Wat haar gewoon ook onverdacht heeft gemaakt vrij vroeg in het spel, en daar wil je nog wel eens aan vasthouden, is dat ze geld won bij de HBB-opdracht. Daarom dacht iedereen meteen, zij kan het niet zijn, zij heeft geld gewonnen.
Klopt, ik ging daar ook finaal de mist in en ik trapte in de volgende afleveringen in haar magistrale spel. Pas daarna kwam ik erachter dat ze 0,0 cent won bij de HBB-opdracht en ook de door Karel aangedragen poet in de buggy is niet op haar naam te schrijven, het moet wel gek lopen wil je al die wegen doorkruisen en niet langs een geldpot rijden, ze heeft ze nog knap ontweken.

Nee, dit is een mol die solo 0 cent in de pot heeft gebracht, en toch onverdacht bleef op 1 na, fantastisch!

Tsja bodejos, alles en iedereen wijst op Inge maar zonder de handenhint had ik haar zeker als mol gehad, dat staat hier volledig buiten.

Eigenlijk zoek ik nooit naar dit soort hints maar echt naar de daadwerkelijke acties, vooral ook non-acties, regie keuzes en, foutje van mij, gedrag van de mol. In dat laatste prijs ik haar dus des te meer want ik trap gewoon in haar acteertalent.