Auteur Topic: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?  (gelezen 405431 keer)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1060 Gepost op: 20-05-2013, 10:28:20 »
Becoming la Traviata.

als docu verpakte inleiding op de opera

Heerlijk, mooi, boeiend.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1061 Gepost op: 21-05-2013, 22:29:52 »
Brick (2005) - die stond al een tijd op mn verlanglijstje :D

Want gemaakt door Rian Johnson - wiens andere 2 films ik allebei supergoed vond. :D
Met in de hoofdrol Joseph Gordon-Levitt, die toch wel in meerdere interessante & goede films speelt ::jaja::
En een belangrijke bijrol voor ::love:: Nora Zehetner ::love::



Uhm uhm.. jaaa goede film. Gaat niet direct bij mn favorieten denk ik - maar geheel niet onaardig :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1062 Gepost op: 22-05-2013, 17:26:51 »
Brick (2005) - die stond al een tijd op mn verlanglijstje :D

Want gemaakt door Rian Johnson - wiens andere 2 films ik allebei supergoed vond. :D
Met in de hoofdrol Joseph Gordon-Levitt, die toch wel in meerdere interessante & goede films speelt ::jaja::
En een belangrijke bijrol voor ::love:: Nora Zehetner ::love::



Uhm uhm.. jaaa goede film. Gaat niet direct bij mn favorieten denk ik - maar geheel niet onaardig :)

Joseph Gordon-Levitt  ::bravo:: Al sinds hij een lieftallige alien was kan ik hem zeer waarderen  ::jaja::

Zou je de film aan iemand aanraden? Ik wil hem namelijk nog een keer zien :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1063 Gepost op: 22-05-2013, 18:59:42 »
Zou je de film aan iemand aanraden? Ik wil hem namelijk nog een keer zien :)


Brick? Ja denk het wel.

Los van de verhaallijn [waar je af en toe goed moet opletten] heeft het een paar interessante characters.
Eveneens trouwens wel interessant is de keuze dat vrijwel geheel geen volwassenen in de film voorkomen [okay, volwassen als in: ouder dan 25].



Maar je hebt somehow Inception weten te ontwijken? Speelt hij ook vrij prominent in. ;)

Alternatief zou je nog Looper kunnen overwegen; zelfde director en ook met onze grote vriend Joseph Gordon-Levitt :)
Is een scifi-actie film, weet niet echt of dat jou ding is.. maar zonder meer een van de beste uit z'n genre.


heh, had ik al gezegd dat ik de director grandioos vind? :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1064 Gepost op: 23-05-2013, 09:30:32 »

Brick? Ja denk het wel.

Los van de verhaallijn [waar je af en toe goed moet opletten] heeft het een paar interessante characters.
Eveneens trouwens wel interessant is de keuze dat vrijwel geheel geen volwassenen in de film voorkomen [okay, volwassen als in: ouder dan 25].



Maar je hebt somehow Inception weten te ontwijken? Speelt hij ook vrij prominent in. ;)

Alternatief zou je nog Looper kunnen overwegen; zelfde director en ook met onze grote vriend Joseph Gordon-Levitt :)
Is een scifi-actie film, weet niet echt of dat jou ding is.. maar zonder meer een van de beste uit z'n genre.


heh, had ik al gezegd dat ik de director grandioos vind? :P

Nee was benieuwd naar Brick ;). Ik heb al tig films met hem erin gezien waaronder Inception. Looper moet ik nog een keer kijken.
Heb bijvoorbeeld ook 50/50 met hem erin gezien en (500) days of Summer. Hij heeft zeer diverse films. De laatste die ik gezien heb met hem erin was Batman.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1065 Gepost op: 23-05-2013, 10:42:47 »
Ahzo :)

heh, speelt hij in Batman? Goh, dat ben ik dan helemaal vergeten ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1066 Gepost op: 23-05-2013, 10:44:33 »
Ahzo :)

heh, speelt hij in Batman? Goh, dat ben ik dan helemaal vergeten ::rofl::

Yep als die politieman die Batman gaat helpen ;)::jaja::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1067 Gepost op: 23-05-2013, 10:46:10 »
ik zal de film er op moeten terug zien :P


Ja interessante acteur. ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1068 Gepost op: 29-05-2013, 19:16:56 »
Niet echt een film, maar wel leuk: iCarly. Ik dacht dat het heel kinderachtig was, en de Nederlandse versie vond ik ook irritant. Maar ik heb de Amerikaanse versie eens gekeken en ik vind het echt geweldig :P
Veel minder kinderachtig dan ik dacht, humor die voor iedereen te begrijpen is en goede acteurs. De verhalen zijn ook wel leuk bedacht. ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1069 Gepost op: 29-05-2013, 19:23:57 »
Niet echt een film, maar wel leuk: iCarly. Ik dacht dat het heel kinderachtig was, en de Nederlandse versie vond ik ook irritant. Maar ik heb de Amerikaanse versie eens gekeken en ik vind het echt geweldig :P
Veel minder kinderachtig dan ik dacht, humor die voor iedereen te begrijpen is en goede acteurs. De verhalen zijn ook wel leuk bedacht. ::ok::
Haha ik heb ook alle seizoenen gezien, ik ben begonnen met kijken toen ik 14/15 ofzo was en ik dus nog binnen de doelgroep viel, maar ik ben blijven kijken en ben het al die tijd leuk blijven vinden :P (maar de nagesynchroniseerde Nederlandse versie is wel stom ja).
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1070 Gepost op: 29-05-2013, 20:03:13 »
The perks of being a wallflower!
Leuke film  ::ok::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1071 Gepost op: 30-05-2013, 11:31:51 »
Despues de Lucia

Zielige film over pesten, erg traag, maar wel mooi en met een verrassend einde.
...maar soms even niet :)

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1072 Gepost op: 31-05-2013, 20:45:40 »
Karakter, naar het boek van Bordewijk. Ik vond het wel een mooie film. Ik vond de acteurs en de locaties vooral ook goed . Vind het meestal wel leuk als een film in de geschiedenis afspeelt, dat ziet er vaak tof uit. Verhaal vond ik wel een beetje vaag af en toe


Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1073 Gepost op: 31-05-2013, 21:46:28 »
'Karakter' O ja, die moet ik ook nog eens zien :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1074 Gepost op: 1-06-2013, 03:42:28 »
Dat is voor mij even geleden die film. In mijn gedachte is Karakter een heel donkere film. Klopt dat?

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1075 Gepost op: 1-06-2013, 15:33:00 »
Ja, dat klopt op zich wel, als is het niet een en al negativiteit. Het speelt zich af in Rotterdam in de vorige eeuw en het is nogal grauw en grijs. Er zitten inderdaad niet veel vrolijke kleuren in. De hoofdpersoon, Katadreuffe, wordt constant tegengewerkt door zijn vader, deurwaarder Dreeverhaave (die echt geniaal neergezet is door Jan Declair). Maar er zat ook humor in het verhaal, zoals Victor Löw met een gekke manier van praten  :P Dus het is wel een donkere film, maar op een of andere manier niet deprimerend.

Offline mcpdallas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1076 Gepost op: 2-06-2013, 17:52:07 »
Fast & Furious 6; Niet een film voor iemand die van een goede story line houdt of een geloofwaarding verhaal wil. Gewoon lekker veel actie en autos en zelfs wat humor. Ik vond het een goede film en heb genoten.

Tijdens de aftiteling krijg je een vooruitblik op wat er in nummer 7 gaat gebeuren.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1077 Gepost op: 2-06-2013, 23:30:50 »
A good day to die hard.....

vermijden die film.... te vreselijk voor woorden

A good day to cry hard...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline mcpdallas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1078 Gepost op: 9-06-2013, 05:31:36 »
Net terug van "Now You See Me". Critics vinden het een okay film, maar ik vond het geweldig. Ik geloof waarschijnlijk wat meer in Magic.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1079 Gepost op: 11-06-2013, 22:25:41 »
Joseph Gordon-Levitt  ::bravo:: Al sinds hij een lieftallige alien was kan ik hem zeer waarderen  ::jaja::

Slimme Jongen ook! *jaloers...

"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"