Auteur Topic: Bewoner Semih  (gelezen 7170 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Bewoner Semih
« Gepost op: 21-08-2006, 21:39:35 »


(Semih is de vriend van Micheline)

Leeftijd:
26 jaar

Beroep:
Art-director

Houdt van:
Gitaar spelen, hardlopen en koken

Wie is Semih?
Semih is opgegroeid in Krimpen aan den IJssel als jongste in een gezin van drie kinderen. Hij heeft Advertising gestudeerd aan de Willem de Kooning Academie in Rotterdam. Semih werkt voor een reclamebureau. Daarvoor had hij zijn eigen saladebar. Semih heeft sinds begin dit jaar een vriendin. Muziek is belangrijk voor hem. Hij luistert graag naar wereldmuziek en jazz. In de toekomst zou Semih graag een studie Interieurinrichting en Communicatie combineren. Naast hardlopen heeft hij ook aan voetbal en taekwondo gedaan.

Een eventuele geldprijs wil hij besteden aan zijn familie, een groot feest en een wereldreis.

Wat is je bijnaam?
Bolletje, omdat ik van eten hou.

Wat is je dierbaarste herinnering en waarom?
Dat ik na vier maanden zonder stroom te hebben gezeten, weer werd aangesloten!

Semih over zichzelf:
“Ik ben helemaal niet koppig.”

Micheline over Semih:
“Hij wil altijd het laatste woord hebben.”
Geniet nooit met mate...

Offline Schaterlachje

  • Forumlid
Re: Bewoner Semih
« Reactie #1 Gepost op: 23-08-2006, 15:03:31 »
Semih is een leuke kerel en is een leuk stelletje met Micheline. Ik vind ze echt bij elkaar passen. Hij is lekker rustig en denkt overal op een goede manier over na. Hij is wel heel fanatiek en daardoor kunnen mensen misschien nog weleens problemen met hem gaan krijgen.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Semih
« Reactie #2 Gepost op: 23-08-2006, 18:37:56 »
Semih is een leuke kerel en is een leuk stelletje met Micheline. Ik vind ze echt bij elkaar passen. Hij is lekker rustig en denkt overal op een goede manier over na. Hij is wel heel fanatiek en daardoor kunnen mensen misschien nog weleens problemen met hem gaan krijgen.

Hij is nu erg rustig omdat hij genomineerd staat.

Offline Schaterlachje

  • Forumlid
Re: Bewoner Semih
« Reactie #3 Gepost op: 23-08-2006, 18:44:17 »
Hij staat al dagen genomineerd en ik heb nou niet de indruk dat ie zich inhoudt omdat ie genomineerd staat. Hij laat zich juist wel uit wanneer hij het ergens niet mee eens is. Hij zegt ook regelmatig dat het hem niet kan schelen dat iemand hem dan een lul vindt. Hij is fanatiek en wil er vol voor gaan. Die nominatie zal hem vast dwars zitten, maar hij is daardoor in mijn ogen niet stil.

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: Bewoner Semih
« Reactie #4 Gepost op: 29-08-2006, 08:46:23 »
Semih vind ik nou de minst leuke bewoner. Ik kan niet goed uitleggen waarom, maar op de een of andere manier vind ik hem niet zo leuk en aardig.
JJF

Offline bridgetvh

  • Forumlid
Re: Bewoner Semih
« Reactie #5 Gepost op: 7-09-2006, 15:49:23 »
Eerst dacht ik ook, die Semih is niks. Maar dat bleek al gauw een stom vooroordeel. Ik heb hem inmiddels hele goede dingen horen zeggen en doen en daarom verdient hij zeker mijn respect.

(ps alleen jammer dat hij tegen Hilde iets vrouw-onvriendelijks zou hebben gezegd? Ik heb het met een half oog gezien en helaas weet ik er het fijne niet van).
Greetzzz, Bridget

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Semih
« Reactie #6 Gepost op: 7-09-2006, 18:41:31 »
Ik vind de papa en de mama van Semih wel erg lief ::jaja::
Z'n broer ook wel.... ::tandpastasmiley::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Semih
« Reactie #7 Gepost op: 26-09-2006, 12:12:45 »
Hij is nu vier weken lang genomineerd. Ben benieuwd of die dat vol gaat houden.  :o
Nog even niks.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Bewoner Semih
« Reactie #8 Gepost op: 26-09-2006, 17:22:43 »
Die gaat het dus echt niet redden hoor

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: Bewoner Semih
« Reactie #9 Gepost op: 27-09-2006, 23:17:25 »
Ik denk dat hij de eerste 2 weken zowiezo wel in het huis blijft. De kijkers hebben vast personen die ze nog irritanter vinden...
JJF

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Bewoner Semih
« Reactie #10 Gepost op: 28-09-2006, 17:00:01 »
Ik zou het niet erg vinden, als hij eruit moest!
The sun came up and reality set in.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Semih
« Reactie #11 Gepost op: 28-09-2006, 20:46:15 »
Misschien dat ie af en toe een beetje bazig doet, maar verder vind ik 'm wel leuk. Hij heeft wel leuke humor en stlt zich niet buiten de groep. Ach, en een beetje vuurwerk zo af en toe (Met Tijn onlangs) is toch niks mis mee?
Geniet nooit met mate...