Auteur Topic: Volgende week in WIDM...  (gelezen 67698 keer)

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #80 Gepost op: 20-01-2007, 17:10:18 »
Screens van volgende week staan in ander topic, ik prop ook overal alles in t foute topic  :-X

Kzal ze hier ook nog wel neerzette

Ik ben er uit  ::trots::
haha

Dick en Menno samen in een wagentje

Alex en Renate samen in een wagentje

Eva en een vlieger (neem niet aan dat een mol kandidaat zo'n ding gaat besturen...

Inge en Nadja samen in een wagentje

last, but nog least..

Ik zie er duidelijk Paul in, de verklaring wie er naast m zit, is n onbekend iemand, alle kandidaten hebben we gehad, hij is ook de enige met een geweer, de rest lijkt op zoek te zijn naar geld door aanwijzingen van Eva vanuit de lucht.
Misschien is het zijn opdracht om hun daar juist weer vanaf te houden en weten de andere misschien niet dat Paul ze achter na zit..

ok?  ::hypocriet:: ::vergroot::

Paul zie ik er niet zo gauw in  ::ohno::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline -Jutta-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #81 Gepost op: 20-01-2007, 17:18:30 »
Hmmm, klinkt op zich best logisch  :D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Lola-aapje

• Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #82 Gepost op: 20-01-2007, 18:17:05 »
dat dacht ik eerst ook, maar die helm van de linker ziet er wat anders uit, feller rood..

Bij dat tweede plaatje zijn het echt weer Alex en Renate, dat is wel duidelijk, dezelfde kleding, renates bril, en die helm is van metallic rood, dus met een andere lichtval is het misschien iets anders rood.

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 20-01-2007, 18:21:23 »
Paul zie ik er niet zo gauw in  ::ohno::

nee dat zijn renate en alex gewoon weer.

Offline mollemania

• Forumlid
  • Carpe Diem - Pluk de Dag
« Reactie #84 Gepost op: 20-01-2007, 19:01:14 »
Citaat
Citaat
Nou volgens mij zit Paul in de kart die aan het schieten is, samen met een voor mij onbekende dame. Moet hij zich weer in het spel schieten?
Nu ik het filmpje nog wat vaker heb bekeken denk ik toch inderdaad hierin Alex en Renate te herkennen. De onbekende dame zou heel goed Renate kunnen zijn met haar inmiddels overbekende grote zonnebril.

Wel valt me op dat ze in een ander shot tijdens deze kartrace die zonnenbril niet draagt en ik vraag me af hoe het mogelijk is dat ze tijdens zo'n kartrace die zonnenbril heeft kunnen opzetten. Ze draagt nl. een helm met een klep.
Dat kan alleen maar als ze onderwijl heeft mogen uitstappen. Dus misschien meerdere manches?

Als het echter Alex is betekent dat dat we in het voorfilmpje in de opdracht met de karts geen PAUL aantreffen.

Dat is zo duidelijk als wat..... of toch ?

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 20-01-2007, 20:24:09 »
Citaat
Nu ik het filmpje nog wat vaker heb bekeken denk ik toch inderdaad hierin Alex en Renate te herkennen. De onbekende dame zou heel goed Renate kunnen zijn met haar inmiddels overbekende grote zonnebril

die ze droeg toen ze haar mollentraantjes liet lopen
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline mollemania

• Forumlid
  • Carpe Diem - Pluk de Dag
« Reactie #86 Gepost op: 20-01-2007, 21:43:14 »

Citaat
ik gok dat de boekjes onderdeel worden van een volgend spel, en dt boekjes die daarbij niet worden terug gevonden, niet terug komen bij hun eigenaar. Of iets.

Dit lijkt me best een mogelijkheid

Als je naar het voorfilmpje van de volgende week kijkt mogen de deelnemers misschien wel bieden op de molboekjes !!!
Nadja en Inge zijn aan het bieden, toevalligerwijze zijn zij ook de personen wiens molboekjes zijn gestolen. Mischien maakt het hun niet uit dat hun molboekje is gestolen omdat ze weten dat in een van de volgende opdrachten er geld uit de pot zal gaan om het molboekje weer terug te krijgen.
Een uitgelezen mogelijkheid voor de mol (die allang wist dat Paul de opdracht had molleboekjes te stelen!!!) om geld uit de pot te halen.
Dat is zo duidelijk als wat..... of toch ?

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 20-01-2007, 21:57:29 »
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het in bezit krijgen van 4 molboekjes in ruil voor nog even in het spel het enige is dat hieraan vast zit. Met die molboekjes is nog een hoop te doen. Ik denk zomaar dat de kandi's ervoor gaan bieden volgende week en dat dat de pot flink wat geld kan kosten. Maar dat zou dan betekenen dat de mol er baat bij heeft gehad Paul een handje te helpen bij de diefstal (er even vanuit gaande dat Paul de mol niet is). De mol wist van te voren dat Paul deze opdracht zou krijgen en zou er dan toch minstens voor zorgen dat zijn/haar eigen boekje (ijverig volgepend met "verdenkingen") niet al te moeilijk te stelen was.
Ik lees dit nu pas. Slim bedacht! ::ok:: Zo zou het best eens kunnen zijn ::jaja::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #88 Gepost op: 21-01-2007, 00:48:20 »
Die onbekende vrouw is gewoon Liesbeth ::tandpastasmiley::

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 21-01-2007, 05:18:54 »
Ik ben er uit  ::trots::
haha

Dick en Menno samen in een wagentje

Zijn dit niet Menno (links) en Paul (rechts)?

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #90 Gepost op: 21-01-2007, 09:35:15 »
nee dat zijn renate en alex gewoon weer.

Ja, inderdaad, helm en T-shirt van Alex zijn hetzelfde als op die foto daarboven. En dan heeft Renate ook nog eens die zonnebril van d'r op.

Geen Paul dus.  ::ohno::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mutzje

• Forumlid
  • Paramore rocks
« Reactie #91 Gepost op: 21-01-2007, 12:47:57 »
Zijn dit niet Menno (links) en Paul (rechts)?

die rechter lijkt me toch duidelijk dick hoor..

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 21-01-2007, 12:52:58 »
Volgens mij is die rechter Paul, Dick heeft een andere houding.

Offline revelation

• Forumlid
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
« Reactie #93 Gepost op: 21-01-2007, 13:14:47 »
die rechter lijkt me gewoon dick: te herkennen aan zijn shirt met daaronder flink wat spierbundels..  ::)

het voorfilmpje is duidelijk zo gemonteerd dat wij niet kunnnen zien of paul erin blijft. een groepsshot waarbij paul precies buiten beeld valt, slechts het veelbesproken reepje van het blauwe overhemd van paul is te zien.

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 21-01-2007, 13:15:46 »
die rechter lijkt me gewoon dick: te herkennen aan zijn shirt met daaronder flink wat spierbundels..  ::)

het voorfilmpje is duidelijk zo gemonteerd dat wij niet kunnnen zien of paul erin blijft. een groepsshot waarbij paul precies buiten beeld valt, slechts het veelbesproken reepje van het blauwe overhemd van paul is te zien.

Ik zal wel even kijken :)

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 21-01-2007, 13:21:30 »
Het is wel Dick. Op het onderste plaatje zitten ze in dezelfde kart en zie je veel duidelijker dat die rechter Dick is.

Offline Amanda

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 21-01-2007, 13:24:35 »
Het is wel Dick. Op het onderste plaatje zitten ze in dezelfde kart en zie je veel duidelijker dat die rechter Dick is.

Idd, mijn screen is niet zo duidelijk hij kijkt omhoog, maar in t filmpje zag ik dat t dick was  :)

Offline revelation

• Forumlid
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
« Reactie #97 Gepost op: 21-01-2007, 13:24:51 »
en menno lijkt bijna een vrouw naast die spierbundels!!  ::rofl::

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 21-01-2007, 13:27:51 »
en menno lijkt bijna een vrouw naast die spierbundels!!  ::rofl::

::rofl::
Dat valt ook wel weer mee :P

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 21-01-2007, 19:41:13 »
woow je ziet de woede in het gezicht van dick  ::oink::  :o

Echt zo met het spel bezig :P