waar ben je zoal geweest?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #283 Gepost op: 30-08-2008, 10:39:25 »
heerlijk Frankrijk. zo'n veelzijdig land! waar ben je zoal geweest?
::tandpastasmiley::
Hé Ibung(?), ben je nieuw hier of moet ik mijn bril aanpassen?
In Agde geweest ,zuid-Frankrijk Middellandse zee, in een eeuwenoud huisje midden in het centrum. Prachtig, tussen de autochtonen én allochtonen in ( hoezo Nederland een multiculturele samenleving???). Heerlijk gezwommen in een schoon ogende zee, gedoken en lekker gewandeld als het niet te warm was. Tussendoor nog een boompje gesnoeid, was de wederdienst voor het huisje!)en verder heerlijk gegeten, heerlijke (maar dure!!!) vis.
doeg rinck
(jij ook Frankofiel?) ::joehoe::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #284 Gepost op: 31-08-2008, 00:16:16 »
niet echt een francofiel in de zin van verslaafd en alles weten van het land, maar ik geniet enorm als ik er ben en het is mijn eerste keus kampeervakantieland.

enne, niets mis met de bril. ik post hier niet zo veel, maar houdt alles bij ::vergroot:: wat op realitynet gebeurt.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #285 Gepost op: 2-09-2008, 17:19:08 »
Hey Rinck,

Zo weer ff lekker er tussenuit geweest in Zuid Frankrijk? Als ik momenteel naar buiten kijk dan ben ik gelijk aan vakantie toe!

groet´n,

hurricane
Je kan het hebben jongen!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #286 Gepost op: 4-09-2008, 08:40:46 »
Hey Rinck,

Zo weer ff lekker er tussenuit geweest in Zuid Frankrijk? Als ik momenteel naar buiten kijk dan ben ik gelijk aan vakantie toe!

groet´n,

hurricane

Hé Hurricane,
jij moet toch eerst nog wat cursussen volgen voor het raften voordat je weer op vakantie kunt???
Maar je hebt natuurlijk groot gelijk 't weer is ut met peren, alhoewel!!! afgelopen weekend in Assen gefietst (dwz mountainbiken)en geweldig weer dus een geweldig evenement. 24 uur fietsen wel te weten, geen kattepis en dus deze week spierpijn (lekkere spierpijn hoor). Kijk maar eens op www.bt-sportfotografie.nl we (mijn zoons,vriendin en ik) onder no.505
Verder gaat PE nog steeds door, werd ik tijdens het fietsfestijn wederom herkend met de woorden: "he daar heb je Der Rudi ook!!!" as. maandag geef ik een college over Peking Express op een scholengemeenschap. Na 4 jaar nog steeds.
Jullie verder nog reisplannen? en anders ter inspiratie moet je Jorien & Gideon eens volgen: www.thereandbeyond.com , maar dat doe je vast al wel!!
greets rinck

Offline luigi78

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #287 Gepost op: 20-09-2008, 20:42:33 »
Hey Rinck,

Ik dacht ik laat ook maar weer eens van me horen ;)
Heb sinds een kleine 2 maanden een vriendin en het gaat zo goed tussen ons dat we volgende week op vakantie gaan samen, het wordt niet zo'n hele verre of lange reis, maar gaan 8 dagen naar Fuerteventura (Canarische eilanden).
Maar we hebben daar een huurauto, zodat we veral op het eiland kunnen komen en dus ook makkelijker buiten de toeristische plaatsen komen.
Dus we zullen ons zeker gaan vermaken daar.

Jij ook het een en ander meegemaakt?

Groet'n ::joehoe::

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #288 Gepost op: 21-09-2008, 20:36:19 »
 ::jaja::
nou Luigi da's sterk, wij zitten ook net een reis te plannen maar dan naar La Palma!!
Dat is wel in de buurt!
Verder heb ik een nieuwe baan, al een paar maanden hoor en dat is weer ff wennen, prachtig werk hoor
veel in Friesland, gaasterland, geef daar as. vrijdag een cursus; Zorg voor Paard en Landschap
mooie lui hoor die Friezen
gefeliciteerd met je vriendin, doe haar de groetjes
reist ze ook graag? ::regenboog::
doeg rinck

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #289 Gepost op: 28-09-2008, 18:09:41 »
Hey Rinck,

ik heb die actie foto van je helaas niet kunnen ontdekken. wellicht niet goed gekeken.
Dus je bent regelmatig in de buurt. Gezellig hoor. Kom eens lang op de koffie zou ik zo zeggen.  ::tandpastasmiley::
Je kan het hebben jongen!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #290 Gepost op: 6-10-2008, 09:43:44 »
Hey Rinck,

ik heb die actie foto van je helaas niet kunnen ontdekken. wellicht niet goed gekeken.
Dus je bent regelmatig in de buurt. Gezellig hoor. Kom eens lang op de koffie zou ik zo zeggen.  ::tandpastasmiley::

 ::zwaai:: 505, zoekt en gij zult vinden. Maar ben met je eens het valt wel maar niet mee Hurricane
allemaal dezelfde pakkies én een helm op (verplicht!). Maar 'k sta d'r tussen hoor.

Laat via m'n privéberichten je adres ff weten dan zie je me op de koffie én sterke verhalen! ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: natuurlijk, maar ach die ken je al!
groet rinck

Offline luigi78

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #291 Gepost op: 6-10-2008, 18:28:22 »
Hey Rinck,

La Palma is idd ook een van de Canarische Eilanden, heb je al geboekt?
Ben benieuwd wat je van dat eiland gaat vinden, is een van de meest westelijke eilanden volgens mij.
Ik vond Fuerteventura ook erg mooi, een droog en een relatief rustig vakantie-eiland en we hebben met een huurauto veel van het eiland gezien.
En tussen mijn vriendin en mij is ook alles nog koek en ei, de vakantie heeft ons beiden erg goed gedaan.

Ik las dat je van plan bent bij Hurricane op de koffie te komen, ik woon bijna in de zelfde straat dus zou er graag bij zijn om je sterke verhalen te horen ::regenboog::

Gr Luigi

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #292 Gepost op: 11-10-2008, 23:17:57 »
Dat is goed Rinck! Je hebt vast nog wel wat sterke verhalen voor ons in petto ::jaja::
Ik zal nog eens kijken naar die actie foto´s.
Je kan het hebben jongen!

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #293 Gepost op: 12-10-2008, 22:01:06 »
Verder heb ik een nieuwe baan, al een paar maanden hoor en dat is weer ff wennen, prachtig werk hoor
veel in Friesland, gaasterland, geef daar as. vrijdag een cursus; Zorg voor Paard en Landschap
mooie lui hoor die Friezen

Rinck!  ::zwaai::

Ligt het aan mij of heb je elke keer als ik hier op kom (ik kom hier te weinig tot mijn spijt) een andere baan of eh.... :D
Ik hoop dat je baan bevalt. Veel vrije dagen? haha

Ohja...Tsjechie was goed vertoeven. Super eten, goed weer in Praag (circa 27 graden elke dag) en veel gezien!

Verder ben ik druk bezig met mijn baan als assistent-accountant en 1 dag in de week een opleiding volgen. Dus ik ben aardig druk in de weer zoals je kan lezen.

Grtz
Marcel
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #294 Gepost op: 12-10-2008, 22:06:39 »
as. maandag geef ik een college over Peking Express op een scholengemeenschap. Na 4 jaar nog steeds.

Wowzers.....na 4 jaar nog steeds colleges geven over Peking Express! I can't believe it.
Wel heel leuk dat er nog steeds aandacht voor is. Je kan bijna een boek gaan schrijven (misschien een ideetje??)

Ik zie nu opeens dat de topic titel dan al twee jaar niet meer klopt :)

Grtz
Zartan
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #295 Gepost op: 22-10-2008, 21:02:29 »
Rink! Was je net bij 'Tussen kunst en kitsch'?

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #296 Gepost op: 27-10-2008, 21:13:43 »
Rink! Was je net bij 'Tussen kunst en kitsch'?

Beste Willemson,
zenden ze weer oude afleveringen uit dan, da's wel al langer geleden dan PEking Express, maar toe eens wat heb je gezien of maak je een bekende grap!!!!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #297 Gepost op: 27-10-2008, 21:21:25 »
Rinck!  ::zwaai::

Ligt het aan mij of heb je elke keer als ik hier op kom (ik kom hier te weinig tot mijn spijt) een andere baan of eh.... :D
Ik hoop dat je baan bevalt. Veel vrije dagen? haha

Ohja...Tsjechie was goed vertoeven. Super eten, goed weer in Praag (circa 27 graden elke dag) en veel gezien!

Verder ben ik druk bezig met mijn baan als assistent-accountant en 1 dag in de week een opleiding volgen. Dus ik ben aardig druk in de weer zoals je kan lezen.


Ja Zartan dat lees je goed, en je volgt het ook lees ik!!!
Na Peking Express ( zou het daar dan toch mee te maken hebben!!!) heb ik nu inmiddels drie banen gehad waarvan deze laatste de mooiste maar (misschien jammergenoeg tot dec.)wederom tijdelijk(?)
Mooi dat je in Tsjechié goed toeven was, blijft een facinerend land.
Jorien zit op dit moment in Jemen, of all places not the place where you want to be, maar ja 't is ff niet anders. Vliegt vervolgens door naar haar geliefde China om vervolgens de PE 1 route in omgekeerde volgorde overnieuw te doen.
Van + 45 graden naar - 45 graden is haar motto!!!, ja je moet toch wat verzinnen om te reizen, toch?
greets rinck

Grtz
Marcel

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #298 Gepost op: 27-10-2008, 21:25:25 »
Hey Rinck,

La Palma is idd ook een van de Canarische Eilanden, heb je al geboekt?
Ben benieuwd wat je van dat eiland gaat vinden, is een van de meest westelijke eilanden volgens mij.
Ik vond Fuerteventura ook erg mooi, een droog en een relatief rustig vakantie-eiland en we hebben met een huurauto veel van het eiland gezien.
En tussen mijn vriendin en mij is ook alles nog koek en ei, de vakantie heeft ons beiden erg goed gedaan.

Ik las dat je van plan bent bij Hurricane op de koffie te komen, ik woon bijna in de zelfde straat dus zou er graag bij zijn om je sterke verhalen te horen ::regenboog::

 ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::
'k heb zijn adres in mijn agenda staan en als ik in de buurt ben (dwz Fryslan) zie je mij plots staan hoor!
Mooi dat je zo'n goede vakantie hebt gehad, al andere bestemmingen op je verlanglijstje of is het eerst weer sparen/werken?
grote groet rinck

Gr Luigi

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #299 Gepost op: 8-11-2008, 22:10:15 »
hey Rinck,

had je met dat mountainbiken een rood-zwart shirt aan? en een fietsbroek met beneluxbikes als reclame? Ik heb nog eens gekeken en ik denk dat jij die persoon bent! ;D

groet´n
Je kan het hebben jongen!