Goed plaatje, goed uitgewerkt en duidelijk in beeld.
M'n complimenten voor deze uitwerking,...
Alleen ik ben niet overtuigd.
Op sommige foto's KAN je er welliswaar met wat fantasie het bijbehorende gebaar uit halen maar alleen maar als je daar ook echt naar op zoek bent en alleen maar wilt zien wat je graag wilt zien.
Op de foto's 4 en 6 is de houding van haar hand vrijwel hetzelfde, de vingers iets naar binnen gebogen.Op de foto's 2, 7 en 8 heeft ze haar hand in haar zij, en iedere keer op een andere manier maar dit kan gewoon een momentopname zijn die toevallig zo uitkomt. Ze heeft nu eenmaal regelmatig kleren aan zonder broekzak om je duim in te hangen (zo sta ikzelf meestal).
Bij 1, 3 en 5 steekt er welliswaar een vingertje uit maar ze heeft gewoon constant haar handpalm naar binnen staan en het komt mij niet echt over dat ze deze gabaren bewust doet.
Ik heb voor de aardigheid op de diverse nieuws en krantensites van vandaag eens goed naar de bordesfoto van ons nieuwe kabinet gekeken.
Geloof me met een beetje zoeken vind je er zo 10 verschillende, allemaal van andere fotograaf en heel snel achter elkaar gemaakt uiteraard maar als je met dit topic in je achterhoofd naae de handjes en vingertjes kijkt,.....
Dan geven zij ineens ook gebarentaal.
Nogmaals, ik vind het een geweldige hint en vondst hoor en wellicht at mijn scepcis binnen twee weken definitief de prullenbak in kan maar ik hoop gewoon heel erg dat het Inge toch niet is.
En ik ben niet overtuigd.