Auteur Topic: Bewoner Tijn  (gelezen 5492 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Bewoner Tijn
« Gepost op: 21-08-2006, 21:31:36 »


(Tijn is de broer van Rik)

Leeftijd:
24 jaar

Beroep:
Verkoper

Houdt van:
Kamperen en backpacken

Wie is Tijn?
Als fanatieke wereldreiziger is Tijn op zijn plaats als verkoper van kampeerartikelen. De alleenstaande Tijn is politieagent geweest. Hij doet zeer fanatiek aan taekwondo; vijfmaal per week traint hij. Hij woont nog met zijn hele familie in Brabant. Maar eigenlijk heeft hij nog meer familie. Tijn heeft tijdens een reis naar Cambodja veel steun gehad van een een monnik en twintig kinderen. Met deze mensen is hij nog steeds bevriend en heeft hij regelmatig contact.

Wat is je bijnaam?
Tino

Wat is je grootste blunder?
Tijdens een lange fietstocht totaal de verkeerde kant opfietsen.

Tijn over zichzelf:
“Ik denk best veel na over onrechtvaardigheid en problemen in de wereld.”

Rik over Tijn:
“Tijn heeft de neiging vadertje te spelen; hij kan nogal betweterig zijn.”
Geniet nooit met mate...

Offline Schaterlachje

  • Forumlid
Re: Bewoner Tijn
« Reactie #1 Gepost op: 23-08-2006, 15:00:48 »
Tijn vond ik bij de Kick-off een beetje raar, maar al de eerste avond dat ik op internet keek had ik mijn mening al bijgesteld. Ik vind hem een leuke open kerel die precies zegt wat ie denkt en met een leuke manier van humor. Hij is in mijn ogen totaal niet verlegen, zoals Janine beweerde.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tijn
« Reactie #2 Gepost op: 23-08-2006, 18:35:04 »
Hoezo was hij irritant bij de Kick Off ?

Offline Schaterlachje

  • Forumlid
Re: Bewoner Tijn
« Reactie #3 Gepost op: 23-08-2006, 18:41:55 »
Ik zei niet irritant, maar raar. Niet echt een reden voor, gewoon mijn eerste indruk en een soort van vooroordeel denk ik. Maar ik vind hem momenteel de leukste in het huis.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tijn
« Reactie #4 Gepost op: 23-08-2006, 18:43:37 »
Ik zei niet irritant, maar raar. Niet echt een reden voor, gewoon mijn eerste indruk en een soort van vooroordeel denk ik. Maar ik vind hem momenteel de leukste in het huis.


Dat heb ik wel vaak, dat als ik mensen van een programma zie die ik nog nooit eerder gezien heb dat ik al vaak mijn mening heb.

Offline Schaterlachje

  • Forumlid
Re: Bewoner Tijn
« Reactie #5 Gepost op: 23-08-2006, 18:47:25 »
Ja precies, en bij hem heb ik me dus flink vergist, want hij is erg grappig en absoluut zichzelf, tenminste ik ken hem niet, maar dat denk ik.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tijn
« Reactie #6 Gepost op: 26-08-2006, 12:22:39 »
Ik erger me mateloos aan die gast. Z'n manier van praten, het opdringerige en z'n ik verbeter de wereld wel houding... ::ohno::
Hij wil zo graag in de smaak vallen bij iedereen dat ie over zn eigen grenzen zal gaan als het moet. Andere bewoners kunnen zonder problemen misbruik gaan maken van die jongen!
Bovendien denk ik dat ie net zo homo is als z'n broer...Alleen moet Tijn nog uit de kast komen....
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: Bewoner Tijn
« Reactie #7 Gepost op: 29-08-2006, 09:01:08 »
Er zijn veel kijkers die hem de leukste bewoner vinden, al snap ik niet waarom. Hij blinkt er voor mij niet uit. Het is wel een leuke jongen, met weinig negatieve trekjes, maar daar houdt het bij mij wel mee op.
JJF

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Bewoner Tijn
« Reactie #8 Gepost op: 6-09-2006, 14:59:10 »
Hij kan erg goed troosten, die Tijn (voor Micheline, die helemaal ingestort was..)
The sun came up and reality set in.

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Tijn
« Reactie #9 Gepost op: 7-11-2006, 17:35:44 »
Hij wil zo graag in de smaak vallen bij iedereen dat ie over zn eigen grenzen zal gaan als het moet. Andere bewoners kunnen zonder problemen misbruik gaan maken van die jongen!

En dat doet Monique dan ook probleemloos  >:(
En hij gaat er doodleuk in mee.
Jammer dat Mo er niet allang een keer uitligt... het was leuker geworden als zij gister had moeten vertrekken i.p.v. Marcia.
Maar ja, helaas, ze stond niet genomineerd. Ik denk niet dat ze dan nog had kunnen blijven...
Nu moeten we tegen het geplak aan blijven kijken van haar en Tijn  ::kots::