Auteur Topic: Inge is de mol!  (gelezen 250623 keer)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: INGE DE MOL - de handen, het bewijs
« Reactie #400 Gepost op: 23-02-2007, 02:37:13 »
Nou, als je afgelopen aflevering kijkt, zie je dat ze echt vrij demonstratief haar hand met O neerzet. Alsof ze wacht op het "camera loopt" om vervolgens zelf tot "actie" over te gaan. (ooh, wat een mooie zin *giechel*)
The British are not impressed.

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #401 Gepost op: 23-02-2007, 07:23:25 »
omdat ik het verdorrie niet geplaatst krijg en ik het toch heel graag wil delen heb ik de foto's (slechte kwaliteit vandaar dat ze het hier ws niet doen) geplaatst op mijnalbum
http://www.mijnalbum.nl/Album=3K4E3ZTT

Overtuig uzelf !
Als iemand deze foto's wel mooi geplaatst krijgt op dit forum, heel graag ::tandpastasmiley::

Grt Miek

Ongelooflijk knap gevonden.
Maar ja, ik zit hier met mijn Inge-is-de-Mol tunelviesie te kijken.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #402 Gepost op: 23-02-2007, 07:27:43 »
Ik had de indruk dat Inge bij de ladderopdracht reeds in eerste fase gemakkelijk de enveloppe kon pakken.
Maar ze verkoos om zonder enveloppe terug naar de beneden te komen.
Ook dat ze de draaiboeken niet inkeek, en er zo voor zorgde dat er geen geld in de pot kwam, was een Mol-actie.
En dan die show met het prutsen aan die tor. Door zo lang te treuzelen bij het spel zorgde ze trouwens voor ene grote kans dat ze bij de tor terechtkwam.
Ja, Inge is een goede Mol. Er is zelfs slechts 1 kandi die haar verdenkt  ::rofl::

Offline dech2410

• Forumlid
« Reactie #403 Gepost op: 23-02-2007, 09:15:53 »
Ik denk dames en heren, Dat we het eindelijk hebben bereikt om DE hint te vinden. Ik ben trots op jullie!!! dus jullie krijgen nu allemaal koekjes op de fandag :P

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #404 Gepost op: 23-02-2007, 09:26:23 »
maar als inge de mol blijkt te zijn..

Dan vind ik het...

-EEn Hele goeie mol..
-En ik ben trots op mezelf omdat ik bijna iedere pool inge invulde als mol  ::trots::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #405 Gepost op: 23-02-2007, 09:28:54 »
Wow... het zou natuurlijk theoretisch kunnen dat het toeval is, maar dit is toch wel een enorm sterke hint. Zeker als je de link legt naar 'dat er iets met handen is', aldus Paul en dat we allemaal verkeerd keken naar de serie voor hints (zoiets werd toch bij de molhunt in huizen gezegd? Was er niet bij, maar dacht het ergens gelezen te hebben).

Ben benieuwd of het klopt :D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #406 Gepost op: 23-02-2007, 09:33:28 »
ze kan het ook gewoon doen om de kijker een beetje tielerliers  ::hyper::  te maken
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #407 Gepost op: 23-02-2007, 09:36:18 »
Werkelijk 'n prachtige hint!  :D Knap gevonden! ::ok::  Als ik al niet al Inge als mol had, dan zou ik nu helemaal om zijn.  ::jaja::

Ik heb 't topic over de hint samengevoegd met dit topic, omdat hier ook al over de hint werd gediscussieerd. 't lijkt me handiger om hierin verder te gaan, omdat we anders 'n dubbele discussie hebben die de overzichtelijkheid niet bepaald bevorderd. En zo hebben we mooi alles over Inge bij elkaar staan.  :)

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #408 Gepost op: 23-02-2007, 09:57:27 »
100% zeker, Inge maakt op de groepsfoto's steeds een letter. Ik krijg de plaatjes even niet geplaatst maar ik heb alle handjes van inge uitgeknipt en ze begint de 1e aflevering met een I (alleen haar pink) De K daarna is ook heel duidelijk. Vorige week zagen we duidelijk die hand in haar broekzak een M maken en vandaag zag ik een O, ik gok dat ze volgende week een L tentoon zal spreiden. De tussenliggende aflevering heb ik voor de volledigheid ook hoor. Er komt over 10 afleveringen heel duidelijk:
IK BEN DE MOL

Petje af Miekie. Heel knap gevonden.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline VeeloDeMol

• Forumlid
  • Wat is het fijn in denialland!
« Reactie #409 Gepost op: 23-02-2007, 11:10:53 »
Ik vind dit echt een geweldige hint! En vooral nadat Paul deze aflevering zei dat er iets met handen was..!! Het is gewoon Inge! Kan niet anders! Echt geweldig gevonden!
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #410 Gepost op: 23-02-2007, 11:12:01 »
Ik vind dit echt een geweldige hint! En vooral nadat Paul deze aflevering zei dat er iets met handen was..!! Het is gewoon Inge! Kan niet anders! Echt geweldig gevonden!

Ik dacht dat jij op Roderick zat ???

Offline VeeloDeMol

• Forumlid
  • Wat is het fijn in denialland!
« Reactie #411 Gepost op: 23-02-2007, 11:30:05 »
Ik dacht dat jij op Roderick zat ???

Daar zit ik ook nog steeds op hoor  ::jaja:: Roderick blijf voor mij altijd de Mol  ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 23-02-2007, 11:55:34 door VeeloDeMol »
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline .Mara.

• Forumlid
« Reactie #412 Gepost op: 23-02-2007, 11:40:50 »
Ja, en de productie liet dat ook nog eens nadrukkelijk zien..Goed gevonden, zeg!  ::ok::

Offline Kikker

• Forumlid
« Reactie #413 Gepost op: 23-02-2007, 11:56:00 »
Die hint met die handen is echt heel goed gevonden.  ::oink:: Dat zou best eens DE hint kunnen zijn.

Ga ik met mn Eva-mol  ::schaam:: Maarja, die pool had ik toch al verkloot :P.

Offline KevinDG

• Forumlid
« Reactie #414 Gepost op: 23-02-2007, 12:51:25 »
Ik ben om.. dit kan niet zomaar toevallig zijn. Het kan een gewoonte van Inge zijn om steeds in rare "standjes" te staan. Maar dat dat dan toevallig in deze volgorde is daar geloof ik niks van. Dan kan het nog zijn dat ze ons probeert te flashen, maar dat zie ik haar ook niet doen. Nee dit moet de hint zijn!!

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #415 Gepost op: 23-02-2007, 13:14:12 »
Het ultieme Inge is de mol bewijs: ze heeft steeds aan de top gestaan (1e of 2e) bij de "iedereen gelijke kansen theorie".
Dit maakt me blij.

Offline Meriek

• Forumlid
  • Fulltime Molloot
« Reactie #416 Gepost op: 23-02-2007, 13:18:33 »
Los van haar handen op de groepsfoto's (enorm knap gevonden trouwens! ::ok:: ) vond ik dat Inge zich gisteren ook weer het meest verdacht had gedragen. Bij de tweede opdracht zat ze enorm tijd te rekken door in discussie te gaan over de manier waarop de ladder gebouwd moest worden, en door te stuntelen toen zij haar envelop moest pakken. In de schatkamer van de Mol was zij de enige die niet deed wat de anderen voorspeld hadden, dat moet haar haast wel ingefluisterd zijn. En het zou mij niets verbazen als ze expres heel lang gewacht had bij die Jenga-toren, en dus opzettelijk had verloren.
Het graaft en het komt van alle kanten... Rara wat is dat? Een stereomol!

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #417 Gepost op: 23-02-2007, 13:24:51 »
Jeetje, ik ga nu ook wel echt heel erg twijfelen, zeg...  ::jaja::

Ik vind het dit jaar sowieso rete moeilijk. Ik had de keren dat ik de poll invulde op Eva gestemd, dus ik ben eigenlijk wel blij dat ik een paar keer stemmen gemist heb, want het ruikt hier naar Inge als mol. Hehe.

Ruik maar!
Laten we jabberen joekelen.

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Just Cruisin'
« Reactie #418 Gepost op: 23-02-2007, 13:28:46 »
Het STINKT hier naar inge als mol.

Dan vind ik de button bij de test ook leuk gevonden "naam INGEgeven"  ::rofl::

Offline Michmol

• Forumlid
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #419 Gepost op: 23-02-2007, 13:57:26 »
Dit is wel ontzettend leuk zeg. Toen de eerste deelnemersfoto werd gepubliceerd heb ik op 7 november verleden jaar op het forum van Heinz het volgende bericht geplaatst:

Het is wel wat vroeg om nu al te gaan gokken, maar wat voor gebaar maakt Inge Ipenburg met haar linkerhand op de deelnemersfoto?

Derhalve hoop ik dat de hint klopt en ik volle zalen ga trekken in een blauwe jurk in een Tielse feesthal.
Om mij heen zie ik een circus van waanzin ontstaan.