Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 24554 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 7
« Reactie #20 Gepost op: 9-10-2006, 22:55:27 »
Ik vond t een mooie uitzending en ik blijk ook nog eens alles goed te hebben in de pool ben benieuwd war ik uitkom strax.
Jammer van Curd hoe hij op t laatste moment Bernadette nog ff een lik op stuk moest geven. Hij kan t niet laten he.
Ignazio is een echte Robinsoner maar ik hoop dat Curd optijd beseft dat hij de eerste zal zijn van t blok van 3 die eruit vliegt. Zoals het er nu voorstaat zie ik Lenny en Ignazio in  de finale staan.

Zij het niet dat er bij de laatste 4 alleen nog maar proeven komen tot de finale. Moet een ervaren Robinson-kijker toch weten! ;)

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: Aflevering 7
« Reactie #21 Gepost op: 9-10-2006, 22:56:28 »
weet je dan zelf niet meer of je doorgaat of niet?  :D  :D  ::hug::


hihihi.. Ben het totaal vergeten ja... Elke week is het weer een surprise !
Maar gelukkig zit ik er nog in ! hihi...

Leuke uitzending vandaag, je hoort steeds meer nieuwe dingen.

 ::zwaai::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #22 Gepost op: 9-10-2006, 22:58:56 »
Zij het niet dat er bij de laatste 4 alleen nog maar proeven komen tot de finale. Moet een ervaren Robinson-kijker toch weten! ;)

Al ben ik wel een ervaren kijker daarvan kan ik me weinig herinneren. Andere jaren waren er ook wel meer verrassingen als nu, die t extra spannend maakten. Het mooiste jaar vond ik het jaar van Klaar ( geloof ik)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #23 Gepost op: 9-10-2006, 23:06:43 »
Dat zou ik niet slim vinden van Talpa. Als die vijf bij elkaar blijven en publieksfavorieten Bernadette & Olga wegstemmen kan ik me voorstellen dat de kijkcijfers nog verder naar beneden gaan. Ben het wel met je eens dat Ignazio een goede edit krijgt (hij was die ene die ik niet bij de vijf telde), maar de andere vier vond ik tot vandaag nogal 'saai/onzichtbaar' overkomen en na de aflevering van vandaag juist wat arrogant (Curd) of naïef (Linda & Wietske).

Normaal gesproken worden complotten op een positievere manier in beeld gebracht (of helemaal niet), dus denk ik dat ER nog wel met één of andere twist komt waardoor de vijf het niet gaan halen.

Ik denk ook dat er wat mis gaat, en dat daarom bepaalde personen uit de alliantie een mindere editing krijgen. Het is niet overwegend positief of negatief. Aan de andere kant hebben we gemerkt dat je niet teveel "wetten" in de editing van Expeditie Robinson moet zoeken daar ze nog wel eens experimenteren.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #24 Gepost op: 9-10-2006, 23:07:15 »
Kom net uit Berlijn, heb Bert nog net zien vertrekken, maar verder niets. Praat mij dus even bij over de aflevering!

Offline bambo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #25 Gepost op: 9-10-2006, 23:07:38 »
Ik zie het al helemaal voorme de komende eilandraden vliegen ze van kamp zuid er een voor een uit.
Nu is de spanning er totaal af ik hoop dat er iets spannends gebeurt zoiets iemand die geen zin meer heeft in het complot of net als in ER 05 6 stemmen krijgen dat was leuk.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #26 Gepost op: 9-10-2006, 23:12:56 »
Aan de andere kant hebben we gemerkt dat je niet teveel "wetten" in de editing van Expeditie Robinson moet zoeken daar ze nog wel eens experimenteren.

Jammer genoeg wel. :D Bij Survivor zijn ze vaak toch wat gemakkelijker te doorzien. :)
Nog even niks.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 7
« Reactie #27 Gepost op: 9-10-2006, 23:17:41 »
Ik zie het al helemaal voorme de komende eilandraden vliegen ze van kamp zuid er een voor een uit.
Nu is de spanning er totaal af ik hoop dat er iets spannends gebeurt zoiets iemand die geen zin meer heeft in het complot of net als in ER 05 6 stemmen krijgen dat was leuk.
Het stemsysteem van 2005 zou nog wel eens roet in het eten van Kamp Noord kunnen gooien ja

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #28 Gepost op: 9-10-2006, 23:19:19 »

hihihi.. Ben het totaal vergeten ja... Elke week is het weer een surprise !
Maar gelukkig zit ik er nog in ! hihi...



 ::zwaai::
  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Leuk dat je er nog inzit Lenny Linnie   ::ok::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #29 Gepost op: 9-10-2006, 23:20:28 »
  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Leuk dat je er nog inzit Lenny Linnie   ::ok::

Jazeker leuk, jammer dat Michelle niet meer in de expeditie zit....... :-\\

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #30 Gepost op: 9-10-2006, 23:28:38 »
Jazeker leuk, jammer dat Michelle niet meer in de expeditie zit....... :-\\
daar zeg je me wat MiSs  :\'( Maja het is en blijft een game he

Offline Tiuri

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #31 Gepost op: 9-10-2006, 23:38:05 »
Wat een suffe en magere Robinson is dit tot nog toe zeg. Twee in een jaar is duidelijk teveel voor de redactie. Nauwelijks echte verrassingen en dan ook nog die vervelende kandidaten. Behalve Olga en Bernadette zijn ze voor mij allemaal al door de mand gevallen. Bert lijkt me nog wel aardig maar nou niet bepaald een survivor. Maar de rest. Wat een rancuneuze oninteressante kleuterclub zeg.
Ja sorry dat ik zo negatief van leer trek, maar het mag nu toch eindelijk wel eens een keer gezegd worden vind ik.
Bah
 ::niet-ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 7
« Reactie #32 Gepost op: 9-10-2006, 23:39:19 »
Ik vind dit inderdaad ook de slechtste Expeditie die ik heb gezien (ik heb tot nu toe 2004, 2005 en Strijd der Titanen gezien)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #33 Gepost op: 10-10-2006, 00:42:44 »
Toch wordt het er niet saaier op. Die "gij zijt hier de grootste komediant, Curdje"-ruzie tussen Ignazio en Curd moet bijvoorbeeld nog komen, dus dat Grote Complot zal vermoedelijk snel op springen staan.

En de dames Wietske en Linda zij vast ook niet achterlijk. Er komt wellicht een moment waarop ze gaan beseffen dat de Stoere Mannen hen niet als versterking maar als verbreding zien voor hun Grote Complot, en dat zij de volgende slachtoffers in het rijtje zijn. Tel daarbij op dat er vast nog wel ergens een onverwachte immuniteit gaat vallen en de strijd zou zomaar weer open kunnen zijn.

Dit is ER, hè mensen. Net als je denkt dat je de hele expeditie vanaf nu blindelings kunt voorspellen, gebeurt er wel weer iets nieuws (al of niet door inmenging van de productie).

O, en trouwens: dat stem-systeem van 2005 (met die zes stemmen per persoon) zou er ook zomaar weer in kunnen zitten, zoals al eerder is opgemerkt. Kortom, ik begin er een beetje in te komen dit jaar!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #34 Gepost op: 10-10-2006, 07:49:23 »
En dat Klaar en Robin een extra stem mogen uitdelen. Niet te vergeten. Dan geeft Klaar m aan Bernadette, dat moet wel! Bernadette mag er niet uit!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #35 Gepost op: 10-10-2006, 09:32:00 »
En dat Klaar en Robin een extra stem mogen uitdelen. Niet te vergeten. Dan geeft Klaar m aan Bernadette, dat moet wel! Bernadette mag er niet uit!
Dat zou het complot wel eens helemaal kunnen doorbreken. Stel bijv. Curd verliest de proef als eerste en krijgt dus nog een zwarte stem (hij heeft er ook al 1). Als Bernadette dan 2 stemmen tegen hem gebruikt, hoeft hij nog maar 1 andere stem (bijv. van Olga) te krijgen om eruit te liggen.

Bovendien verwacht ik nog wat van Linda (kom op Linnie, doorzie die mannen!) en Wietske, girlpower!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #36 Gepost op: 10-10-2006, 09:34:50 »
Er ligt zoveel nadruk op dat Curd alles in kannen en kruiken zou hebben, dat ik zie aankomen dat hij er in 1 van de eerstvolgende afleveringen eruit zou kunnen liggen denk ik. Ik hoop echt nog steeds dat Lenny, Bernadette en Olga de laatste drie gaan zijn.

Maar wat ze lieten zien van de eilandraad van volgende week, leek het haast alsof het complot in ieder geval 1 aflevering gaat werken.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #37 Gepost op: 10-10-2006, 09:44:27 »
Wat een suffe en magere Robinson is dit tot nog toe zeg.

Ik heb alle Expedities gezien en deze neemt tot nu toe samen met 2002 de laatste plaats in wat betreft kijkplezier. Dit komt voornamelijk door het grote aantal voortijdige afvallers. Daarnaast vind ik de proeven ook nog niet echt spectaculair en is de twist met de kampleiders in tegenstelling tot seizoen 2003 geflopt. Het is nog niet afgelopen en ik hoop dan ook dat de samensmelting dit seizoen gaat redden.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #38 Gepost op: 10-10-2006, 10:56:17 »
Jammer dat het programma zo belachelijk laat op de avond wordt uitgezonden. Want kom op, wie vindt dat BB nou boeiend! Draai die tijden om!

IK!!!! ::ok::

Belachelijk laat valt toch wel mee?? Heerlijk avondje tv van Talpa (de enige leuke programma's ook van Talpa...)

Verder vond ik het wel een leuke uitzending. En ik kan niet wachten tot het complot van de heren zich omdraait en zij met hun koppies op het hakblok komen te liggen. Zeker small bill  Ignazio laat zich kennen vind ik. Heeft blijkbaar een complot nodig om zeker te zijn van een plaatsje in de finale. Voor mij zegt dat genoeg over z'n onzekerheid...

Maar ik ben benieuwd naar het vervolg, er komt zeker nog heibel daar!!
« Laatst bewerkt op: 10-10-2006, 11:02:51 door langkousonline »
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Beloki

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #39 Gepost op: 10-10-2006, 11:05:10 »
Talpa gaat hier echt wel iets aan doen. Nu is het gewoon voorspelbaar, een voor een eruit, die 3. Als ze daar niets aan doen kun je net zo goed de aankomende 3 afleveringen niet uitzenden. Dan kun je je marktaandeel wel vergeten.