Auteur Topic: Prince de mol???  (gelezen 16344 keer)

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Prince de mol???
« Reactie #80 Gepost op: 24-02-2002, 14:23:34 »
Citaat

(behalve george dan, fenomenaal hoor!!!(of was dit een mollenstreek om ons op het verkeerde spoor te zetten?))

tuurlijk wel, liet een schitterende indruk na bij die opdracht (vooral op 't einde dan, want in het begin lukte het niet echt met die zware versnelling), en het bracht geen eurotjes op, wat een zalige mol-aktie !!!!

Citaat

Trouwens, volgende week gaat Prince er volgens mij uit.

het ziet er wel naar uit

greetz
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Mich

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #81 Gepost op: 24-02-2002, 14:59:09 »
Voor mij is Prince de mol. Ik vond het zo ontzettend opvallend wat hij in aflevering 3 bij de geldopdracht deed:
Hij loopt de winkel binnen waar hij moet zijn om het geld te onderscheppen. Hij ziet de man van het busje en hij ziet dus ook dat die het geld nog neit heeft (lijkt mij dat dat wel duidelijk was) Waarom springt hij er dan niet voor, laat zijn pasje zien en pakt het geld aan???? Had best gekund. Zijn reactie is ook heel koel. Zo van: ja jammer hoor, niets aan te doen, 'kga me niet uitsloven. Zou hij de mol kunnen zijn? Ik denk het wel!

Greetz Mich

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Live life! Don't let life live you!

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 24-02-2002, 23:51:00 »
In de geldloper opdracht is er iets vreemds mbt Prince;

De geldloper komt met cameraman de zaak binnen waar net een vrouw naar buiten komt, Prince is exact 2 seconden later binnen (begin te tellen zodra de geldloper voet in de zaak heeft gezet).
De geldloper staat nog even geduldig bij de counter, wanneer je het stukje van de arm van de geldloper in slowmotion of beeld voor beeld afspeeld zie je de arm van Prince in de linkerhoek op de counter liggen, toch doet hij niks om het geld te pakken.
Dan pakt de geldloper het geld, gaat het beeld van de camera naar achteren en zien wij Prince nonchalant hangend op de toonbank bellen.
Wanneer je dat fragment langzaam bekijkt zie je dat er iets niet klopt (hetgeen ook van de montage kan afhangen, maar Prince was aanwezig gezien zijn arm plus horloge op de counter).

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 25-02-2002, 00:09:07 »

Citaat

dus morgen nog maar es die video vertraagd afspelen

hmmmmmmmm bij die geldopdracht zitten wel veel vreemde dingen precies (zie ook george & karen) .....jeeezzzzz

ciao
vlaming

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 25-02-2002, 12:42:03 »

Citaat

De geldloper komt met cameraman de zaak binnen waar net een vrouw naar buiten komt, Prince is exact 2 seconden later binnen (begin te tellen zodra de geldloper voet in de zaak heeft gezet).
De geldloper staat nog even geduldig bij de counter, wanneer je het stukje van de arm van de geldloper in slowmotion of beeld voor beeld afspeeld zie je de arm van Prince in de linkerhoek op de counter liggen, toch doet hij niks om het geld te pakken.
Dan pakt de geldloper het geld, gaat het beeld van de camera naar achteren en zien wij Prince nonchalant hangend op de toonbank bellen.
Wanneer je dat fragment langzaam bekijkt zie je dat er iets niet klopt (hetgeen ook van de montage kan afhangen, maar Prince was aanwezig gezien zijn arm plus horloge op de counter).

ik heb ook deze fase bekeken en ik zie niets abnormaal, volgens mij komt Prince net te laat, (de hand van Prince op de toonbank is pas zichtbaar na de geldoverdracht) dit is wel toevallig maar het kan natuurlijk, hij kan er ook ingeluisd zijn door de redaktie ....

anyway, ik heb na deze proef de naam van Prince geschrapt uit het lijstje mogelijke Mollen, hij belde nl niet slecht, hij las ook niet slecht en geld kan hij ook al niet weggegooid hebben(hij had er nl. geen). het gaat nu tussen jantien & george.

groetjes
vlaming

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #85 Gepost op: 25-02-2002, 13:31:25 »
Vlaming niet helemaal met je eens, Ik denk dat prince al wel binnen was, maar daar gaat het eigenlijk niet om. Karen was ook te laat, zie beelden en krijgt toch geld, waarom Prince dan niet..

Kerstin hebben we helemaal niet gezien, ff in begin op kerkhof en toen ze binnenkwam, wie heeft haar gezegd dat ze terug mocht/moest. We hebben John en Prince geen geld zien hebben, maar misschien dat ze da wel hadden. Ellen heeft geld, maar echt maar 50 Euro???

Prince doet altijd zo fanatiek, maar haalt alles net niet, schitterend toch voor een Mol, hoewel ik zelf voor George ga, maar in de pool 3 keer Prince heb ingevuld.

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 25-02-2002, 13:36:23 »

Citaat

Karen was ook te laat, zie beelden en krijgt toch geld,

tsja, ik heb het gezien en ik heb hier geen verklaring voor......zeer weird......

groet
vlaming

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 25-02-2002, 13:40:26 »
Citaat

anyway, ik heb na deze proef de naam van Prince geschrapt uit het lijstje mogelijke Mollen, hij belde nl niet slecht, hij las ook niet slecht en geld kan hij ook al niet weggegooid hebben(hij had er nl. geen). het gaat nu tussen jantien & george.

ik moet mezelf ff corrigeren...sorry....prince, kerstin, karen en de anderen kunnen ook geld weggegooid hebben bij deze proef. prince zou bv. nadat hij geld had gemist in z'n winkel naar het benzinestation kunnen gelopen zijn om daar een groot bedrag af te halen, zodat er slechts 50€ overbleef voor ellen.

ciao
vlaming

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #88 Gepost op: 25-02-2002, 13:45:20 »
Vlaming ik neem aan dat dit als grap is bedoeld, maar er zit wel iets van waarde in. We zien nl dat John toch in buurt kan kokmen van ellen waarom zouden andere deelnemrs dan niet op da idee kunnen komen, Ik moet eerlijkk toegeven toen ik John dinero dinero zag roepen, uitriep dit is de Mol. Op dit moment is dat wat afgezwakt.  Enkel Harry en Ellen vind ik op dit moment niet echt verdacht en jan190 maar klein beetje, is gewoon een raar mens, wat stiekem toch wel Molgehalte heeft.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 25-02-2002, 13:52:10 »

Citaat

Vlaming ik neem aan dat dit als grap is bedoeld, maar er zit wel iets van waarde in.

absoluut niet mollemans, niet vergeten dat de Mol vooraf op de hoogte is van de opdrachten en de routes , dus zeker die optie open laten........misschien is het john wel geweest die naar het benzinestation gegaan is om het geld weg te kapen, en daar vervolgens blijven rondhangen is om ellen op te wachten.

gegroet
vlaming

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #90 Gepost op: 25-02-2002, 14:04:29 »
Het zou zomaar kunnen, remember Mol Nl 1, deborah was opgetsaan en had hengels weggezwierd, opzettelij en niemand die het door had..

Offline DaRealRobje

• Forumlid
  • Hola!
« Reactie #91 Gepost op: 25-02-2002, 14:27:50 »
Wel humor, de Mol die na het missen van geld geen donder meer te doen zou hebben kon lekker de andere plekjes bezoeken. Kerstin was de eerste die aan de beurt was... Prince zat redelijk in het begin... Op zich geen rare gedachte.

Overigens suf dat tante K. Gewikkeld in een doek zat te wachten. Nee, dat zal lekker vangen meis, gezien je reactie op de daadwerkelijke val van de bal vond ik dat niet zo snugger. Maar verdacht? Tsja, ik vind Kerstin echt een schattig mens, dus ik vind het bijna bot om haar te verdenken.

Jantien is gewoon zo gestoord als een pak blanke vla. Die is zo leip als me moeder na drie glazen wijn en ik heb me kapot gelachen om haar. Tafel omgooien en iedereen stikt er maar in! Dat is de spirit baby!

George zou de grappigste meest opzichtige en onhandige en daarom ook wel weer sterke Mol zijn... Dat gegochel met die briefjes zou obvious zijn. Ik ga het nog even terugkijken.

Maar Prince dus... het kan. Hij is de enthousiasteling die toch maar slecht slaagt in het laten lukken van opdrachten. Ik vond de reactie van John logischer dan die van Prince. John dacht dat ie het geld nog wel kon krijgen, maar Prince legde zich er erg snel bij neer.

Prince kiest Kerstin en Karen in eenzelfde team, ik weet het niet hoor. Prince doet het niet heel obvious, maar zou het kunnen zijn.

Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #92 Gepost op: 25-02-2002, 18:02:40 »
Om dit onderwerp een beetje overzichtelijk te houden en omdat we pagina 10 van dit onderwerp hebben bereikt, zal dit onderwerp in tweeën worden gesplitst. Dit deel gaat dus op slot en deel 2 is hier te vinden.

Veel succes bij de volgende 10 pagina's!  ;)

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.