Auteur Topic: De vier hoofdverdachten  (gelezen 1656 keer)

Offline Knudde

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
De vier hoofdverdachten
« Gepost op: 25-02-2002, 16:48:50 »
Karen, Jantien, George, Ellen

zoals Knudde durfde opperen bij "derde aflevering"

Welke hints kunnen we koppelen?

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Knudde

• Forumlid
Re: De vier hoofdverdachten
« Reactie #1 Gepost op: 25-02-2002, 16:53:41 »
De enige vraag die ik mij eigenlijk stel bij Jantien:
Zij was diegene die dus alle brieven in haar envelop steken had. Wat indien zij was afgevallen vooraleer  ze die hadden open gemaakt of vooraleer Angela toestemming had gegeven?

Wist men al vooraf dat Jantien nog een eind ging meegaan??

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Knudde

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 25-02-2002, 17:02:56 »
Enkele links naar Karen dan??

* Mission Impossible:
Het is aannemelijk dat de mol bij het abseilen zo lang mogelijk heeft gewacht om naar beneden te komen. Omdat iedereen echter aangaf het te zullen doen, was het een 'onmogelijke opdracht' om de boel te saboteren.
De laatste drie waren Prince, Karen en Ellen

* Bicycle race:
Een eerste maal misschien als Fat bottomed Girl; zou wat ontactvol zijn, maar goed...
Een tweede keer als Queen/Konings??

Verdere argumenten:
- de koerier die haar idd toch duidelijk laat voorgaan
- afl2: daar was ze de enige die op het idee kwam om de naam van de eigenaar in te tikken (zou iemand van jullie daar op zijn gekomen??)
-...

Het lijkt dus wel alsof ze de opdrachten zo'n beetje aan het sturen is en naar haar hand zet. Heel anders dan de vorige mollen, maar waarom niet?

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #3 Gepost op: 25-02-2002, 17:14:34 »
En what about mijn twee hoofdverdachten, Kerstin en John?

Volgens mij ben je verkeerd bezig, Knudde. Als je eerst hoofdverdachten hebt en daar links bij zoekt zul je altijd wel wat vinden. Ik denk dat je andersom moet denken.

Overigens, is het niet wat overdreven om hier drie verschillende replies aan te wijden? Zo word je natuurlijk wel lekker snel professor!  ;)

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Knudde

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 25-02-2002, 17:17:20 »
Kwestie van het wat overzichtelijk te houden, Tweety...

En ik ben nog niet uitgepraat: Van de kandidaten zelf namelijk zitten er nogal wat op Karen te stemmen, wat daarom nog geen aanwijzing moet zijn, ze kan ook moedwillig de aandacht op zich trekken; maar die favoriete bloes uit 1965 blijft toch door mijn hoofd spoken. Daar moet toch iets meer achter steken? Ze is verdorie zelf pas geboren in 68 of 69!

De paranoia heeft mij naar Google gedreven om daar enkele strings rond 'blues 1965' in te geven. En telkenmale komt daar wel een of andere loesje prodjoeser met de naam 'Mol' opduiken. Ik word gek... :-/

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #5 Gepost op: 25-02-2002, 17:46:46 »
Citaat
Overigens, is het niet wat overdreven om hier drie verschillende replies aan te wijden? Zo word je natuurlijk wel lekker snel professor!  ;)
Hmmm, ja, ben ik het eigenlijk wel mee eens. Waarom meerdere berichten onder elkaar als je je eigen, bestaande bericht zo kunt aanpassen dat er iets onder komt te staan... :o
Citaat
Kwestie van het wat overzichtelijk te houden, Tweety...
Maar volgens mij is overzichtelijkheid toch dat je de aanwijzingen over de verschillende kandidaten bij de respectievelijke topics over die verschillende kandidaten houdt, niewaar?  ;)

Mag ik zo vrij zijn deze topic dan te sluiten?

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.