Auteur Topic: Bewoner Milica  (gelezen 3373 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Bewoner Milica
« Gepost op: 21-08-2006, 21:22:42 »


(Milica is de dochter van Hilde)

Leeftijd:
23 jaar

Beroep:
Vertegenwoordigster

Houdt van:
Uit eten gaan, winkelen en stappen

Wie is Milica?
Milica komt uit Den Bosch en is vrijgezel. Nu is ze vertegenwoordigster, daarvoor heeft ze administratief werk gedaan en lange dagen gemaakt achter de bar. Haar ideale vakantie bestaat uit zon, strand en feesten. Haar laatste vakantieland was Griekenland. Milica heeft een jongere zus. Ze hecht veel waarde aan de relatie met haar vrienden. Met deze hechte groep trekt ze veel op. Ze drinkt niet veel, maar lust op z’n tijd graag een wijntje.

Als ze wint, koopt ze een huis.

Wat is je dierbaarste herinnering en waarom?
Ik heb een hele fijne jeugd gehad.

Milica over zichzelf:
“Wat ik wil? Huisje, boompje, beestje.”

Hilde over Milica:
“Ze ergert zich wel snel aan mij.”
Geniet nooit met mate...

Offline Schaterlachje

  • Forumlid
Re: Bewoner Milica
« Reactie #1 Gepost op: 23-08-2006, 14:55:05 »
Leuke meid die een beetje prettig gestoord is. Volgens mij is ze wel vrij snel aangebrand wanneer ze haar zin niet krijgt. Dat laat ze nog niet merken aan andere bewoners, maar wel aan haar moeder, die ze natuurlijk veel beter kent.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Milica
« Reactie #2 Gepost op: 23-08-2006, 18:32:35 »
Ze treed nu een beetje op de achtergrond.

Offline Schaterlachje

  • Forumlid
Re: Bewoner Milica
« Reactie #3 Gepost op: 23-08-2006, 18:40:10 »
Ja ze is nu wat stil omdat haar moeder haar momenteel een beetje frustreert. Die geeft allerlei commentaren op de anderen, terwijl Milica vindt dat die dat zelf moeten weten. Ze heeft al een paar keer gezegd "Mam stil nu", maar mam is niet stil en daardoor is ze ietwat geďrriteerd.

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: Bewoner Milica
« Reactie #4 Gepost op: 29-08-2006, 09:06:04 »
Milica lijkt mij een hele normale leuke meid, die niet teveel van andere mensen iets aantrekt. Ze blijft haar eigen mening houden. Ze is niet overdreven aanwezig maar kruipt ook niet in een hoekje. Ze ziet er ook leuk uit (ik val op mannen hoor!). Milica mag van mij wel winnen.
JJF