Auteur Topic: Gigantische daling vanmiddag? -2007-  (gelezen 8568 keer)

Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Gigantische daling vanmiddag? -2007-
« Gepost op: 26-01-2007, 20:11:15 »
Ik sta al sinds maandag heel de tijd in de top 50, en het grootste deel van de tijd ook top 20, maar deze middag heb ik volgens mijn grafiek 'eventjes' een gigantische val gemaakt tot +80, weet iemand hoe dit komt?




EDIT: Hmm, waarschijnlijk heeft iemand toen Alex Mol naar beneden gehaald zoals nu :/
« Laatst bewerkt op: 2-01-2008, 10:47:21 door Megan »

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gigantische daling vanmiddag?
« Reactie #1 Gepost op: 26-01-2007, 23:42:13 »
EDIT: Hmm, waarschijnlijk heeft iemand toen Alex Mol naar beneden gehaald zoals nu
Die iemand was ik :P Ik wilde Alex Mol goedkoop kopen. Daarom heb ik iedereen die erop bood net zolang andere aandelen aandelen verkocht totdat ze geen geld meer hadden. Hun bod op Alex Mol verdween omdat ze niet meer konden betalen. Ik had toen het hoogste bod met 100 en Alex Mol daalde naar 147. Jammer genoeg heeft dit niet lang geduurd want de spelers met veel aandelen Alex Mol vonden het niet leuk dat ze ploseling onderaan het klassement stonden ::rofl::

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Gigantische daling vanmiddag?
« Reactie #2 Gepost op: 26-01-2007, 23:47:44 »
wat heb jij een berg dukaten erik, waarom betaal je het salaris niet zelf?  ;)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Gigantische daling vanmiddag?
« Reactie #3 Gepost op: 27-01-2007, 08:24:08 »
Die iemand was ik :P Ik wilde Alex Mol goedkoop kopen. Daarom heb ik iedereen die erop bood net zolang andere aandelen aandelen verkocht totdat ze geen geld meer hadden. Hun bod op Alex Mol verdween omdat ze niet meer konden betalen.

slim ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Gigantische daling vanmiddag?
« Reactie #4 Gepost op: 17-03-2007, 14:34:33 »
Hoe komt het eigenlijk dat Eva Kandidaat 50 staat bij bod en vraag 100? En eigenlijk moet de computer dat toch verwerken om 2000u?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Sjoerdwww

  • Forumlid
Re: Gigantische daling vanmiddag?
« Reactie #5 Gepost op: 17-03-2007, 19:25:03 »
Het aanbod voor 100 stond er nog op tijd, maar de vraag voor 100 1 min te laat, dus er was om 8 uur geen vraag. (100+0)/2 = 50