Auteur Topic: De crocodilehunter is dood!  (gelezen 2268 keer)

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
De crocodilehunter is dood!
« Gepost op: 4-09-2006, 18:34:35 »
De wereldberoemde 'krokodillenjager' Steve Irwin is dood. De 44-jarige Irwin - bekend door zijn tv-programma's over dieren - stierf maandagmiddag (plaatselijke tijd) nadat hij tijdens het duiken voor de Australische noordoostkust bij Port Douglas in zijn borstkas werd gestoken door een pijlstaartrog.

Irwin was bezig met het maken van een documentaire toen het ongeluk gebeurde. Kort nadat de pijlstaartrog hem had aangevallen, arriveerde een helikopter met medische hulp, maar het was te laat, meldde de nieuwszender ABC. Irwins vrouw Terri, die vaak te zien was in zijn programma's, is volgens de Australische media nog niet op de hoogte van de dood van haar man. Zij maakt momenteel een trektocht door bergachtig gebied in Tasmanië.

"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De crocodilehunter is dood!
« Reactie #1 Gepost op: 4-09-2006, 19:30:37 »
R.I.P.

Nouja het was te verwachten dat het ooit zo zou eindigen. Hij nam hele grote risico's altijd.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De crocodilehunter is dood!
« Reactie #2 Gepost op: 5-09-2006, 12:14:21 »
R.I.P.

Verschrikkelijk voor zijn vrouw. Zeker dat ze wrs pas achterkomt als ze terugkomt  :( Hopelijk kunnen ze haar op een manier toch bereiken.

Tja, die man stoeit vrolijk met krokodillen en slangen en uiteindelijk wordt een pijlstaartrog (die je toch een stuk onschuldiger mag achten denk ik) hem fataal.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De crocodilehunter is dood!
« Reactie #3 Gepost op: 5-09-2006, 17:29:09 »
R.I.P.

Verschrikkelijk voor zijn vrouw. Zeker dat ze wrs pas achterkomt als ze terugkomt  :( Hopelijk kunnen ze haar op een manier toch bereiken.

Tja, die man stoeit vrolijk met krokodillen en slangen en uiteindelijk wordt een pijlstaartrog (die je toch een stuk onschuldiger mag achten denk ik) hem fataal.
Blijkbaar is een pijlstaartrog toch ontzettend dodelijk. hij was bijna direct dood

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De crocodilehunter is dood!
« Reactie #4 Gepost op: 5-09-2006, 18:44:10 »
Ja, maar dat was omdat ie net precies in zijn hart geraakt werd. En dan ben je meteen dood. Word je ergens anders geraakt, dan word je goed ziek schijnt, maar ben je niet meteen dood.  :-\\

Zijn vrouw schijnt het inmiddels via het nieuws te hebben gehoord. Dat is toch ook geen manier om erachter te komen dat je man is overleden.  ::ohno::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De crocodilehunter is dood!
« Reactie #5 Gepost op: 5-09-2006, 21:40:05 »
Hij werd in z'n borst geraakt en het gif is naar het hart gegaan.

Erg jammer voor de Aussies en zijn vele fans.
Zelf vind ik het ook erg jammer, ik mocht graag naar hem kijken.
Maar het zat er ook aan te komen :-#

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: De crocodilehunter is dood!
« Reactie #6 Gepost op: 6-09-2006, 18:11:12 »
Maar het zat er ook aan te komen :-#

Hij wist zelf ook wel welke risico's aan zijn werk annex passie kleefden.
Het blijft sneu.


De Pijlstaartrog is nu een stuk bekender bij mij.........
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De crocodilehunter is dood!
« Reactie #7 Gepost op: 7-09-2006, 16:50:49 »
Steve is pas de 2e mens op aarde die sterft door een pijlstaartrog hoorde ik ::oink::