Auteur Topic: Wat kijk je nu?  (gelezen 1259750 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wat kijk je nu?
« Reactie #760 Gepost op: 24-09-2010, 22:36:08 »
Manon is wel geinig.... haha

Ik vond het een schatje!!!
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat kijk je nu?
« Reactie #761 Gepost op: 24-09-2010, 22:37:15 »
ja geinig ook hoe ze veranderde op het podium
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat kijk je nu?
« Reactie #762 Gepost op: 24-09-2010, 22:49:28 »
Ja die was leuk. :) Maar ik snap de jury wel, de stem was misschien nog iets te zacht. Volgende keer beter (als ze dan nog durft tenminste).

Ook nu the voice, lijkt wel of ik steeds meer bekende koppies zie. Nu die Ruben die aan X-factor meedeed, gekomen met volgens mij Brandi van Popstars.

Brandi! Ik kon al niet meer op haar naam komen. (Zegt genoeg lijkt me.) Was in het begin leuk, maar begon me gedurende de show steeds meer te ergeren aan die vele uithalen van d'r. (Overigens het enige jaar dat ik Popstars gevolgd heb.) Ruben heeft volgens mij ook dat jaar aan Popstars meegedaan (daar kennen ze elkaar van denk ik), maar hij lag er na de 1e of 2e finale ronde al uit, net als bij X-Factor.

af en toe een paar missers (jammer dat ze niet de echte grote miskleunen laten zien)

Als je daarop wacht, kan je lang wachten. Ze zenden alle jury audities uit. Er is al een pré selectie gemaakte, dus de écht slechten doen niet mee. Al vroeg ik me wel af wat dat verliefde stelletje op dat podium deed, dat was echt 5x niks. ::ohno::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat kijk je nu?
« Reactie #763 Gepost op: 25-09-2010, 07:53:31 »
Ik bekijk de routeplanner want we gaan morgen vogeltjes halen in Vaals en Wellerlooi en als we een beetje op tijd zijn gaan we ook nog even naar Maastricht.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat kijk je nu?
« Reactie #764 Gepost op: 25-09-2010, 08:07:08 »
en als we een beetje op tijd zijn gaan we ook nog even naar Maastricht.
Dwaas,maak me niet jaloers he  ::zweep::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat kijk je nu?
« Reactie #765 Gepost op: 25-09-2010, 10:34:25 »
Dwaas,maak me niet jaloers he  ::zweep::


Alleen het feit al dat ik in Maastricht woon zou je jaloers moeten maken ;D  ::boogie:: ::boogie::

Maar ja, nu woon ik in Maastricht waar Bakkertje ook nog (geweest) is...  ::respect:: ::respect::

Is ze al eens in jouw stad/dorp geweest ::) ::gaap:: :P
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat kijk je nu?
« Reactie #766 Gepost op: 25-09-2010, 13:08:15 »
Alleen het feit al dat ik in Maastricht woon zou je jaloers moeten maken ;D  ::boogie:: ::boogie::

Maar ja, nu woon ik in Maastricht waar Bakkertje ook nog (geweest) is...  ::respect:: ::respect::

Is ze al eens in jouw stad/dorp geweest ::) ::gaap:: :P
En nu moet ik OT blijven zeker? Wel...EEEuuuuuhhhhhmmm ik kijk nu rijkhalzend uit of Bakkertje niet in mijn dorp is  ;D ;D

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat kijk je nu?
« Reactie #767 Gepost op: 25-09-2010, 14:15:23 »
de film: he's just not that into you
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat kijk je nu?
« Reactie #768 Gepost op: 25-09-2010, 15:09:57 »
En nu moet ik OT blijven zeker? Wel...EEEuuuuuhhhhhmmm ik kijk nu rijkhalzend uit of Bakkertje niet in mijn dorp is  ;D ;D
:o :o :o  tsskkkkk >:(
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat kijk je nu?
« Reactie #769 Gepost op: 25-09-2010, 17:26:10 »
the colony

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wat kijk je nu?
« Reactie #770 Gepost op: 25-09-2010, 18:01:32 »
Journaal van 6 uur
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat kijk je nu?
« Reactie #771 Gepost op: 25-09-2010, 21:41:37 »
Koefnoen  ::rofl::

knap gemaakt, mooie persiflages.  Leuk hoor ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat kijk je nu?
« Reactie #772 Gepost op: 26-09-2010, 00:25:49 »
Roast of Bob Saget

Whoehahahaha ::rofl::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat kijk je nu?
« Reactie #773 Gepost op: 26-09-2010, 10:21:45 »
Koefnoen  ::rofl::

Even een vraagje over een programma wat(een beetje)vergelijkbaar is met koefnoen.Ik vond DWHN gewoon SUPER  ::bravo:: ::bravo:: maar helaas is het van de publieke omroep verdwenen he  >:( >:(
Is DWHN nu helemaal afgelopen of loopt het nog op een comm.zender?In het laatste geval,kan je het nog ergens bij uitzending gemist terug bekijken?Want ik heb(misschien niet goed genoeg)al gezocht,maar ik vind niets terug  :-\\ :-\\

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat kijk je nu?
« Reactie #774 Gepost op: 26-09-2010, 10:32:31 »
Ze hebben een speciale verkiezingsuitzending gedaan bij RTL4 (één der commerciëlen).
of ze daar nog echt terug gaan komen in dit seizoen weet ik niet, heb ik ook niets over gehoord.

Ik ben even voor je aan het zoeken geweest:

Als je naar de website www.ditwashetnieuws.nl gaat kom je bij de TROS uit. Daar staan nog de gasten van 19 december......

Op de site van rtl is niets te vinden over dit was het nieuws. Ook niet in hun programma lijst. Dussssss ik weet het ook niet :(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat kijk je nu?
« Reactie #775 Gepost op: 26-09-2010, 20:20:53 »
Ik ben een inhaalslag aan het maken met ER. Ik had de eerste afleveringen gemist door mijn vakantie, maar weet intussen wel wie eruit zijn (geeft niets). Maar het is toch leuk om de schade in te lopen. Tegen donderdag ben ik weer ''bij''.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat kijk je nu?
« Reactie #776 Gepost op: 27-09-2010, 07:02:13 »
Ze hebben een speciale verkiezingsuitzending gedaan bij RTL4 (één der commerciëlen).
of ze daar nog echt terug gaan komen in dit seizoen weet ik niet, heb ik ook niets over gehoord.

Ik ben even voor je aan het zoeken geweest:

Als je naar de website www.ditwashetnieuws.nl gaat kom je bij de TROS uit. Daar staan nog de gasten van 19 december......

Op de site van rtl is niets te vinden over dit was het nieuws. Ook niet in hun programma lijst. Dussssss ik weet het ook niet :(
Hmmm het wordt dus nog afwachten dus...
Dankje Lukie  ::ok:: maar daar heb ik ook al vaak gekeken.En ik heb er trouwens ooit een dvd van DWHN gewonnen  :D je moest een naam opgeven van iemand die meer dan 1 keer in het programma te gast was geweest.Vraag me nu niet meteen naar z'n naam maar ik had die Surinaamse of Indiase advocaat ofzo met zijn luide stem ingevuld en enkele dagen later kreeg ik bericht dat ik tot de winnaars behoorde  :D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat kijk je nu?
« Reactie #777 Gepost op: 27-09-2010, 13:23:14 »
kun jij de naam van Prem Shivram Shaw Radhakishun schrijven / uitspreken :o ??? ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat kijk je nu?
« Reactie #778 Gepost op: 27-09-2010, 14:48:28 »
kun jij de naam van Prem Shivram Shaw Radhakishun schrijven / uitspreken :o ??? ::bravo::

knippen en plakken kan hij nu ondertussen wel hoor, zo erg is het nu ook weer niet gesteld met onze vlaming.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat kijk je nu?
« Reactie #779 Gepost op: 27-09-2010, 15:13:54 »
the royal family
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!