Auteur Topic: [kandidaat BE] Werner  (gelezen 18454 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
[kandidaat BE] Werner
« Gepost op: 26-08-2006, 22:33:04 »


In dit topic kun je alles kwijt over Werner!
« Laatst bewerkt op: 13-09-2006, 19:46:48 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Werner
« Reactie #1 Gepost op: 26-08-2006, 23:33:55 »
Lijkt me een beetje een aparte man...

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [kandidaat BE] Werner
« Reactie #2 Gepost op: 28-08-2006, 08:19:21 »
ervaring in leiding geven en fit, dat klinkt goed. Maar balletdanser  ??? ??? Ik ben benieuwd.
Gek zijn is gezond

Offline leenvb

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Werner
« Reactie #3 Gepost op: 28-08-2006, 19:52:35 »
Hey iedereen, ik wilde gewoon even een beeldje van Werner schetsen.
Hij is namelijk ook , buiten dansleerkracht, een muziekleerkracht op onze lagere school. Hij geeft er muziekles en zorgde er ook in het verleden voor dat zijn muziekgroep op onze school (de dominootjes) konden gaan optreden in de Singel.
Hij is een speciaal karakter zoals we zeggen maar zeer sympathiek en altijd berijdt een helpende hand toe te rijken. Zo maakte hij van een collega-leerkracht zijn huwelijk een waar spectakel.
Of hij het ver zal halen, is een vraag, want hij sukkelt een beetje met zijn gezondheid. Maar in ieder geval veel succes Werner!!!! ::bravo::
 

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Werner
« Reactie #4 Gepost op: 29-08-2006, 13:07:35 »
Ik hoop dat ie ver gaat komen omdat het mij een supersympathieke man lijkt!
Het is afwachten hoe hij in de groep valt als de andere kerels horen dat hij balletdanser is.
Zeker die behaarde dwerg die man die in de mijnen werkt kan wel eens een ongenuanceerde opmerking hierover gaan maken! ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Werner
« Reactie #5 Gepost op: 29-08-2006, 18:34:54 »
Werner lijkt in ieder geval een hele syphatieke man.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Werner
« Reactie #6 Gepost op: 4-09-2006, 23:45:00 »
Iets zegt me dat Werner een heel eind zou kunnen komen

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Werner
« Reactie #7 Gepost op: 12-09-2006, 11:07:21 »
Iets zegt me dat Werner een heel eind zou kunnen komen

Ik hoor diezelfde iets ;D

Gister was de immuniteit helemaal verdiend! ::bravo::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Werner
« Reactie #8 Gepost op: 12-09-2006, 11:23:04 »
Ik mag Werner ook wel. Ik ben alleen bang voor het effect van die immuniteit die Robin hem gegeven heeft. Misschien was wel niemand van plan op Werner te stemmen, maar krijgen ze nu het idee: Robin mag Werner wel maar is bang voor zijn positie in de groep. Misschien dat ze daardoor de volgende keer sneller op Werner stemmen, omdat het op de een of andere manier ook niet eerlijk is dat hij immuniteit krijgt. Ik weet niet of ik zo blij zo zijn met immuniteit op die manier verworden, dan wordt je een beetje het 'lievelingetje van de leraar' Ik hoop dat het hem niet schaadt.

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Werner
« Reactie #9 Gepost op: 12-09-2006, 13:50:30 »
ik vond het supertof van robin want ik denk stiekum dat de meesten helaas wel op werner zouden hebben gestemt.robin zei ook dat werner veel dingen in het kamp deed die de meesten niet zien of zouden willen doen.ik vind werner een vreemde vogel maar hij lijkt mij toch wel erg aardig en sympathiek.hoop dat ie ver komt.ik denk niet dat deze imuniteit verdere gevolgen zal hebben voor werner.ik denk juist dat ze nu allemaal de kans hebben om hem echt beter te leren kennen enzo. ::hug::

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Werner
« Reactie #10 Gepost op: 12-09-2006, 14:28:21 »
Ik hoop het.

Offline quentin

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Werner
« Reactie #11 Gepost op: 13-09-2006, 13:35:52 »
Werner is een leuke leeraar op school.
hij is soms ook grappig en ik hoop dat hij wint.

Madine

  • Gast
Re: [kandidaat BE] Werner
« Reactie #12 Gepost op: 13-09-2006, 14:37:05 »
Wat zeggen ze ook alweer over stille wateren? Hij lijkt mij een zeer oprechte man.

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Werner
« Reactie #13 Gepost op: 13-09-2006, 14:57:06 »
Wat zeggen ze ook alweer over stille wateren? Hij lijkt mij een zeer oprechte man.
idd,dat denk ik dus ook.ook een sterke man lijkt mij. ::ok::

Offline Quanto

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Werner
« Reactie #14 Gepost op: 19-09-2006, 21:28:54 »
Dag (ex-)Meester Werner! (in de hoop dat je dit ooit leest =)

Ken je me nog? Quinten, hier.. Die jongen die je blijkbaar niet zo goed kon hebben destijds.. Of mss juist wel, maar interpreteerde ik dat helemaal verkeerd..
Ik moest bijna elke les op de grond gaan liggen, kreeg zomaar rood tijdens voetbalpartijtjes, mijn fouten op een toets werden voor heel de klas belachelijk gemaakt op bord, de commentaar op m'n rapport werd wel heel erg persoonlijk... kortom, wij konden het goed vinden met elkaar!
U gaf ondertussen 7 jaar geleden les in Essen, op de lagere school van Mariaberg. Dat jaartje zat ik toevallig in uw klasje, het vierde leerjaar. Waarom u daarna van't school bent vertrokken, blijft een groot raadsel voor iedereen... Zat die inspectie daar voor iets tussen?.. Wie zal't weten..

In ieder geval.. sinds bekend geraakte dat Werner Leysen meedeed aan expeditie Robinson (persoonlijk ken ik het programma amper.. geen kabel-tv), kan niemand meer over iets anders praten! Ouders langs het voetbalveld, ex-Mariaberganen onderling.. Altijd over u!
Van propaganda voor dit progamma gesproken!

Ik wens u nog veel succes in't programma.. EN wie weet ontmoeten we elkaar nog wel eens =)

Met vriendelijke groeten,
Quanto

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Werner
« Reactie #15 Gepost op: 28-09-2006, 08:32:09 »
Op de site van talpa (shit.. reclame >:D ) staan hele leuke verhaaltjes in het dagboek van Werner. Echt de moeite waard om te lezen. Zo leer je deze sympathieke man die zo weinig in beeld is toch een beetje kennen.
er was eens......

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Werner
« Reactie #16 Gepost op: 28-09-2006, 13:37:05 »

Het is afwachten hoe hij in de groep valt als de andere kerels horen dat hij balletdanser is.

ik vraag me af wat ze daar dan van zouden kunnen zeggen ::hypocriet:: ik weet het natuurlijk wel maar omdat ik zelf dansdocente ben bij een theaterschool met gelukkig veel jongens waarvan er toch heel veel klassiek ballet doen en ook begrijpen dat dit een fysiek zeer zware sport is hoop ik dat de mannen op het eiland zich dit ook beseffen en alle cliche's wat dat betreft naast zich neerleggen.
Ik hoop wat meer te zien van werner in aflevering 6 vind het razend interessant dat iemand meedoet uit mijn eigen vakgebied......... ::bravo::


(edit: quote gefixed)
« Laatst bewerkt op: 28-09-2006, 13:46:32 door Stormpie »

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Werner
« Reactie #17 Gepost op: 28-09-2006, 14:08:58 »
ik vraag me af wat ze daar dan van zouden kunnen zeggen ::hypocriet:: ik weet het natuurlijk wel maar omdat ik zelf dansdocente ben bij een theaterschool met gelukkig veel jongens waarvan er toch heel veel klassiek ballet doen en ook begrijpen dat dit een fysiek zeer zware sport is hoop ik dat de mannen op het eiland zich dit ook beseffen en alle cliche's wat dat betreft naast zich neerleggen.
Ik hoop wat meer te zien van werner in aflevering 6 vind het razend interessant dat iemand meedoet uit mijn eigen vakgebied......... ::bravo::

Ze hebben al profijt gehad van zijn dansachtergrond, bij de proef met de doodskopjes. Zonder zijn lichte gewicht en zijn lenigheid hadden de mannen het heel wat minder gemakkelijk gewonnen. Het lijkt me niet dat ze er erg negatief over zullen zijn!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Anni

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Werner
« Reactie #18 Gepost op: 2-10-2006, 20:03:49 »
Hoi allemaal,
ik wou gewoon even zeggen dat ik werner alle geluk toewens met zijn deelname, want ik ken hem nog van in de lagere school waar hij ons muziek gaf en waarin hij een zalig koor had opgestart de domino's. ik wil gewoon even zeggen dat ik de domino's nog altijd mis en dankzij werner hebben we toch 3 keer in de blauwe zaal in de singel hebben mogen optreden. hij heeft alle dominootjes een zalige tijd gegeven in de singel en ook in de musical die we naar aanleiding van het 75 jarig bestaan van onze school heeft geschreven. ik wil nog zeggen dat ik hem alle succes toewens in de expiditie en dat ik hoop dat hij er een leuke tijd heeft.

xxx-jes, anneke :-* :-* ::bravo:: ::bravo:: ::hug:: ::hug:: ::hug::
ps: als je nog info wilt over zijn dansschool kijk dan eens op de site van dansschool pivolté

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Werner
« Reactie #19 Gepost op: 2-10-2006, 22:50:05 »
Werner verlaat met opgeheven hoofd de expeditie.
'Geluk vind je niet op een onbewoond eiland aan de andere kant van de wereld, maar in de mensen om je heen.'
Prachtig ::ok::