Auteur Topic: [kandidaat BE] Robin - kampleider  (gelezen 30067 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
[kandidaat BE] Robin - kampleider
« Gepost op: 26-08-2006, 22:26:33 »
In dit topic kun je alles kwijt over de leider van het mannenkamp.. Robin!
« Laatst bewerkt op: 30-08-2006, 22:50:25 door Stormpie »
The sun came up and reality set in.

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [kandidaat BE] Robin
« Reactie #1 Gepost op: 28-08-2006, 08:32:08 »
Robin was in zijn ER een zeer aanwezige kandidaat met lef, een zekere mate van arrogantie. Maar hij stak met kop en schouders boven het maaiveld uit! Ik zag hem graag ben dus benieuwd hoe hij dit kamp gaat leiden?
Gek zijn is gezond

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Robin
« Reactie #2 Gepost op: 28-08-2006, 14:55:38 »
Ben vooral benieuwd of hij weer kaboutertjes gaat zien.  ::rofl::
Nog even niks.

Offline molletje25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • is ego de mol?
Re: [kandidaat BE] Robin
« Reactie #3 Gepost op: 28-08-2006, 17:42:13 »
robin de psygoloog (haha kan et zelf niet eens goed schrijven) ik denk een hele goede kanidaat die we zeker in de gaten moeten houden!!
RIP ernst-paul

Offline Stinjow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Robin
« Reactie #4 Gepost op: 28-08-2006, 17:45:45 »
Ik weet niet zeker of Robin en Klaar echt deelnemers zijn aan de expeditie dan wel kampleiders die na de samensmelting opstappen (en dus eigenlijk gewoon bij de productie horen). Mijn motivatie voor dat vermoeden is dat er overal sprake is van zestien kandidaten, en dat je niet op Robin of Klaar kan stemmen bij de "Wie is je favoriete eilander"-poll op de website van Talpa

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Robin
« Reactie #5 Gepost op: 28-08-2006, 20:05:09 »
Superleuk dat Robin weer meedoet.  ::ok:: Ik denk alleen idd dat Robin en Klaar niet kunnen winnen en op een bepaald moment (samensmeltin?) vanzelf uit het spel verdwijnen.

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Robin
« Reactie #6 Gepost op: 28-08-2006, 22:34:11 »
Superleuk dat Robin weer meedoet.  ::ok:: Ik denk alleen idd dat Robin en Klaar niet kunnen winnen en op een bepaald moment (samensmeltin?) vanzelf uit het spel verdwijnen.

Robin geeft aan in de introductie aflevering dat ze niet met het spel meedoen, maar wel meedoen  ;D

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Robin
« Reactie #7 Gepost op: 29-08-2006, 16:46:28 »
Ik hoop dat hij toch ook "echt" aan de expeditie mee doet.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Robin
« Reactie #8 Gepost op: 29-08-2006, 18:22:49 »
Ik hoop dat hij toch ook "echt" aan de expeditie mee doet.
Hey xmoix! Oud-kampgenote! Jij bent hier lang al niet geweest!

Offline kolibri

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Robin
« Reactie #9 Gepost op: 29-08-2006, 20:57:05 »
zo te zien in aflevering 1 was hij wel flink aanwezig.
Leuk!!!! ::jaja::
kolibri

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Robin
« Reactie #10 Gepost op: 29-08-2006, 21:01:01 »
zo te zien in aflevering 1 was hij wel flink aanwezig.
Leuk!!!! ::jaja::
Ontzettend flink.. Vooral in de aftiteling ::)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat BE] Robin
« Reactie #11 Gepost op: 29-08-2006, 21:06:49 »
Ontzettend flink.. Vooral in de aftiteling ::)
::rofl::
First you go backwards, but then forwards again

Madine

  • Gast
Re: [kandidaat BE] Robin
« Reactie #12 Gepost op: 29-08-2006, 22:11:04 »
Hij had dan geen eigen stukje voorstellen, maar in de fragmenten van andere kandidaten zag je veelvuldig interactie met Robin.. hij lijkt zich echt te gaan opwerpen als mentor en leider.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat BE] Robin
« Reactie #13 Gepost op: 30-08-2006, 14:50:23 »
jammer als zijn bijdrage gaat ontaarden in dat van-dik-hout-zaagt-men-planken-geiten-wollen-sokken-psychologisch geneuzel. heb er nl. in de voorstelaflevering al wat staaltjes van gezien  ::ohno::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Robin
« Reactie #14 Gepost op: 30-08-2006, 20:40:06 »
Ik denk dat dat "geneuzel" mensen nog wel zou kunnen helpen hoor.. Ik zou het niet jammer vinden als zijn bijdrage daarin gaat ontaarden. Dat is namelijk zijn kracht waarmee hij andere kan helpen. We weten toch allemaal dat bij ER niet alleen draait om fysieke kracht maar ook om mentale kracht.
Do you want to go to the Seaside?

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat BE] Robin
« Reactie #15 Gepost op: 30-08-2006, 21:22:40 »
ik vind niet dat mensen daar psychologische ondersteuning moeten krijgen, ook al hebben ze het misschien 'nodig'. het is een spel, ze zijn daar vrijwillig. ik kom hier waarschijnlijk nog wel een keer op terug.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #16 Gepost op: 1-09-2006, 08:53:35 »
Dus als iemand toevallig psycholoog is, vindt je dat het team zijn kennis niet ter ondersteuning mag gebruiken. Maar als iemand kok, huisarts, architect, timmerman of weet ik veel is, mag dat dan wel volgens jou?
Do you want to go to the Seaside?

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #17 Gepost op: 1-09-2006, 09:36:40 »
het komt mij wat gekunsteld over: robin is geen deelnemer in het spel, maar hij is er wel. waarom? om leider te zijn?  als ze een goede leider erbij wilden, zijn er die dit veel beter zouden doen.
robin kon niet mee omdat ie net vader ging worden of was geworden tijdens de titanenstrijd. en daarom hebben ze dit bedacht. ben bang dat ze zijn psychologische kennis gaan uitmelken en dat staat mij tegen.
wat die andere beroepen betreft: je hoeft geen timmerman te zijn om een hut te kunnen bouwen of kok om karakollen gaar te krijgen.

As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #18 Gepost op: 1-09-2006, 14:52:20 »
het komt mij wat gekunsteld over: robin is geen deelnemer in het spel, maar hij is er wel. waarom? om leider te zijn?  als ze een goede leider erbij wilden, zijn er die dit veel beter zouden doen.
robin kon niet mee omdat ie net vader ging worden of was geworden tijdens de titanenstrijd. en daarom hebben ze dit bedacht. ben bang dat ze zijn psychologische kennis gaan uitmelken en dat staat mij tegen.
wat die andere beroepen betreft: je hoeft geen timmerman te zijn om een hut te kunnen bouwen of kok om karakollen gaar te krijgen.




Ik vind dan weer dat dat goed gekozen is dat ze Robin genomen hebben om leider te worden van het kamp... Ze moeten iemand nemen die op psychologisch vlak sterk in zijn schoenen staat. Robin zal zeker in staat zijn om de juiste man voor bv een proef aan te duiden of iemand te beoordelen als goede Robinsonner. Neen de keuze van Robin (en ook van Klaar voor de dames) vind ik enorm goed gevonden van Talpa....
Mick had ook goed zo'n leiderspositie op zich kunnen nemen...

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #19 Gepost op: 1-09-2006, 15:40:31 »
het komt mij wat gekunsteld over: robin is geen deelnemer in het spel, maar hij is er wel. waarom? om leider te zijn?  als ze een goede leider erbij wilden, zijn er die dit veel beter zouden doen.
robin kon niet mee omdat ie net vader ging worden of was geworden tijdens de titanenstrijd. en daarom hebben ze dit bedacht. ben bang dat ze zijn psychologische kennis gaan uitmelken en dat staat mij tegen.
wat die andere beroepen betreft: je hoeft geen timmerman te zijn om een hut te kunnen bouwen of kok om karakollen gaar te krijgen.



Ik snap niet echt goed wat je hiermee bedoelt maar goed.
Jij vindt misschien dat er mensen zijn die deze taak veel beter kunnen doen, maar ik denk daar duidelijk anders over. Waarom zou hij dat niet kunnen? Ik denk dat een leider goed moet kunnen opschieten met het hele team, en moet kunnen stimuleren dat íedereen goed met elkaar gaat opschieten. Een psycholoog zal naar mijn mening goed zijn voor de teamgeest en mentale problemen, die zeker zullen opdoen tijdens zo'n expeditie.

(Eerst praatte je trouwens nog over Robin's "geneuzel" en nu is het toch "psychologische kennis" geworden ::trots:: )

Ik snap overigens ook wel dat Klaar en Robin er voornamelijk bijgehaald zijn voor kijkcijferwinning, net als Olga denk ik. Maar wat maakt het uit? als de kijkcijfers hoger worden vind ik dat alleen maar beter hoor.. Dan zal ER eerder blijven doorgaan.

Je hoeft idd geen kok te zijn om karakollen te bereiden, máár toen Giovanni in de expeditie zat heeft het team er zéker voordeel mee gehad dat hij kok was. Hij wist namelijk precies hoe hij het beste uit het eten kon halen. En de bananenbroodjes zal iedereen altijd blijven herinneren. 
Do you want to go to the Seaside?