Auteur Topic: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?  (gelezen 405434 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1480 Gepost op: 6-12-2015, 22:06:13 »
Ja het laatste boek  was wel anders dan 3.1 laat zien. Dat stuk was iets minder langer voor mijn gevoel. In het boek dan hè  ;).

Dat PR gebeuren was in deel 2, wasr dan ook weer nieuwe games in kwamen. 3.1 is meer een opbouw richting de climax. Wat ik moet toegeven best in 1 film had gepast  ;)

Bedoelde het pr-gedeelte dat ze een campagnevideo voor Ze Resistenze maken, met een ziekenhuis or something.

I couldn't really care for it.

het spannendste in 3.1 was de kat en dat die nog net op tijd veilig was. Oja en het einde met peeta

Had inderdaad in één film gekund. Maar HDD geloof je favoriete recensent maar 3.2 is de moeite echt waard.

Top, dan slinger ik binnenkort popcornti-.. ohnee, dat kan niet meer :(
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1481 Gepost op: 6-12-2015, 23:30:35 »
Ik ben heel nieuwsgierig naar part 2.
Boeken heb ik niet gelezen maar de films heb ik net na mijn operatie allemaal achter elkaar gekeken en die vond ik wel goed

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1482 Gepost op: 7-12-2015, 09:20:04 »
The Good Dinosaur - was een leuke film, maar niet een heel erg origineel verhaal. Het was wel echt prachtig geanimeerd.  ::ok::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1483 Gepost op: 8-12-2015, 09:27:25 »
Michiel de Ruyter. Veel actie ::ok:: Goeie film voor de donkere dagen voor Kerst (alleen niet geschikt voor kleine kinderen)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1484 Gepost op: 8-12-2015, 17:54:36 »
Michiel de Ruyter. Veel actie ::ok:: Goeie film voor de donkere dagen voor Kerst (alleen niet geschikt voor kleine kinderen)
de helft van mijn groep 8 geniet er van :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1485 Gepost op: 12-12-2015, 00:39:50 »
The maze runner ( deel 1 )

Bespaar jezelf de moeite
You'll never walk alone

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1486 Gepost op: 12-12-2015, 10:50:51 »
The maze runner ( deel 1 )

Bespaar jezelf de moeite
Serieus :O die vond ik nou eigenlijk wel heel erg goed :D  ::rofl::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1487 Gepost op: 18-12-2015, 22:17:06 »
Toen was geluk heel gewoon de film :) Was wel leuk  ::ok:: En wat uitgebreider qua decors/locaties enz. dan de serie natuurlijk.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1488 Gepost op: 26-12-2015, 22:03:50 »
Finding Nemo. ::love::

Daarvoor Cloud Atlas. Naar het boek. Boeiend.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1489 Gepost op: 27-12-2015, 13:18:15 »
Pippi Langkous  :-X  ;D
...if one only remembers to turn on the light.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1490 Gepost op: 29-12-2015, 18:04:57 »
Ik ga vanavond Star Wars meepakken. :o



Als in: had met 2 vrienden afgesproken om naar de film te gaan.
Ennn toen bleken die ineens een 2 tegen 1 meerderheid voor Star Wars te hebben.
Ik vond dat mijn stem voor Bridge of Spies zwaarder hoorde te wegen, immers: dat is een veel betere film, maar ze waren niet voor mijn argument te porren. :-\\
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1491 Gepost op: 29-12-2015, 19:30:40 »
 ::hug::

Ik ga zaterdag naar Bridge of Spies. Werd toen ik in Amerika was al hevig gepromoot, vanaf dat moment wilde ik m al zien :D

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1492 Gepost op: 30-12-2015, 00:01:26 »
Okay, Star Wars had z'n momenten.

..het was tevens volledig gedreven door clichés, zodat je alle plotwendingen kon voorspellen. Echt, het waren er 10 ofzo. En elke keer opnieuw hoopte je dan dat ze NIET voor de cliché-oplossing zouden gaan, maar ja hoor.
En van de laatste, en ergste, ontlokte een auditief 'oh fok off' van me. Dat is iets zeer zeldzaams.



That said, op enig moment kwamen de Resistence jets in beeld, en ondanks mijn verdere milde haat voor de verhaallijn, was dat wel supertof ;D
Tevens positief is dat de moraliteit even, zegmaar in de eerste helft van de film, wat minder 'hoi, ik ben zes'-zwartwit was. Om dat in de tweede helft weer spoedig te vergeten, want dingen opblazen = fun.


So yeah, verwacht niets vernieuwends, doordachts, intelligents of lijkend op een goed plot.
Wat ook niet echt te verwachten zou zijn, bedoel - je maakt een 7de film alleen omdat men blijkbaar betaald voor meer van hetzelfde recept - maar had van JJ Abrams gehoopt op een film die niet geheel generiek zou zijn.
Anyway, het doet het wel goed met special effects, en storm troopers die van pieuw-pieuw-pieuw doen, en light sabers die van zoing-zoing doen.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1493 Gepost op: 30-12-2015, 13:12:29 »
Hachi. Traag en er gebeurt niet zoveel, maar toch wel een mooie film. Op werkelijkheid gebaseerd.
...maar soms even niet :)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1494 Gepost op: 8-01-2016, 20:10:56 »
Film, film...docu. Sletvrees van Sunny Bergman. Wat een vooringenomenheid, gewoon een slechte documentairemaakster. Wel leuke interviews in een tentje.
Keep calm and eat chocolates!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1495 Gepost op: 11-01-2016, 11:18:58 »
Er Ist Wieder Da.


Grappig, maar ook beangstigend. Adolf Hitler ontwaakt in onze moderne tijd en moet zich zien aan te passen in deze samenleving. Het is gefilmd in de trant van Borat: ze zijn met een verkleedde acteur de straat op gegaan om de reacties van mensen te filmen (die verrassend positief zijn...) en een ander deel is gescript. Hele unieke film.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1496 Gepost op: 11-01-2016, 11:35:04 »
Ik ga vanavond Star Wars meepakken. :o



Als in: had met 2 vrienden afgesproken om naar de film te gaan.
Ennn toen bleken die ineens een 2 tegen 1 meerderheid voor Star Wars te hebben.
Ik vond dat mijn stem voor Bridge of Spies zwaarder hoorde te wegen, immers: dat is een veel betere film, maar ze waren niet voor mijn argument te porren. :-\\

Heb je 2D of 3D gekeken?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1497 Gepost op: 11-01-2016, 11:42:59 »
Heb je 2D of 3D gekeken?

3D - en dat doen ze best goed ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1498 Gepost op: 11-01-2016, 11:56:11 »
3D - en dat doen ze best goed ::ok::

Ik twijfel namelijk. Ik vraag me af of ik er wel tegen kan om 3D te kijken. Ik las ook ergens een review dat 3D weinig toevoegde bij deze Star Wars film, maar een andere review sprak dat weer tegen.  :-\\

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?
« Reactie #1499 Gepost op: 11-01-2016, 12:30:40 »
Ik twijfel namelijk. Ik vraag me af of ik er wel tegen kan om 3D te kijken. Ik las ook ergens een review dat 3D weinig toevoegde bij deze Star Wars film, maar een andere review sprak dat weer tegen.  :-\\

Apart.
Naja, ik heb weleens films gezien waar echt nauwelijks 3d werd gebruikt, waarbij je het gebruik echt op 1 hand kon tellen.
Dat vond ik hier niet. Er zitten niet zozeer momenten in dat er, you know, een speer de zaal in wordt geworpen - om maar te laten zien 'kijk eens wat cool, leek dat niet fel realistisch?'. Dat was hier veel meer op de achtergrond, maar naar mijn idee werd het wel vrij constant gebruikt.



Ik vraag me eigenlijk altijd af of de 3D wat toevoegt. Dus ik denk dat 2D ook prima is, zeker als het er om gaat wat je er 2 weken later nog van weet. Ze gebruiken het hier wel veel, maar niet echt in your face.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.