Auteur Topic: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........  (gelezen 724452 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #320 Gepost op: 26-07-2009, 11:55:33 »
 ::rofl:: Lukie4
(gezellige pm had je voor me achtergelaten)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #321 Gepost op: 2-08-2009, 21:07:32 »
De sheriff van Nothingham ::rofl::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #322 Gepost op: 3-08-2009, 07:52:20 »
Alweer Swifty  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Gisteren,een korte woordenwisseling tussen m'n zoon en een niet nader te noemen persoon  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ik heb er nogsteeds de slappe lach van  ::rofl:: ::rofl::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #323 Gepost op: 3-08-2009, 08:09:59 »
de zoon van koekoe idd gisteren  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #324 Gepost op: 3-08-2009, 10:32:27 »
Mijn oudste zoon....hij dacht even beter schroeven uit de muur te kunnen draaien dan zijn mams en moest en zou de schroevendraaier hanteren...helaas glipte die uit zijn hand en kwam precies op zijn dikke teen terecht ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::...wat nou mannen...eh jongens kunnen beter demonteren?? >:D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #325 Gepost op: 3-08-2009, 10:55:15 »
Mijn oudste zoon....hij dacht even beter schroeven uit de muur te kunnen draaien dan zijn mams en moest en zou de schroevendraaier hanteren...helaas glipte die uit zijn hand en kwam precies op zijn dikke teen terecht ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::...wat nou mannen...eh jongens kunnen beter demonteren?? >:D
Ik beweer helemaal niet dat Bakkertje liegt,maar ik denk dat ze op een wat creatieve manier met de waarheid omspringt.Ik denk eerder dat het zo gegaan is.De oudste zoon MOEST van Bakkertje vijzen(schroeven) uit de muur draaien.Het is vakantie en natuurlijk had hij daar helemaal geen zin in  ::ohno:: Om er van af te raken heeft hij dan expres die schroevendraaier met veel kracht op zijn eigen teen gegooid en gedaan alsof ie verging van de pijn en zo was hij er van af en kon Bakkertje het zelf doen.Oudste van Bakkertje;Goed gedaan kerel  ::ok:: ::ok:: en ze trapt er nog in ook  :D :D

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #326 Gepost op: 3-08-2009, 10:57:32 »
Hoezo, zijn mannen onhandig?
Laatst hheeft Dwaas zelf zijn koekoeksklok hersteld... nou ja... ergens moet iets mis gegaan zijn want nu komt de koekoek het deurtje uit en vraagt mij hoe laat het is. :-\\ Maar toch...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #327 Gepost op: 3-08-2009, 12:35:21 »
Dwaas en koekoe omdat ze zo heerlijk "mannelijk" reageren op mijn post ::rofl:: ::bravo:: ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #328 Gepost op: 3-08-2009, 18:34:18 »
He? Is hier nou een post weggehaald? Ik dahct dat er onder BAkkertje nog iets gepost stond vanmiddag...

Maar goed: on-topic... niemand en niets... het is een lachloos dagje tot nogtoe vandaag :( (en dan krijg ik bovendien nog klappen van de Bakker ook >:( :P
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #329 Gepost op: 3-08-2009, 18:47:04 »

 het is een lachloos dagje tot nogtoe vandaag :(

Ga je Koekoek eens voeren, dan schiet je vanzelf in de lach.


OT: het schaap van Tele2 dat me opbelde. Tot ik mij realiseerde dat het mijn broer was, die heeft dezelfde voornaam.........

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #330 Gepost op: 10-08-2009, 22:30:42 »
Ga je Koekoek eens voeren, dan schiet je vanzelf in de lach.

Waarom staat er een K vetgedrukt?  ;D

OT;Iemand,maar die iemand weet het eigenlijk zelf niet,maar die andere iemand wist het wel toen we het over een dier hadden  ::rofl:: ::rofl::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #331 Gepost op: 11-08-2009, 08:58:53 »
mijn oudste had weer eens wat....komt hij vanochtend ineens met een zielige snoet mijn slaapkamer binnen. Ik zag meteen dat er iets aan de hand was en vroeg wat er was. Krijg ik als antwoord: "Ik heb hoogtevrees!" Die hoogtevrees komt voort uit het feit dat meneer reeds 1.81 cm is en continue van iedereen te horen krijgt dat hij zo groot is en dat terwijl hij deze maand nog 14 moet worden.
Buiten het feit dat hij groot is, is tie ook een bijdehandje!! ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #332 Gepost op: 11-08-2009, 11:19:37 »
mijn oudste had weer eens wat....komt hij vanochtend ineens met een zielige snoet mijn slaapkamer binnen. Ik zag meteen dat er iets aan de hand was en vroeg wat er was. Krijg ik als antwoord: "Ik heb hoogtevrees!" Die hoogtevrees komt voort uit het feit dat meneer reeds 1.81 cm is en continue van iedereen te horen krijgt dat hij zo groot is en dat terwijl hij deze maand nog 14 moet worden.
Buiten het feit dat hij groot is, is tie ook een bijdehandje!! ::rofl::
wat is je oudste groot dan ::oink::
zal me niks verbazen als hij later groter dan 2 meter wordt
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #333 Gepost op: 11-08-2009, 15:37:01 »
lieke die bang is voor een ei met een veertje ::rofl::
Menno is gek

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #334 Gepost op: 11-08-2009, 20:15:54 »
een berichtje op mijn hyves...mijn collega wordt straks onze nieuwe buurvrouw, en zo nieuwsgierig als ze is, was ze even naar binnen gaan gluren bij ons nieuwe huis. Ze waande zich onbespied maar kwam toen tot de ontdekking dat de bewoners gewoon thuis waren ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #335 Gepost op: 11-08-2009, 22:54:06 »
een berichtje op mijn hyves...mijn collega wordt straks onze nieuwe buurvrouw, en zo nieuwsgierig als ze is, was ze even naar binnen gaan gluren bij ons nieuwe huis. Ze waande zich onbespied maar kwam toen tot de ontdekking dat de bewoners gewoon thuis waren ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
whahaha dat had ik vorige week ook. Ik liep langs een huisje waar de gordijnen open stonden en dacht laat ik eens naar binnen gluren, zag ik na een paar minuten dat de mensen voor het huis op de veranda zaten ::schaam:: ::schaam:: ik wist niet hoe snel ik moest weglopen.
Menno is gek

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #336 Gepost op: 19-08-2009, 22:15:52 »
Mijn katjes, toen er in de tuin wel 20 van die grote libelles rondvlogen, en zij uit alle macht probeerden er een te vangen, maar wat niet luktte. ::rofl::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #337 Gepost op: 21-08-2009, 18:13:16 »
m'n oma met een grappige verjaardagskaart  ;D
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geďnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #338 Gepost op: 21-08-2009, 21:03:37 »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #339 Gepost op: 21-08-2009, 22:33:21 »
mijn neefje van 11, die erg gelukkig was met de Nintendo DS die hij vandaag eindelijk kreeg. Hij had het er al de hele zomervakantie over, was vorig weekend mee geweest om hem te kopen, maar kreeg 'm pas vandaag, want vandaag was hij jarig. Hij had daarom de handleiding van de DS van zijn zus liggen lezen afgelopen week, iedere dag, in bed  ;D
Keep calm and eat chocolates!