Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 41248 keer)

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 10
« Gepost op: 30-10-2006, 08:13:17 »
Hoe gezellig wordt het bij Olga en Koen? Waarom stort Curd in? en waar gaat de ruzie tussen Curd en Ignace over?


Hier kun je alles kwijt over aflevering 10
« Laatst bewerkt op: 30-10-2006, 08:18:27 door maud »
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 10
« Reactie #1 Gepost op: 30-10-2006, 17:12:11 »
Ignace: "Jij stort komende aflevering toch in?"
Curd: "Niet waar!"
Ignace: "Dus jij zegt dat ik een leugenaar ben?"
Curd: "Ja"
Ignace: "Daar! Curd toch!"

Offline Q-CURD

  • Deelnemer ER Panama 2006
  • Erkend Insider
Re: Aflevering 10
« Reactie #2 Gepost op: 30-10-2006, 18:25:38 »

Hallo iedereen, hier de " Curd " ja vanavond zal het  waarschijnlijk de moeite worden...ik weet natuurlijk niet hoe de komende 4 dagen nu in één uitzending gemonteerd zal worden, maar vast en zeker zal het stof tot nadenken worden jongens..echt de moeite, aand e voorstukjes te zien, weet iedereen dat inderdaad, ik zal het plots heel emotioneel moeilijk krijgen...en das zcht uitgedrukt, ik heb gewoon emotioneel in mekaar gestort.. plat op de grond, de grote vraag voor mijn vertrek, kunt u gerust nakijken in de voorstelling van de kandidaten, in uitzending één, ik zeg duidelijk, zal ik emotioneel niet instorten, enzz...en "voila this van da" nu waarom en hoe, das voor vanavond, en dan de discusie met Ignas...ik weet niet hoe ze het gaan monteren, dus verlopig wacht ik de uitzending af, maar tmoest er van komen, en vooral later in de komende weken, zal het duidelijk worden, het is echt te mooi om waar te zijn...maar Curd......????? Das voor later....kijkers, lezers, thanks , voor alle aandacht dat er is, je doet het voor het avontuur, maar is ongelooflijk, hoe er met ons meegeleefd word op de buis...vanavond vermoed ik voor de tweede keer de nodige doekjes zal boven halen...ja, ja de gevoelige kijkers, zullen weer hun zakdoekje moegen boven halen....

groetjes, Curd  Q-C....Veel kijkplezier...en geniet ervan...een exhte aanrader voor de liefhebber avontuur...want het is echt veel echter dan dat ze eens zullen kunnen monteren...Hasta luego...Q-C

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #3 Gepost op: 30-10-2006, 18:28:57 »
 ::ok:: Ik ben benieuwd Curd!
er was eens......

Offline loesje63

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #4 Gepost op: 30-10-2006, 18:42:24 »
Ik ben ook erg benieuwd wat er vanavond allemaal gaat gebeuren.
get wordt nu toch elke week leuker en interessanter.
Gelukkig als vanouds weer zeer de moeite waard om te kijken ::jaja::

Offline bambo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #5 Gepost op: 30-10-2006, 18:53:39 »
Ik vind ovirigens wel dat talpa in de teaser de ruzie al liet zien een paar maanden geleden
al en dan zit je te denken waneer komt die ruzie nou enzo dus dat moet Talpa niet doen

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #6 Gepost op: 30-10-2006, 19:35:07 »
Nou ik zal geen traantje laten om wie dan ook die vandaag vertrekken moet. Alleen bij Olga of Bernadette zou ik wel ff moeten slikken, maar die vertrekken beiden niet!!!
Ik ben wel heel benieuwd naar de ontwikkelingen van vanavond ik heb ook het gevoel dat er een dramatische wending in t geheel komt.
Aan de voorstukjes te zien zal Coen gaan genieten samen met Olga.  ::jaja::
Hij zal wel veel in t water te zien zijn gok ik zo...oops  ::pinokkio::::rofl::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #7 Gepost op: 30-10-2006, 20:02:57 »
Ik ben benieuwd en heb heel veel zin in de aflevering!!!

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: Aflevering 10
« Reactie #8 Gepost op: 30-10-2006, 20:14:46 »
Veel plezier weer allemaal... en zal er weer zijn hoor na de uitzending !!  ::zwaai::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 10
« Reactie #9 Gepost op: 30-10-2006, 20:17:05 »
ik probeer curd zijn tekst te ontcijferen, maar het is zo belgisch dat ik er niks van snap  ::rofl:: ::schaam::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #10 Gepost op: 30-10-2006, 20:18:27 »
Veel plezier weer allemaal... en zal er weer zijn hoor na de uitzending !!  ::zwaai::
Op de expeditierobinson.nl chat deze week?  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #11 Gepost op: 30-10-2006, 20:23:02 »
ik probeer curd zijn tekst te ontcijferen, maar het is zo belgisch dat ik er niks van snap  ::rofl:: ::schaam::
nog een geluk dat hij het niet in ons West-Vlaams dialect heeft gepost  :D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 10
« Reactie #12 Gepost op: 30-10-2006, 20:28:31 »
nog een geluk dat hij het niet in ons West-Vlaams dialect heeft gepost  :D

nou inderdaad, breng 'm ook maar niet op ideen.  :P
hebben jullie belgen ook wel eens last van het nederlands?

Citaat
de grote vraag voor mijn vertrek, kunt u gerust nakijken in de voorstelling van de kandidaten, in uitzending één, ik zeg duidelijk, zal ik emotioneel niet instorten, enzz...en "voila this van da" nu waarom en hoe, das voor vanavond, en dan de discusie met Ignas...

compleet onbegrijpbare zinsconstructies.  ??? :P

Offline Q-CURD

  • Deelnemer ER Panama 2006
  • Erkend Insider
Re: Aflevering 10
« Reactie #13 Gepost op: 30-10-2006, 20:36:53 »
Houw, houw houw, hier de curd....wij hebben geen last van het nederlands, niet van het frans, niet van het engels...noem het maar,nee ook niet van het marokaans.. wij hebben helemaal geen last...alléé is da nie wontherfull...die west-vlamingen...ja, ja, ze gaan ze wel leren kennen die westvlamingen....ha, ha, ha...

Madine

  • Gast
Re: Aflevering 10
« Reactie #14 Gepost op: 30-10-2006, 21:11:23 »
Awel, ik hoop dat je het wel volgehouden hebt Curd, want ik schat je toch in als dé kandidaat die in proeven tegen het blok Lenny/Ignazio opkan.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #15 Gepost op: 30-10-2006, 21:15:19 »
Vlaming of niet maakt niks uit ik vind t wel lollig dat Belgische taaltje maar heb er geen moeite mee. Misschien omdat ik nederlands limburgse ben?
Ik zou t ook leuk vinden jullie strax na de uitzending op de chat te zien.
Lekker ff nabomen over teenentander ::pinokkio::
En uuuuuuuuuuh... Curdje.....jij hebt wel moeite met Marokkaans ... zeker en vast ::rofl::

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #16 Gepost op: 30-10-2006, 21:15:53 »
ik probeer curd zijn tekst te ontcijferen, maar het is zo belgisch dat ik er niks van snap  ::rofl:: ::schaam::
Ach, ik ben dus niet de enige die het niet snapt. Ik denk dat ik ook maar es hier in 't 'Ernums' ga schrijven.  ;)

Veel plezier weer allemaal... en zal er weer zijn hoor na de uitzending !!  ::zwaai::
::oink:: In de uitzending niet?! ;D
 ::zwaai::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #17 Gepost op: 30-10-2006, 21:28:18 »

En uuuuuuuuuuh... Curdje.....jij hebt wel moeite met Marokkaans ... zeker en vast ::rofl::
pasop hoor Marlie in het West-Vlaams zitten veel verborgen boodschappen.
Misschien heeft Curd het niet over de taal,en moet je het gewoon spellen? Ma-rok-aan  ;D da's pas teenentander he?  ;)
Maar ik moet ontopic blijven en nu weet ik niet wat zeggen. eeuuuhhhmmm Curd hopelijk doe je het zeer goed in aflevering 10  ::tandpastasmiley::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #18 Gepost op: 30-10-2006, 22:38:08 »
Ik vond het op de een of andere manier wel een toffe aflevering, met Olga en Koen vooral dan. Voor de rest was het super dat Lenny 2 keer gewonnen had, en vond ik het leuk dat juist behalve Lenny ook Bernadette en Ignazio de brief kregen, ik vond dit wel terecht ::jaja:: ::tandpastasmiley::

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #19 Gepost op: 30-10-2006, 22:38:56 »
Leuke aflevering weer!
Over het gedrag van Curd, ik denk niet dat het met opzet toneel was, volgens mij was het niet alleen toneel.
Die opmerking van Bernadette vond ik zelf een beetje kinderachtig...
Leuk voor Lenny dat hij 2 proefen wint, ook geweldig om te zien hoe Koen en olga het eiland runnen met hun woonkamertje-keuken en slaapkamertje ::tandpastasmiley::

Curd volgende week op afvallerseiland, ben benieuwd  ::tandpastasmiley::