Auteur Topic: Spijbeltopic  (gelezen 2158 keer)

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Spijbeltopic
« Gepost op: 6-09-2006, 14:03:51 »
Dit is het enige echte spijbeltopic. Hier kan je alles kwijt over spijbelen...
Menno is gek

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Spijbeltopic
« Reactie #1 Gepost op: 6-09-2006, 14:06:18 »
Lieke spijbelt vanmiddag :o :o
weet iemand een goede manier om haar te straffen van deze rare streken?
ik dacht een liedje zingen voor de klas, maar ja, ik zit niet in haar klas...
Menno is gek

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spijbeltopic
« Reactie #2 Gepost op: 6-09-2006, 15:49:46 »
Lieke spijbelt vanmiddag :o :o
weet iemand een goede manier om haar te straffen van deze rare streken?
ik dacht een liedje zingen voor de klas, maar ja, ik zit niet in haar klas...
Lieke! Foei! voor straf moet je voor morgen 2 hoofdstukken van wiskunde maken, en Menno zal je daar wel bij helpen  ::tandpastasmiley::
I'm a real big goblin..

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Spijbeltopic
« Reactie #3 Gepost op: 6-09-2006, 18:48:44 »
Lieke! Foei! voor straf moet je voor morgen 2 hoofdstukken van wiskunde maken, en Menno zal je daar wel bij helpen  ::tandpastasmiley::
wat heb ik fout gedaan?
Menno is gek

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spijbeltopic
« Reactie #4 Gepost op: 6-09-2006, 19:46:48 »
wat heb ik fout gedaan?
je bent een jokkebrok!  >:D ;)
I'm a real big goblin..

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Spijbeltopic
« Reactie #5 Gepost op: 6-09-2006, 19:49:56 »
je bent een jokkebrok!  >:D ;)
ja, ik heb gewoon het beste over voor mijn dinnetje en dan mag ze niet spijbelen, doe ik ook niet  ::pinokkio:: ::pinokkio:: ::pinokkio::
Menno is gek

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Spijbeltopic
« Reactie #6 Gepost op: 7-09-2006, 20:14:55 »
Een agentje staat soms op spijbelen te controleren. Ik moest het 3e beginnen laatst en toen hield ie me aan.
Ik was gelukkig mijn rooster niet vergeten...

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spijbeltopic
« Reactie #7 Gepost op: 7-09-2006, 22:35:10 »
Een agentje staat soms op spijbelen te controleren. Ik moest het 3e beginnen laatst en toen hield ie me aan.
Ik was gelukkig mijn rooster niet vergeten...
::oink:: ::oink:: dat is wel heel erg.. mja bij ons kun je alleen spijbelen als je ouders je afmelden.. anders moet je sowieso 4uur nakomen, alle afwezigen worden opgeschreven, bij elke leraar.. :-\\ :-\\ en als je ziek bent geweest moeten je ouders naar school bellen om je 'beter te melden' *zucht*
I'm a real big goblin..

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Spijbeltopic
« Reactie #8 Gepost op: 8-09-2006, 08:06:15 »
::oink:: ::oink:: dat is wel heel erg.. mja bij ons kun je alleen spijbelen als je ouders je afmelden.. anders moet je sowieso 4uur nakomen, alle afwezigen worden opgeschreven, bij elke leraar.. :-\\ :-\\ en als je ziek bent geweest moeten je ouders naar school bellen om je 'beter te melden' *zucht*
Ja dat is bij ons ook  ::jaja::

Naja ik spijbel toch niet :P
First you go backwards, but then forwards again

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spijbeltopic
« Reactie #9 Gepost op: 8-09-2006, 12:47:44 »
 ::jaja:: dat werkte bij ons ook zo, maar bij ons zat er een meisje in de klas en haar moeder meldde haar soms ziek en dan gingen ze samen de stad in. Dus die werkte lekker mee aan het spijbelen van d'r dochter. Maar toen is de school ook echt heel erg kwaad geworden.

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Spijbeltopic
« Reactie #10 Gepost op: 8-09-2006, 16:54:55 »
bij ons kan je gewoon naar huis gaan 8)
Menno is gek

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Spijbeltopic
« Reactie #11 Gepost op: 8-09-2006, 20:27:33 »
::oink:: ::oink:: dat is wel heel erg.. mja bij ons kun je alleen spijbelen als je ouders je afmelden.. anders moet je sowieso 4uur nakomen, alle afwezigen worden opgeschreven, bij elke leraar.. :-\\ :-\\ en als je ziek bent geweest moeten je ouders naar school bellen om je 'beter te melden' *zucht*
Zo wilden de idealisten het bij ons op school ook. Maar helaas hadden de meeste docenten na een week geen zin meer om alles te gaan opschrijven ::rofl::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Spijbeltopic
« Reactie #12 Gepost op: 8-09-2006, 20:38:24 »
Zo wilden de idealisten het bij ons op school ook. Maar helaas hadden de meeste docenten na een week geen zin meer om alles te gaan opschrijven ::rofl::
Oh. Bij ons doen ze dat anders nog steeds iedere les braaf. :P
First you go backwards, but then forwards again

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spijbeltopic
« Reactie #13 Gepost op: 8-09-2006, 23:01:56 »
Oh. Bij ons doen ze dat anders nog steeds iedere les braaf. :P
bij ons ook... aaaaaargh  >:(  >:(
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spijbeltopic
« Reactie #14 Gepost op: 9-09-2006, 09:39:06 »
Chipkaart tegen spijbelaars.
Het KTA in Dendermonde wil het spijbelen met een modern wapen aanpakken. Bij de start van elke les moeten de leerlingen hun chipkaart elektronisch registreren.

Binnenkort wordt het systeem uitgebreid: ouders zullen voor 10 uur een sms'je krijgen als hun zoon of dochter niet in de les zit. Kostprijs van deze elektronische oppas: meer dan 70.000 euro. Maar het systeem gaat dan ook heel ver: ook leerlingen die naar het toilet moeten onder de lesuren, moeten zich af- en aanmelden.

 >:D >:D >:D >:D >:D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Spijbeltopic
« Reactie #15 Gepost op: 9-09-2006, 10:20:52 »
Chipkaart tegen spijbelaars.
Het KTA in Dendermonde wil het spijbelen met een modern wapen aanpakken. Bij de start van elke les moeten de leerlingen hun chipkaart elektronisch registreren.

Binnenkort wordt het systeem uitgebreid: ouders zullen voor 10 uur een sms'je krijgen als hun zoon of dochter niet in de les zit. Kostprijs van deze elektronische oppas: meer dan 70.000 euro. Maar het systeem gaat dan ook heel ver: ook leerlingen die naar het toilet moeten onder de lesuren, moeten zich af- en aanmelden.

 >:D >:D >:D >:D >:D
Het word steeds erger ::oink::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spijbeltopic
« Reactie #16 Gepost op: 9-09-2006, 12:18:54 »
 ::rofl:: Ga je naar de wc, vergeet je je weer aan te melden, mag je gelijk terugkomen op vrijdagmiddag  ::rofl::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spijbeltopic
« Reactie #17 Gepost op: 9-09-2006, 17:30:50 »
Chipkaart tegen spijbelaars.
Het KTA in Dendermonde wil het spijbelen met een modern wapen aanpakken. Bij de start van elke les moeten de leerlingen hun chipkaart elektronisch registreren.

Binnenkort wordt het systeem uitgebreid: ouders zullen voor 10 uur een sms'je krijgen als hun zoon of dochter niet in de les zit. Kostprijs van deze elektronische oppas: meer dan 70.000 euro. Maar het systeem gaat dan ook heel ver: ook leerlingen die naar het toilet moeten onder de lesuren, moeten zich af- en aanmelden.

 >:D >:D >:D >:D >:D
::oink:: ::oink:: *toktok* beetje ziek in het hoofd?  :-\\
I'm a real big goblin..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Spijbeltopic
« Reactie #18 Gepost op: 9-09-2006, 23:21:39 »
Chipkaart tegen spijbelaars.
Het KTA in Dendermonde wil het spijbelen met een modern wapen aanpakken. Bij de start van elke les moeten de leerlingen hun chipkaart elektronisch registreren.

Binnenkort wordt het systeem uitgebreid: ouders zullen voor 10 uur een sms'je krijgen als hun zoon of dochter niet in de les zit. Kostprijs van deze elektronische oppas: meer dan 70.000 euro. Maar het systeem gaat dan ook heel ver: ook leerlingen die naar het toilet moeten onder de lesuren, moeten zich af- en aanmelden.

 >:D >:D >:D >:D >:D
Al geven ze die 70.000 euro nou eens aan mensen die niks te eten hebben ofzo  ::niet-ok::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spijbeltopic
« Reactie #19 Gepost op: 7-12-2006, 12:43:33 »
 ::zwaai::

Leuk als je 18 bent, ik moet natuurlijk wel gelijk uitproberen hoe makkelijk het is om je ziek te melden  ::)
I'm a real big goblin..