Auteur Topic: Spijbeltopic  (gelezen 2157 keer)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spijbeltopic
« Reactie #20 Gepost op: 1-02-2007, 17:44:47 »
Bij ons op het ROC is spijbelen echt zoow makkelijk, wij moeten ons aan het begin van elke les/vak met je pasje bij de docent inloggen maar we hoeven ons nooit uit te loggen :P en aangezien we ook heel vaak zelfstandig ergens in het gebouw moeten gaan werken kun je dus gewoon weg, succes gegarandeert en niemand die iets merkt ::) ;D
Ook ziekmelden gaat makkelijk, je kunt je gewoon zelf ziekmelden... :D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Spijbeltopic
« Reactie #21 Gepost op: 14-02-2007, 20:14:52 »
ja  bij ons is het heel makkelijk :P.

je gaat gewoon naar de sector, ik ben ziek mag ik naar huis.   tuurlijk :D wat heb je? buikpijn. aah  nou moet je je ouders nog bellen? nee die zijn niet thuis. okay, bel je even als je thuis bent? tuurlijk. daaaag.

::rofl::

je kan zelfs met zijn 10e weg gaan  als je maar ff 5min. wacht tussen elke ziek melding ::rofl::

vrijdag ook ik ahd 3 tussenuren voor scheikunde, daar had ik geen zin in. maar iedereen had zich al ziek gemeld. dus ik en mijn vriendin (die suikerziekte heeft) naar de sector dat het niet goed ging met de suiker en of ze naar huis kon. en of er iemand met de mee kon rijden omdat ze het niet alleen aandurfde. toen was ik der reddende engel :P. en ik gooi er voorzichtig tussendoor ik heb alleen nog maar scheikunde.  oooo blijf maar lekker thuis hoor ;).

okay.... ::rofl::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Spijbeltopic
« Reactie #22 Gepost op: 14-02-2007, 20:36:30 »
Foei!  ;)

Dan is het bij mij op de universiteit nog moeilijker om weg te blijven! Ook al heb je nog zo'n goede reden

Als je een paar keer (3 keer) college mist (er zijn presentielijsten), wordt je uitgesloten van de toetsen.

Kinderachtig! ::kots:: We zijn allemaal volwassen mensen (okee, nog maar net, maar toch  ;)) en we hebben een studie gekozen die we leuk vinden. Wat doen ze dan moeilijk als je een keer niet kan komen?   ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spijbeltopic
« Reactie #23 Gepost op: 18-02-2007, 13:11:15 »
Foei!  ;)

Dan is het bij mij op de universiteit nog moeilijker om weg te blijven! Ook al heb je nog zo'n goede reden

Als je een paar keer (3 keer) college mist (er zijn presentielijsten), wordt je uitgesloten van de toetsen.

Kinderachtig! ::kots:: We zijn allemaal volwassen mensen (okee, nog maar net, maar toch  ;)) en we hebben een studie gekozen die we leuk vinden. Wat doen ze dan moeilijk als je een keer niet kan komen?   ::niet-ok::
jeeeetje, wat flauw  :-\\ welke uni zit jij?
I'm a real big goblin..

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spijbeltopic
« Reactie #24 Gepost op: 26-03-2007, 11:34:02 »
 ::hypocriet::
I'm a real big goblin..