Auteur Topic: Inge is de mol!  (gelezen 250322 keer)

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #240 Gepost op: 12-02-2007, 17:09:21 »
:-\\
dat had ik ook al ergens gepost..  :\'( :P

Wat bedoel je? De hond tijdens de test van Inge of de hond uit seizoen drie? In het eerste geval: excuus, ik heb er blijkbaar over gelezen! In het tweede geval: knap gezien! ::ok::

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #241 Gepost op: 12-02-2007, 17:11:51 »
Wat bedoel je? De hond tijdens de test van Inge of de hond uit seizoen drie? In het eerste geval: excuus, ik heb er blijkbaar over gelezen! In het tweede geval: knap gezien! ::ok::

de combinatie.. door die hond kreeg ik een flashback naar die hond eerder (al wist ik niet meer of dat nou NL3 of BE3 was.  :-\\)

Offline calvinetje

• Forumlid
« Reactie #242 Gepost op: 12-02-2007, 17:14:34 »
was het een speurhond?? Want dan zou ik de zin : enig speurwerk opent deuren.. nog beter kunen plaatsen. ;)

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #243 Gepost op: 12-02-2007, 21:11:21 »
He jongens, het is toch allang duidelijk dat er inderdaad 3 schijven op de buggy zaten, dat is zeer duidleijk te zien (twee achter en een boven).

Verder weet ik niet of jullie mijn superhint ::oink:: hebben gelezen.

Inge gaat na antwoord LOMED naar 11e verdieping en daarna naar de 9e verdieping (laatste verdieping is 4 maar die vraag had ze fout) als je dus de muzikale hint opvolgt (turn, turn, turn) lees je het van achterstevoren: I K DEMOL

En vervolgens staat ze zelf als mol ook op de 9e en de 11e etage. ENIG speurwerk opent deuren (ENIG = INGE)

En als je dit bij alle andere aanwijzingen (bijv. over grijze olifant) voegt dan ben ik er wel uit.
 Wel een beetje saaie mol. Maar ja ze hieft ook niet zoveel te doen.

::oink::Goed gevonden zeg. Alleen heb ik 1 probleempje hiermee. Als Inge de mol zou zijnm zou dat betekenen dat Renate ook al haar vragen goed zou moeten hebbenm want zij zag ook Inge. En volgens mij is er reeds in een ander topic vastgesteld dat zij minimaal 1 vraag fout had (die met die vaten geloof ik en ook met het 2e station). Ervan uitgaande dat als je de vragen fout had je de mol niet zou zien (gaan we weer met die discussie....) kan Inge dus de mol niet zijn.

Overigens ben ik wel van mening dat dat t-shirt een hintmoet zijn. Het is te toevallig dat die koerier net voor LOMED (demol) werkt.

Update --> zie net dat het 2e station Lob Hhuri heette (cf lijstje van Karel). Die vraag heeft Renate dus goed.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2007, 21:19:58 door molmark »
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #244 Gepost op: 12-02-2007, 22:06:39 »
En van dat Lomed bedrijf is ook niks te vinden op Google :/
The British are not impressed.

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #245 Gepost op: 12-02-2007, 23:43:39 »
ik vond btw wel dat inge ontzetten geniepig zat te kijken toen ze tegen nadja bij de fotoopdracht zei : niet doen dat heeft toch geen zin.
zo zeg, daar kreeg ik de kriebels van :p
dennis for mole !

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #246 Gepost op: 13-02-2007, 00:19:16 »
Ik vond zelfs dat Inge echt liep te poseren voor Nadja.

Offline calvinetje

• Forumlid
« Reactie #247 Gepost op: 13-02-2007, 10:11:03 »
En zelfsa als renate drie vragen fout had zou ze nog bij Inge kunnen eindigen. (De mol zegt zelf in haar dagboek dat ze gezien is maar misschien ook weer niet, als je snap wat ik bedoel). En verder zou renate mog best de vragen goed hebben, en volgens mij weet Renate dat Inge de mol is, moet je goed naar Renate kijken als de liftopen en dicht gaat als ze Inge ziet. Of zie ik nou spoken?

Ik blijf bij Inge, IK DEMOL  en route 66 = omgekeerd 99  en ook in aflevering 1 het vluchtnummer 66 omgekkeerd = Inge Ipenburg

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #248 Gepost op: 13-02-2007, 16:49:37 »
dat gezien maar ook weer niet, daar word mee bedoeld dat de mol wel gezien is, maar dat degeen die de mol zag, zich niet realiseerde dat het de mol was. dat word er mee bedoeld.
ik geloof niet dat inge de mo lis
dennis for mole !

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #249 Gepost op: 13-02-2007, 17:41:36 »
gezien zijn maar ook weer niet zou ook kunnen slaan op Eva, die bij de lift opdracht wel gezien is, maar bij de foto-opdracht niet, want ze werd niet goed zichtbaar op de foto genomen.

Offline saroja

• Forumlid
« Reactie #250 Gepost op: 14-02-2007, 10:11:33 »
dat gezien maar ook weer niet, daar word mee bedoeld dat de mol wel gezien is, maar dat degeen die de mol zag, zich niet realiseerde dat het de mol was. dat word er mee bedoeld.
Ik ben het volledig met nevermind eens maar weet iemand ook wat de mol zou kunnen bedoelen met: Van mij zou je kunnen verwachten dat ik de mol ben. Slaat dat misschien op Inges rol van Martine Hafkamp? Wat denk jij, Nevermind?

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #251 Gepost op: 14-02-2007, 17:38:39 »

Ja hier ben ik het mee eens. Lees het dagboek nog maar eens:

Ik ben gezien! Ik weet niet of ik daar blij mee ben of niet. Het zorgt voor geld in de pot. Maar eigenlijk wilde ik ook wel gezien worden. Het werd tijd. Nu maar afwachten of ik ook écht gezien ben.

Dus de mol is fysiek gezien, maar heeft degene door die de mol zag wel dóór dat dat de mol was.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline narcissus

• Forumlid
  • Enjoy all the little things in life!
« Reactie #252 Gepost op: 14-02-2007, 18:02:05 »
Ik heb net even wat zitten doorlezen..van alle afleveringen enzo..Is het jullie trouwens opgevallen dat inge alleen in de 1e aflevering jokers heeft ingezet???Ze had er 6 gewonnen met die vragen..heeft er toen 4 gebruikt. Vanaf toen heeft ze die overgebleven 2 jokers niet meer gebruikt!!! Tja...de mol heeft eigenlijk geen jokers nodig toch? En vinden jullie het ook niet raar dat Inge ook als enige de link legde met die gehaktballen naar Menno???(vrouw,man en drie kinderen)Terwijl de rest van de groep er gelijk uitlag door de lekkere ballen van Renate...ik bedoel 1e aflevering is toch altijd een btj het vertrouwen winnen...
Carpe Diem!!!

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #253 Gepost op: 14-02-2007, 18:12:06 »
Ik ben het volledig met nevermind eens maar weet iemand ook wat de mol zou kunnen bedoelen met: Van mij zou je kunnen verwachten dat ik de mol ben. Slaat dat misschien op Inges rol van Martine Hafkamp? Wat denk jij, Nevermind?

:)dat zou heel goed kunnen, martine hafkamp is natuurlijk de ultieme bitch :p
al ze de mol is, respect !
maar blijf het lastig vinden, ik heb haar nooit verdacht ! al is dat ook alleen maar omdat ik me teveel op de mannen heb gefocused
dennis for mole !

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 14-02-2007, 21:26:11 »
Het zal wel al gezegd zijnmaar ik ben te lui om alles terug te lezen, maar in de lift gaf ze als antwoord op een vraag 'Geef Karel een hand'. Die vraag zal wel fout gerekend worden, want het was 'Geef Karel de hand :)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #255 Gepost op: 14-02-2007, 21:32:05 »
Mja, volgens de .nl site is het goed gerekend, maar tijdens de molhunt konden ze niet zeggen of het nou goed of fout was gerekend.

Offline Cowboy Roy

• Forumlid
  • ...zodat ik je goed kan zien!
« Reactie #256 Gepost op: 14-02-2007, 21:53:14 »
Hoe kom je erbij dat Inge die vraag goed had? Op de .nl site staat alleen maar
"Ze antwoordt ‘Geef Karel de hand’ en gaat naar de 9e verdieping."

Staat niet of dat goed of fout is. Het zou wel streng zijn om "de hand" fout te rekenen als het "een hand" moet zijn. Maar ik denk wel dat het fout is gerekend, want Inge is immers de mol.

::)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #257 Gepost op: 14-02-2007, 21:58:24 »
Hoe ik erbij kom? Dat heeft iemand anders hier al gepost. Ik kom zelf niet op .nl.

Offline Cowboy Roy

• Forumlid
  • ...zodat ik je goed kan zien!
« Reactie #258 Gepost op: 14-02-2007, 22:09:26 »
Oh.  ::schaam::

Maar goed... de nl site zegt nergens of een antwoord goed is. Dus...

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

• Forumlid
« Reactie #259 Gepost op: 14-02-2007, 22:11:10 »
Hoe kom je erbij dat Inge die vraag goed had? Op de .nl site staat alleen maar
"Ze antwoordt ‘Geef Karel de hand’ en gaat naar de 9e verdieping."

Staat niet of dat goed of fout is. Het zou wel streng zijn om "de hand" fout te rekenen als het "een hand" moet zijn. Maar ik denk wel dat het fout is gerekend, want Inge is immers de mol.

::)
De meeste vragen waren MC maar het is de vraag of er ook open vragen waren. De montage in de aflevering en de  .nl site suggereert dit wel o.a. bij deze vraag aan Inge.

a) Inge koos uit de 3 MC antwoorden de beste, dus goed gerekend of
b) Inge's antwoord op open vraag wordt goed gerekend.

Igg wil de avro ons doen geloven dat Inge deze vraag goed had.