Auteur Topic: Sylvie  (gelezen 1740 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Sylvie
« Gepost op: 2-01-2007, 13:24:39 »

Actrice en presentatrice Sylvie is vooral bekend als VJ van TMF, maar ook om haar huwelijk met de populaire voetballer Rafael van der Vaart. De 28-jarige schone staat onder mannen bekend als een van de mooiste vrouwen van Nederland. In 2003 werd ze zelfs uitgeroepen tot meest sexy vrouw door het mannenblad FHM. ‘Ik wil bewijzen dat ik net zo sterk als Raaf ben!’

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Sylvie
« Reactie #1 Gepost op: 2-01-2007, 15:10:27 »
Sylvie zal het zwaar krijgen, ze lijkt me niet één van de sterkste kandidaten. Maar ik denk aan de andere kant ook niet dat ze snel vijanden zal maken, dus misschien weet ze onopvallend toch ver te komen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sylvie
« Reactie #2 Gepost op: 3-01-2007, 21:34:19 »
Ik denk dat Sylvie typisch zo'n typje is die alleen maar in d'r bikini op het strand ligt en verder niks uitvoert. Maar misschien gaat ze als voetbalvrouw zijnde wel achter Jaap aan  ::rofl::

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sylvie
« Reactie #3 Gepost op: 8-01-2007, 10:32:31 »
Lag ze er toch bijna uit

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sylvie
« Reactie #4 Gepost op: 24-01-2007, 15:03:01 »
Jammer dat iedereen stemt wat te verwachten is.
Het zou leuk zijn geweest als bijvoorbeeld niet zij maar Jaap opgaf.
Dat is een verrassende wending

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Sylvie
« Reactie #5 Gepost op: 24-01-2007, 15:13:13 »
Jammer dat iedereen stemt wat te verwachten is.
Het zou leuk zijn geweest als bijvoorbeeld niet zij maar Jaap opgaf.
Dat is een verrassende wending

Ik moet zeggen dat de stemmen van aflevering tot aflevering toch heel erg verschillen. Iemand die de ene aflevering (bijna) de meeste stemmen krijgt in de wie-wordt-niet-weggestemd-poll en de populariteitspoll, krijgt de aflevering erop zomaar de minste stemmen (Ruben dus). Dat vind ik toch wel verrassend!

In dit geval was het inderdaad wel grappig geweest als er juist onverwacht een stoere vent had opgegeven (Jaap, of Yuri "Elbert Jr." van Gelder  ;D). Aan de andere kant vonden de lezers/stemmers Sylvie misschien gewoon niet zo'n leuke kandidate ofzo.
Ik vond haar zelf ook een beetje saai, ze bleef een beetje een muurbloempje.

Ze heeft haar doel in ieder geval niet gehaald: "Ik wil bewijzen dat ik net zo sterk als Raaf ben!"
 ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sylvie
« Reactie #6 Gepost op: 24-01-2007, 16:28:16 »
Good riddance  :P
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta