Auteur Topic: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?  (gelezen 405496 keer)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #580 Gepost op: 31-01-2011, 19:01:39 »
dat was toch batman ?

Nee die film draaide in de bioscoop op het moment dat hij stierf.... op dat moment was hij nog in de opnames van the imaginarium...

EDIT: een linkje: http://www.imdb.com/title/tt1054606/trivia?tr0791720
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #581 Gepost op: 31-01-2011, 19:04:04 »
aaah sorry ben niet zo'n filmfreak.
iets met klok en klepel enzo ::schaam::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #582 Gepost op: 31-01-2011, 19:06:48 »
Ah ja, die staat ook nog op mijn lijstje van films die ik wil zien...ik hou wel van die vage films. Is ook de laatste film van Heath Ledger... is het niet zo dat het einde aangepast omdat hij tijdens de opnames stierf ???
aah, nu snap ik de film wat beter, de film is daardoor idd aangepast, Johnny Depp, Colin Farrell, and Jude Law hebben hem in fragmenten vervangen
dus die rol wordt vertolkt door 4 acteurs, en daarbij is de film aangepast, zodat die rol als hij door de magische wereld reist steeds van gezicht veranderd
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #583 Gepost op: 31-01-2011, 19:10:59 »
ik wil eigenlijk die film nu nog een keer zien, want ik had dit keer niet echt gelet op het veranderen van acteurs, ben benieuwd welke delen Heath Ledger zelf speelde

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #584 Gepost op: 6-02-2011, 02:42:24 »
"RED" Geweldige actiefilm met een goede dosis humor ::ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #585 Gepost op: 6-02-2011, 12:26:00 »
"RED" Geweldige actiefilm met een goede dosis humor ::ok::
die wil ik nog een keer zien, ik wacht tot hij op film 1 komt
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #586 Gepost op: 7-02-2011, 23:50:10 »
Mr and mrs smith. Wel vermakelijk voor tussendoor, actie, humor en natuurlijk angelina jolie
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #587 Gepost op: 25-03-2011, 13:29:09 »
Ik kijk nu "the last song" waar oa Miley Cyrus in speelt
leuke film
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #588 Gepost op: 25-03-2011, 14:18:07 »
weet niet in welke volgorde:

* Full Metal Jacket : meesterwerk natuurlijk - denk bij de meeste wel bekend.

* 5 Centimeters per Second : Japanse animatiefilm uit 2007. Zit cinematografisch zeer aardig in elkaar; goed kleurgebruik, rustig verhaal waarbij niet letterlijk alles wordt voorgekauwd, soundtrack die er goed bij aansluit.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #589 Gepost op: 25-03-2011, 20:27:20 »
California Dreaming. Hele leuke, geestige film. Hij duurt alleen wel erg lang. Zeker voor iemand die elke film die langer dan 90 minuten duurt al te lang vind duren. Zoals ik dus  :P

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #590 Gepost op: 26-03-2011, 00:57:10 »
Ik kijk nu "the last song" waar oa Miley Cyrus in speelt
leuke film
dat is raar, ik keek die trailer en bij sommige stukjes zou ik zweren die film al eens gezien te hebben terwijl de rest weer helemaal niet bekend voorkwam.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #591 Gepost op: 26-03-2011, 07:45:54 »
dat is raar, ik keek die trailer en bij sommige stukjes zou ik zweren die film al eens gezien te hebben terwijl de rest weer helemaal niet bekend voorkwam.
ik keek hem net op film1 en ik moet bekennen dat ik bij sommige stukjes idd het idee kreeg dat ik hem al kende, door miley cyrus lijkt de film ook wel een beetje op hanna montanna de movie ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #592 Gepost op: 26-03-2011, 09:57:11 »
Ik denk dat Shutter Island de laatste was. Vond ik heel vet. :D

Ohnee wacht vorige week Friday the 13th gekeken met vrienden. Hele stomme saaie film. xDD Beetje 2 uur kijken hoe iedereen vermoord wordt.... nah. ::rofl::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #593 Gepost op: 26-03-2011, 11:22:08 »
Shutter Island was heel 'vet' inderdaad ::ok::

Laatste films die ik gezien heb waren:

-battle LA... viel erg tegen, wel aardige special effects, maar een flutverhaal (had ook niet anders verwacht) en misselijk makend sentimenteel gedoe...

-the adjustment bureau, leuk om een keer gezien te hebben. de chemie tussen de twee hoofdrolspelers is sterk en dat maakt het leuk om naar te kijken. Alleen jammer dat het 'andere' deel van de film veel minder goed uitgewerkt is, ik noem het maar even het SF-deel om niet te veel te verraden...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #594 Gepost op: 27-03-2011, 22:22:10 »
-the adjustment bureau, leuk om een keer gezien te hebben. de chemie tussen de twee hoofdrolspelers is sterk en dat maakt het leuk om naar te kijken. Alleen jammer dat het 'andere' deel van de film veel minder goed uitgewerkt is, ik noem het maar even het SF-deel om niet te veel te verraden...

Vond Emily Blunt erg sterk spelen. Matt Damon.. opzich goede acteur, maar ik miste ergens wat. Haar chemie zat wel goed, maar die van hem wat minder mijn inziens  ;)
Verder mbt het SF-deel: Ik denk als ze dat veel verder en dieper hadden willen uitwerken, dat het ten koste van de hoofdpersonen was gegaan. Nu werd daar erg op gefocust. Ze hadden verder kunnen gaan, ze hadden moeilijker kunnen gaan, met complicaties a-la Inception -- de mogelijkheden waren er. Ik denk daarentegen dat de producers niet durfden. Simpele voorspelbare verhalen, waar mogelijk gebasseerd op een stripverhaal, doen het altijd goed in de bioscopen - dus dat is een safe bet. Zulke creatieve verhalen maken misschien betere films, en halen mogelijk meer Oscars e.d. op - maar doen het niet per se beter in de bioscopen [gelukkig, met grote uitzondering Inception]. Ik vermoed dat als ze alles te veel uit zouden diepen dat ze bang waren een groot deel van het publiek te verliezen. En als de vraag is 'goede film' of 'goedbekeken film' - dan vrees ik dat de keuze vrijwel altijd naar de laatste gaat.

Desalniettemin, al met al een zeer aardige film. Had beter kunnen zijn geweest - maar een ruime voldoende  ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #595 Gepost op: 29-03-2011, 09:36:57 »
Vond Emily Blunt erg sterk spelen. Matt Damon.. opzich goede acteur, maar ik miste ergens wat. Haar chemie zat wel goed, maar die van hem wat minder mijn inziens  ;)
Verder mbt het SF-deel: Ik denk als ze dat veel verder en dieper hadden willen uitwerken, dat het ten koste van de hoofdpersonen was gegaan. Nu werd daar erg op gefocust. Ze hadden verder kunnen gaan, ze hadden moeilijker kunnen gaan, met complicaties a-la Inception -- de mogelijkheden waren er. Ik denk daarentegen dat de producers niet durfden. Simpele voorspelbare verhalen, waar mogelijk gebasseerd op een stripverhaal, doen het altijd goed in de bioscopen - dus dat is een safe bet. Zulke creatieve verhalen maken misschien betere films, en halen mogelijk meer Oscars e.d. op - maar doen het niet per se beter in de bioscopen [gelukkig, met grote uitzondering Inception]. Ik vermoed dat als ze alles te veel uit zouden diepen dat ze bang waren een groot deel van het publiek te verliezen. En als de vraag is 'goede film' of 'goedbekeken film' - dan vrees ik dat de keuze vrijwel altijd naar de laatste gaat.

Desalniettemin, al met al een zeer aardige film. Had beter kunnen zijn geweest - maar een ruime voldoende  ::ok::

Hmmm, bben ik niet met je eens... het stukje op het dok... hij ziet ze 'toevallig' achter een raam ::oink:: ??? kom op zeg ::rofl:: Dat stukje alleen alleen duidt gewoon op een slecht uitgewerkt verhaal (mijns inziens)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #596 Gepost op: 29-03-2011, 14:00:34 »
True, er waren wat plot-punten die wat.. onhandig waren dichtgelapt.
Had ook wel enigszins verwacht/gehoopt dat hij een onschuldige behoeder had getimmerd - nu lijkt het net alsof er geen normale dekseldragers zijn.
Tevens was het watermanco natuurlijk zeer vreemd. Neem aan dat dat nodig was voor later - maartoch.

Zaten probably nog wel wat problemen aan, bv waarom de chairman zoveel moeite doet, en oftie het niet in het begin beter had kunnen maken. Of hoe de agenten dingen stellen over de toekomst - terwijl ze weinig controle over het tijdelijke hebben; hoe meer tijd, hoe meer verandering een klein verschil teweeg kan brengen.

Denk dientengevolge ook niet dat het een goede film is om op dvd te hebben - dan gaan zulke punten je te veel opvallen. Als je oplet. Wat, gelukkig voor de filmindustrie, veel mensen niet doen.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #597 Gepost op: 29-03-2011, 14:18:13 »
True, er waren wat plot-punten die wat.. onhandig waren dichtgelapt.

[...]

::rofl:: zo kun je het ook zeggen, inderdaad :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #598 Gepost op: 10-04-2011, 21:46:14 »
The Killing Room, of 'Killing Room' -- iets in die richting:

Matige film. Vrij voorspelbare onrealistische en oninteressante versie van 'Groep onbekenden zitten opgesloten, waarschijnlijk gaan ze dood'. Soort 'The Cube' maar dan oppervlakkiger en weinig uitgewerkt. Geen aanrader  ::ohno::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #599 Gepost op: 11-04-2011, 12:07:13 »
The cube is toch dat ze in een cubus zitten met allemaal vierkante kamers en dat ze dan moeten ontsnappen? En in die kamers zitten vallen enzo?

Soort van saw idee. Heb zo'n hekel aan van die gore films. :/ Ik snap echt niet wat er leuk aan is om zoiets te kijken. Normale horrorfilms zijn nog wel grappig om te kijken met vrienden maar met heel veel bloed enzo bah.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...