Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 22079 keer)

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 6
« Gepost op: 2-10-2006, 10:44:14 »
Zijn de mannen en de vrouwen nog steeds blij met elkaar of beginnen de eerste irritaties te komen? Gaat het kamp noord lukken hun bijl terug te halen? en wie o wie wordt er vanavond naar huis gestuurd?

Hier kun je alles kwijt over aflevering 6 !
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline amanap

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #1 Gepost op: 2-10-2006, 17:03:54 »
Waarschijnlijk verliest kamp Zuid weer en wordt Werner er uit gestemt. Zag net op de Talpa site een kort filmpje van Klaar over de samensmelting, waarin zij duidelijk zegt dat Werner eruit is.... Beetje dom Talpa omdat voor de uitzending al op je site te zetten.  ::pinokkio::
kennis is macht, karakter is meer

Offline nelledefelle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lenny for Robinson
Re: Aflevering 6
« Reactie #2 Gepost op: 2-10-2006, 17:14:43 »
Had eerder gedacht dat Bert er zou uitliggen.
Dat Klaar dat van Werner zou gezegd hebben heb ik niet gehoord.

Voor mijn part mag Koen er ook uit , en maar bluffen over zijn vis-capaciteiten. Zonder Lenny zou hij bijlange niet zoveel vis hebben gevangen.


Nelle
Nelle

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #3 Gepost op: 2-10-2006, 17:35:57 »
Ik denk dat Bert eruut gaat

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #4 Gepost op: 2-10-2006, 18:52:16 »
Waarschijnlijk verliest kamp Zuid weer en wordt Werner er uit gestemt. Zag net op de Talpa site een kort filmpje van Klaar over de samensmelting, waarin zij duidelijk zegt dat Werner eruit is.... Beetje dom Talpa omdat voor de uitzending al op je site te zetten.  ::pinokkio::

Ook leuk van je dat je dat hier plaatst...
palats dat lekker ff in spoilers ofzo..

Offline bambo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #5 Gepost op: 2-10-2006, 18:54:02 »
Ik vraag me af of dat wel mag om op een bootje te stappen en naar het andere kamp varen ik bedoel dan kan je ook gewoon daar blijven enzo. Ik vraag me af of ER daar geen stokje voor moet steken.

Offline adventure

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • goed he, als ze kunnen zwemmen....
Re: Aflevering 6
« Reactie #6 Gepost op: 2-10-2006, 18:59:20 »
Ik ben heel benieuwd of Wietske wat meer van zich laat horen. Zij heeft noch negatieve noch positieve aandacht.

Go Wietske! ::bravo::
live and let live

Offline amanap

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #7 Gepost op: 2-10-2006, 19:00:30 »
Ook leuk van je dat je dat hier plaatst...
palats dat lekker ff in spoilers ofzo..
het gaat toch mogelijk op aflevering 6
kennis is macht, karakter is meer

Offline bambo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #8 Gepost op: 2-10-2006, 19:07:11 »
Aflevering 6 komt vanavond en we hebben nog 12 man over.
Trek daarvan de kampleiders af want die spellen niet mee en verdwijnen bij de samensmelting.
Rekend erop dat er niemand opgeeft hebben we dus 8 man voor de samensmelting dat is best weinig.
Ik vraag me af hoe ER dat goed gaat maken mischien weer een verlieserseialnd? of doen de kampleiders toch stiekem mee? of mischien hebben we weer eiland raden waarna die persoon de volgende aflevering terugkomt? ik vrrag het me af

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #9 Gepost op: 2-10-2006, 19:23:51 »
*Spoiler dan maar?* ::tandpastasmiley::

http://www.talpa.tv/web/show/id=508681/langid=43/dbid=6450/pagenum=1/typeofpage=51230/videoid=165194

Daar iets na 4:00 heeft ze het inderdaad over Werner... Maar ze zei: ''Ja, en nu als Werner die is weggegaan... Ja eigenlijk vind ik dat niet zo erg, want hij is toch fysiek op... Maar ja, nu, eigenlijk zou ik het liefst Bert en Koen en Olga en... Bernadette door laten gaan.'' Dus ze had het niet over weggestemt worden. Hoeft dus niet echt te betekenen dat ze verliezen...

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #10 Gepost op: 2-10-2006, 22:40:55 »
Inderdadd moest Werner weg. Maar wat had ik gehoopt op Bert,hoe dom kan een mens zijn?
Tjemig.
En wat flikt die Curd nou volgende week? Heb ik dat goed gehoord?
Gaat ie samenspannen met de mannen? Wietske verloochenen?
Wat is vriendschap toch een groot woord.
Ik denk dat ik al weet wie ik er volgende keer weg wil hebben.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #11 Gepost op: 2-10-2006, 22:44:56 »
Ik hoop dat Koen weg moet, ik mag die gozer echt niet

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #12 Gepost op: 2-10-2006, 22:48:48 »
Ik ben voor Bernadette!  ::love::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #13 Gepost op: 2-10-2006, 22:50:43 »
Ik voor Olga of Bernadette daar ben ik nog niet helemaal uit ofschoon Ignazio een echte Robinsoner is!!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #14 Gepost op: 2-10-2006, 22:55:08 »
Ik voor Olga of Bernadette daar ben ik nog niet helemaal uit ofschoon Ignazio een echte Robinsoner is!!

Dat ben ik met je eens, dat is idd mijn tweede keuze denk ik. Je ziet hem net als Bernadette genieten.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #15 Gepost op: 2-10-2006, 23:10:11 »
Ignace is gewoon de robinson van de serie, mijn favoriet ::jaja::

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #16 Gepost op: 2-10-2006, 23:21:43 »
Toen ik de eerste proef zag bekroop mij een raar gevoel. Ik had gelijk zoiets van die gaat het team van Robin winnen toen ik hoorde dat de prijs een strooptocht zou zijn.

Ik vond het een beetje toevallig dat de anderen op strooptocht wilde gaan en voila de prijs van de eerste proef is stropen op het andere eiland. Ik had zelfs het idee dat de ton van het winnende team wel eens verzwaart zou kunnen zijn geweest die emmer schoot ineens omhoog en de anderen hebben toch ook wel wat modder overgebracht.
« Laatst bewerkt op: 2-10-2006, 23:24:20 door maud »
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: Aflevering 6
« Reactie #17 Gepost op: 2-10-2006, 23:27:55 »
Tja maud.. snap je idee wel een beetje. Uiteraard mag ik er weinig over zeggen. Behalve dat het een leuke proef was om te doen !

Verder vond ik het weer een leuke uitzending ! Je beleeft het nu toch heel anders hoor...

 ::zwaai::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #18 Gepost op: 2-10-2006, 23:58:00 »
Hoezo Linnie mag jij er weinig over zeggen? Ben jij de Linda?

Ja dus, zie t nu

Madine

  • Gast
Re: Aflevering 6
« Reactie #19 Gepost op: 3-10-2006, 10:34:23 »
Toen ik de eerste proef zag bekroop mij een raar gevoel. Ik had gelijk zoiets van die gaat het team van Robin winnen toen ik hoorde dat de prijs een strooptocht zou zijn.

Ik vond het een beetje toevallig dat de anderen op strooptocht wilde gaan en voila de prijs van de eerste proef is stropen op het andere eiland. Ik had zelfs het idee dat de ton van het winnende team wel eens verzwaart zou kunnen zijn geweest die emmer schoot ineens omhoog en de anderen hebben toch ook wel wat modder overgebracht.

Precies. Als ze op hun eigen houtje naar dat andere eiland waren gegaan had dat in het ergste geval weleens kunnen uitlopen op een knokpartij volgens mij. Duidelijk dat de organisatie dat voor probeerde te zijn door een rooftocht als prijs aan te bieden. Daarbij was dit natuurlijk dé ideale proef om te beinvloeden. Smijt in de ene bak echte lekkere dikke modder en in de andere eerder donkerbruin water en het moet raar lopen wil kamp-Robin niet winnen. Er zit in ieder geval een luchtje aan.