Auteur Topic: Peking Express zoveel jaar later!!!  (gelezen 324204 keer)

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #320 Gepost op: 21-06-2009, 17:07:52 »
Hey Rinck, ik kom hier af en toe aangevlogen op dit forum :D

Ehm...Valthermond? Waar mag dat wel niet liggen? In het land van Harry Potter :p

Ik woon nog steeds in Katwijk ZH hahaha.

Grtz
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #321 Gepost op: 22-06-2009, 15:45:33 »
Hey Rinck, ik kom hier af en toe aangevlogen op dit forum :D

Ehm...Valthermond? Waar mag dat wel niet liggen? In het land van Harry Potter :p

Ik woon nog steeds in Katwijk ZH hahaha.

Grtz

ahum,
mijn beste Zartan, foutje!!!!, bedankt.
Één van de andere forummembers woont in Valthermond ( in Drenthe aan de Groninger kant van de Hondsrug)
'k Had je dus ff verward met iemand anders. Katwijk is weer een ander stukje Nederland.
Dank dat je me dit ff laat weten!
grote groet rinck ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #322 Gepost op: 29-06-2009, 23:22:18 »
ahum,
mijn beste Zartan, foutje!!!!, bedankt.
Één van de andere forummembers woont in Valthermond ( in Drenthe aan de Groninger kant van de Hondsrug)
'k Had je dus ff verward met iemand anders. Katwijk is weer een ander stukje Nederland.
Dank dat je me dit ff laat weten!
grote groet rinck ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Ach....fouten maken is menselijk. Niet dan? ^^
Nu weet ik gelijk ook waar Valthermond ligt haha. Enne....men is nooit te oud om te leren!!! En om even een link te leggen naar het nostalgische PE-verleden: daar heb jij je ook snel aangepast/aangeleerd aan de gebruikelijke gewoontes :D

En heb je ooit nog eens een politieman opgetild Rinck? Hahaha


;)
Zartan
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #323 Gepost op: 30-06-2009, 22:30:36 »
Beste Zartan,
'k Ben elke keer weer verbaast over het feit wat "jullie" allemaal opgenomen hebben. Dat je dat nog weet!!!
Je moet weten dat ik nadien door de crew werd aangesproken over dit soort gedrag.
Waar ik de gore moed vandaan haalde dit te doen, dit terwijl ik het echt als een grap bedoelde om hem over te halen ons mee te nemen ( als lift dan hé).'k Moest echt beloven dit soort praktijken achterwege te laten. De agenten keken raar op maar vonden het wel grappig hoor.'k Pakte toen ook echt de zwaarste, maar 't werd geen lift!!!! >:(

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #324 Gepost op: 9-07-2009, 11:20:44 »
 ;D
Morgen weer eens naar de vlootdagen van de Marine.
Vorig jaar was het nog steeds hé wat kom je me bekend voor!!! Tot aan fans die me vertelden dat ze hun commadant Rinck noemden, wel als nickname hoor!!! ::rofl::
greets rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #325 Gepost op: 21-07-2009, 09:10:18 »
DE vlootdagen waren top!!
Veel gezien en eens een kijkje genomen op zo'n fucking groot schip!!!
Verder zijn de demonstraties wel kicken. Niet dat ik nu zoveel met het leger heb, maar toch!!
Mijn vriend is ( was)  een marineman en door zijn toedoen ( en door mijn zoon) komen we haast ieder jaar op dit soort festiviteiten.
Dit was het eerste jaar dat de herkenning niet steeds was en dat is wel weer lekker hoor!
greets rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #326 Gepost op: 19-08-2009, 09:36:25 »
We zeiden van te voren al: "benieuwd of je nu naar 5 jaar Peking-Express nog steeds herkend wordt"
Vakantiebestemming was België en de laatste keer Lokeren (op de feestweek aldaar, inmiddels 4 jaar geleden!!) was het een "gekkenhuis".
Nou we zaten op zo'n soort park met heel veel andere buitenlanders dus herkenning 0,0 (gelukkig)

Maar toen!!!, dagje Antwerpen. Prachtig weer, vogeltjes zoeken op de welbekende markt van welleer,bleek. Echt geen vogeltje meer te bekennen, wel heel veel andere rare vogels!
Nou dan maar cityshoppen, maar hoe?
Eerst noodzakelijk?, een kaart, waar?. Wacht maar 'k vraag wel in het hotel daar:
Allee meneer, maar zo'n kaart is niet gratis, dat denken jullie Hollanders allemaal, zei de dame achter de balie.
Maar toen kwam de cheffin langslopen, ze keek mij in mijn ogen knikte en zei tot haar collega: "Maar ziet ge dan niet dat we hier met een bekend gezicht te maken hebben, alle Rinck gij kunt de kaart natuurlijk zo meenemen!"
Mooi land dat België. :-*

doeg rinck

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #327 Gepost op: 24-08-2009, 23:40:04 »
Hahaha prachtig! ::bravo:: Dat Vlaams is een prachtig taaltje.
Je kan het hebben jongen!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #328 Gepost op: 8-09-2009, 10:23:19 »
 ;D
dat is Grunnings ook hoor
en ook hier weten ze wat feesten is!
Gisteren is de lichtweek Wedde begonnen, alle tuinen verlicht
het thema is Sprookjes, daar heb ik wat anders van gemaakt
Mocht je in de buurt zijn-komen hierbij de uitnodiging om langs te komen!

Bij de opening nog altijd mensen die je aanschieten, zou je het nog een keer doen?, en is Robinson niets voor jou???
Nou ja zeg, met al die vrouwen >:D

Lichtweek Wedde tot en met 13 september!!!!

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #329 Gepost op: 8-09-2009, 23:32:50 »
Nee sorry ik ben niet zo´n fan van Expeditie Robinson. Bedankt voor de tip!  ::tandpastasmiley::
Je kan het hebben jongen!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #330 Gepost op: 9-09-2009, 09:23:08 »
nee begrijp me goed, ik ook niet.
Om mee te doen is PE tien keer mooier en uitdagender.
Om te kijken is het wel ok.
Vergeet niet dat wij juist door Robinson aan het Peking Exprss avontuur zijn begonnen. Na het eerste jaar Robinson waren er verschillende mensen die mij op het spoor brachten om daaraan mee te doen. Daarna kwam PE, toen zei ik ja dat is een programma waar iik iets mee kan. Jorien heeft ons vervolgens opgegeven met dit alles tot gevolg!!!! ::joehoe:: ::joehoe::

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #331 Gepost op: 10-09-2009, 07:50:54 »
We zeiden van te voren al: "benieuwd of je nu naar 5 jaar Peking-Express nog steeds herkend wordt"
Vakantiebestemming was België en de laatste keer Lokeren (op de feestweek aldaar, inmiddels 4 jaar geleden!!) was het een "gekkenhuis".
Nou we zaten op zo'n soort park met heel veel andere buitenlanders dus herkenning 0,0 (gelukkig)

Maar toen!!!, dagje Antwerpen. Prachtig weer, vogeltjes zoeken op de welbekende markt van welleer,bleek. Echt geen vogeltje meer te bekennen, wel heel veel andere rare vogels!
Nou dan maar cityshoppen, maar hoe?
Eerst noodzakelijk?, een kaart, waar?. Wacht maar 'k vraag wel in het hotel daar:
Allee meneer, maar zo'n kaart is niet gratis, dat denken jullie Hollanders allemaal, zei de dame achter de balie.
Maar toen kwam de cheffin langslopen, ze keek mij in mijn ogen knikte en zei tot haar collega: "Maar ziet ge dan niet dat we hier met een bekend gezicht te maken hebben, alle Rinck gij kunt de kaart natuurlijk zo meenemen!"
Mooi land dat België. :-*

doeg rinck
hi rinck

een dagje A'pen is nog ni zo slecht he.Maar een kaart heb je echt niet nodige ,je komt altijd wel iets leuks of raars tegen in Antwerpen en omstreken.En ja de vogeltjes zijn al lang gaan vliegen op de vogeltjesmarkt.
Als je eens op een zaterdag komt,dan is het markt maar met veel lekkernijen en dit tot 16.00 uur.Daar kan je wel kippen en ganzen enz vinden

En dat ze je nog herkennen ,dat denk is wel normaal ,een karakterkop( hoofr) goed bedoeld dat vergeet je zomaar niet hoor ,kzou ook geen moeite hebben je te herkennen na al die jaren
spijtig dat de Nederlanders niet meer mee willen doen (voorlopig ) want een volgend peking express is nog niet afgeschreven hoor.
Groetjes van uit Belgie
trouwe ??

vraagje hoe komt het dat de smilys niet meer zichtbaar zijn ?? 
dieren zijn je echte vrienden

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #332 Gepost op: 11-09-2009, 19:27:17 »
hé stressie mamma,
dat met die smiley's weet ik ook niet, raar hé. Moeten we "test" maar es vragen: Test hoe zit dat????

Dat van de vogeltjesmarkt wist ik dus echt niet hoor!!! ,en Antwerpen zonder kaart is indeed niet onmogelijk ::)
We hebben voordat de opname's van PE begonnen een fotoshooting gehad in de haven van Antwerpen. Nee 'k lieg t'was nadien!!!. En een mooi "kroeg" aan de haven hebben we de eerste uitzending gezamelijk gezien. Dat was top. Eventjes kwam dat gevoel weer! Vandaar dat we de hele haven bewandeld hebben, mijn zoon ( die toen mee was) herkende het ook!

Nou heb ik wel al meer mooie/rare dingen meegemaakt in België maar trouwe via realitynet.nl gaat me weer iets te ver, alhoewel we zijn van de zelfde leeftijd!!! Hoe zit dat met dat "stressie"???

greets rinck

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #333 Gepost op: 11-09-2009, 19:39:20 »
Hee Rinck hoe gaat het met Jorien eigenlijk, en denken jullie nog vaak terug aan de Peking Express 2005 lang geleden alweer hé de tijd vliegt, en heb je nog contact met andere Peking Express koppels?

Groetjes, Nicky.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #334 Gepost op: 12-09-2009, 10:11:51 »
hé stressie mamma,
dat met die smiley's weet ik ook niet, raar hé. Moeten we "test" maar es vragen: Test hoe zit dat????

Dat van de vogeltjesmarkt wist ik dus echt niet hoor!!! ,en Antwerpen zonder kaart is indeed niet onmogelijk ::)
We hebben voordat de opname's van PE begonnen een fotoshooting gehad in de haven van Antwerpen. Nee 'k lieg t'was nadien!!!. En een mooi "kroeg" aan de haven hebben we de eerste uitzending gezamelijk gezien. Dat was top. Eventjes kwam dat gevoel weer! Vandaar dat we de hele haven bewandeld hebben, mijn zoon ( die toen mee was) herkende het ook!

Nou heb ik wel al meer mooie/rare dingen meegemaakt in België maar trouwe via realitynet.nl gaat me weer iets te ver, alhoewel we zijn van de zelfde leeftijd!!! Hoe zit dat met dat "stressie"???

greets rinck
ons Belgenlandje is nog ni zo slecht ::tandpastasmiley::
da stressie ja ja ,da is al jaar en dag mijn tweede naam hier thuis en bij de vrienden
ikben een streskip,een vroege vogel,doe liever 2 dingen tegelijk,heb grote kinderen en 2 stiefkinderen dus kan je je wel voorstellen dat het hier dikwijls stressen is,met mij gaan shoppen is zalig  ::rofl::(al zeg ik het zelf)als men dochter of mama of eender wie mee gaat kunnen ze beter flinke wandelschoenen aandoen,als ze 1 winkel doen dan heb ik er al 3 gedaan  ::vergroot:: ,maar toch geniet ik ervan en de rest ook ,soms moeten ze me zeggen :"helab we zijn er ook nog bij en dan ga ik 5 minuten trager stappen netjes aan hun zij,daarom noemen ze me stressie mama, maar kan ook genieten in de natuur als ik aan het wandelen ben met de hond zalig, en daarna een terassje doen en lekker iets eten en drinken;PE is voor mij ontspanning,dus ik hoop dat het nog terugkomt ,het is zoals ik hierboven reeds heb vermeld ,in Belgie nog niet in de diepvrieskast gestoken ,enkel jullie landje moet nog meewillen ,ben benieuwd
als je nog eens naar Belgie komt met jorien en de rest laat het maar weten 
dieren zijn je echte vrienden

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #335 Gepost op: 14-09-2009, 17:18:24 »
Hee Rinck hoe gaat het met Jorien eigenlijk, en denken jullie nog vaak terug aan de Peking Express 2005 lang geleden alweer hé de tijd vliegt, en heb je nog contact met andere Peking Express koppels?

Groetjes, Nicky.
hé Nicky,
Jorien gaat goed hoor, huisje in de stad ( Groningen)  en lekker aan de studie!
Je weet vast (?) dat ze na PE de wereld is rondgegaan met haar vriendje, ze zullen nooit geen echt zitvlees krijgen hoor. Ze praten alweer over een nieuwe reis. Echter niet zo snel weer met camera's. Wat dat betreft verschillen dochter en vader.
Echt contact met andere koppels niet steeds maar wel eens. Vooral met, hou je vast .... Chris.
doeg rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #336 Gepost op: 14-09-2009, 17:23:30 »
hallo stressie,
als ik/we komen laat ik je via dit forum weten, 'k heb op andere topic al een voorstel gedaan!
Verder ben je duidelijk een geval van een beetje HDHD toen ze nog niet wisten waar dat voor stond!!!
'k Ben wat rustiger, denk ik, alhoewel!!!!
gelukkig hebben we de beelden nog.....
greets rinck

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #337 Gepost op: 14-09-2009, 18:35:40 »
hallo stressie,
als ik/we komen laat ik je via dit forum weten, 'k heb op andere topic al een voorstel gedaan!
Verder ben je duidelijk een geval van een beetje HDHD toen ze nog niet wisten waar dat voor stond!!!
'k Ben wat rustiger, denk ik, alhoewel!!!!
gelukkig hebben we de beelden nog.....
greets rinck
hi Rinck
laat maar weten
maar adhd nee da zeker niet ,ik kan er van meespreken want de jongste zoon van mijn 2de echtgenoot heeft het en ik was tegen de pilletjes relatine, heb het een hele tijd niet gegeven ,maar nu ben ik blij dat hij dagelijks zijn dosis krijgt ,anders is het niet te doen .
En wat mij betreft ,ben actief ,maar kan ook heel rustig genieten van een survival/natuurprogramm,national geographic enz.Bij ons maakt het een groot verschil of de kinderen thuis zijn of niet (dus om de 2 weken is het wel stressen :-) en soms is da ni slecht ,doe veel meer dingen dan andere hi
groetjes uit bewolkt en regenachtig Belgie
dieren zijn je echte vrienden

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #338 Gepost op: 15-09-2009, 20:35:39 »
hé Nicky,
Jorien gaat goed hoor, huisje in de stad ( Groningen)  en lekker aan de studie!
Je weet vast (?) dat ze na PE de wereld is rondgegaan met haar vriendje, ze zullen nooit geen echt zitvlees krijgen hoor. Ze praten alweer over een nieuwe reis. Echter niet zo snel weer met camera's. Wat dat betreft verschillen dochter en vader.
Echt contact met andere koppels niet steeds maar wel eens. Vooral met, hou je vast .... Chris.
doeg rinck

Leuk dat je Antwoord op me vraag gegeven hebt Rinck, en Jorien is inderdaad nog erg jong net zoals ik hou ook enorm veel van reizen hihi, doe haar de groeten. Nicky

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 (twee ) jaar later!!!
« Reactie #339 Gepost op: 26-09-2009, 01:19:09 »
dat met die smiley's weet ik ook niet, raar hé. Moeten we "test" maar es vragen: Test hoe zit dat????

Ze doen het weer. :D
Geniet nooit met mate...