Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 24535 keer)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #40 Gepost op: 10-10-2006, 11:12:14 »
IK!!!! ::ok::

Belachelijk laat valt toch wel mee?? Heerlijk avondje tv van Talpa (de enige leuke programma's ook van Talpa...)

Verder vond ik het wel een leuke uitzending. En ik kan niet wachten tot het complot van de heren zich omdraait en zij met hun koppies op het hakblok komen te liggen. Zeker small bill  Ignazio laat zich kennen vind ik. Heeft blijkbaar een complot nodig om zeker te zijn van een plaatsje in de finale. Voor mij zegt dat genoeg over z'n onzekerheid...

Maar ik ben benieuwd naar het vervolg, er komt zeker nog heibel daar!!


Met alle respect, maar ik vind BB en DGK echt mega-saai. Dat doet mij echt niets. ER is stukken interessanter!!

Idd heibel gaat er komen, dat zagen we in het voorstukje al aardig in beeld. Waren het nu Lenny en olga die elkaar in de haren gaan vliegen bij de eilandraad?En Ignace, ik vind m eigenlijk wel komisch. Hij heeft van meet af aan gezegd dat hij er alles aan doet om te winnen en hij is duidelijk de meest intimiderende persoon in kamp Noord. Het is idd maar hoe je het bekijkt, maar ik zie wel een winnaarsmentaliteit, ookal is het middels complotten. Jammer dat het lijkt alsof Lin en Wiets niets in de gaten hebben. Kom op meiden!  ::bravo::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #41 Gepost op: 10-10-2006, 12:07:07 »
Elk jaar worden er complotjes gesmeed en elk jaar lopen die op niks uit door nieuwe stemsystemen, onverwachte imuniteit van mensen, of zoals nu misschien wel die extra stem van Robin en Klaar.

Ik hoop in elk geval nog op de finale 4 zoals Robin en Klaar 'm ook hadden: Lenny, Olga, Bernadette en Ignace. En dan Bernadette, of Olga samen met Lenny in de echte finale.

Dat laatste zou wel een leuke combinatie zijn, want volgens mij zijn het idd Olga en Lenny die een eh... klein verschil van mening hebben op de komende eilandraad  ::tandpastasmiley::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 7
« Reactie #42 Gepost op: 10-10-2006, 18:15:00 »
Talpa gaat hier echt wel iets aan doen. Nu is het gewoon voorspelbaar, een voor een eruit, die 3. Als ze daar niets aan doen kun je net zo goed de aankomende 3 afleveringen niet uitzenden. Dan kun je je marktaandeel wel vergeten.

Talpa moet hier inderdaad wel iets aan doen, maar het enige wat ik zo direct kan bedenken is een afvallerskamp.
Die extra stem gaat Bernadette niks opleveren, want Ignazio krijgt ongetwijfeld de extra stem van Robin. Die zet zijn stem dan natuurlijk ook direct in, om te voorkomen dat de andere drie Curd eruit stemmen.  ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Olga

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #43 Gepost op: 10-10-2006, 18:48:19 »
I may not say much,but keep on watching BIG surprise is coming.
If i am right,will happen something,what haven't happened ever before in ER's.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #44 Gepost op: 10-10-2006, 18:52:03 »
Wow thanx Olga.
Ik hoop dat dit dan niet meer te lang gaat duren, ik ben heeeeel benieuwd.

En stiekum hoop ik dat je dit met een big smile hebt kunnen schrijven. ::rofl::

Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: Aflevering 7
« Reactie #45 Gepost op: 10-10-2006, 21:09:45 »
Grinnik, ik denk dat de slager rap naar de slachtbank gaat, hij is nu een echte blaaskaak aan het worden.
Ignazio, gaat "over lijken" maar is daar erg eerlijk over.
Ik kan me elke maandag weer verheugen op "hoe valt de beschaving laag na laag van de mensen af"

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 7
« Reactie #46 Gepost op: 10-10-2006, 21:13:36 »
I may not say much,but keep on watching BIG surprise is coming.
If i am right,will happen something,what haven't happened ever before in ER's.

Wow, dat klinkt spectaculair!  8)

Ik heb trouwens wel een soort vermoeden over een wending die nu zou kunnen komen  :P, omdat er nogal wat verklapt is in de kandidaten-voorstelaflevering. Maar dat houd ik nu even voor me, in verband met de pool  ;).

Maar iets wat nog nooit eerder is gebeurd in ER?  ??? Dat maakt me wel heel nieuwsgierig!  ::jaja::
Het zou natuurlijk ook kunnen dat ER van nu af aan super voorspelbaar wordt en dat telkens precies de mensen eruit gaan van wie wij het verwachten  ::). Dat is namelijk ook nog nooit gebeurd!  ::rofl::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.