Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 75542 keer)

Offline kwarkje

• Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #80 Gepost op: 16-02-2007, 16:12:27 »
Wat mij uit deze aflevering het meest is bij gebleven is het gezicht van Eva toen ze groen kreeg en het maar moeilijk kon bevatten dat Nadja haar mol, geen mol is. Als dit gespeeld is dan is ze waanzinnig goed.

Offline ram96

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #81 Gepost op: 16-02-2007, 16:36:28 »
Mijn Mol is weg

Offline moltje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #82 Gepost op: 16-02-2007, 16:41:18 »
Echt een leuke aflevering!! ::ok::
Ene kant ben ik wel blij dat Nadja weg is. Ze kon gewoon de mol niet zijn want ze deed echt alles te overduidelijk.

Offline S-type

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 16-02-2007, 17:53:31 »

En is t iemand opgevallen hoe vaak Karel "eeeh" zegt tijdens de rondleiding? Vooral in 't begin was dit overdreven veel volgens mij.
Kan alleen niks bedenken waar dit een hint voor is...???

8) Karel heeft altijd gelijk   8)  ::trots::

Offline Rormo

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 16-02-2007, 17:54:04 »
Nadja eruit, jammer, het was voor mij wel duidelijk dat zij de mol niet was. Ik zit al vanaf het begin op Renate (behalve 1 week op Dick, maar toen ging hij eruit) en daar blijf ik bij, alhoewel ik Inge ook steeds verdachter vind worden. Eva is een goeie tweede. Paul is het niet, maar hij gaat wel winnen.

Met de geld-zoek opdracht kunnen we denk ik niet zoveel. Is het verdacht als je weinig geld vindt of juist als je heel fanatiek al het geld vindt. Dit gaat late toch later weer van de pot af (beetje flauw). Dat Paul een beetje treuzelde met dat bootje is alleen maar om hem ook een beetje verdacht te maken. Die jongen doet zo weinig verkeerd...

Ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die roepen dat Renate de mol is. A. Doet Renate heel weinig verkeerd en b. zijn de laatste twee afvallers afgevallen terwijl ze op Renate stemden. Renate kan gewoon de mol niet zijn. En Paul evenmin. Het moet gewoon Inge of Eva zijn.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #85 Gepost op: 16-02-2007, 18:40:39 »
Karel legde nogal de nadruk op de jaartallen en zo aan het begin van de rondleiding. Onthou dat, zoiets zei hij.
The British are not impressed.

Offline minky

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 16-02-2007, 19:44:32 »
Ik blijf bij Inge mn mol,, maar eva kan er ook wat van! eva heeft veel verd8e dingen vind ik maar tog blijft inge mn mol ::regenboog::

Offline Molicious

• Forumlid
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
« Reactie #87 Gepost op: 16-02-2007, 23:14:44 »
Ik baalde als een stekker. Ik kon gisteren GEEN widm zien!  >:( :\'( :\'(
Het zal wel een domme vraag zijn maar,
Waar kan ik de herhaling online vinden?

:D
Ik zeg ook maar wat..

Offline roelc

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 16-02-2007, 23:21:51 »
nu twijfel ik al weken tussen eva & inge, zitten ze er nog altijd allebei in, grrrrr!
en het is ondertussen wel overduidelijk dat 1 van hen de mol is

jammer dat nadja weg is, ik begon ze steeds meer en meer te apprecieren (en ben blijkbaar niet de enige). carpe diem van frederique indachtig, wel zo is nadja toch he!
zalig hoe ze dat tentje binnensprong, ... en *hop* :D
ben wel blij dat ze niet de mol is (geen 2de milouska-mol dus!)

zowel inge als eva blijven verdacht
voorlopig blijf ik eva op nr1 zetten (geen commentaar wanneer nadja de tent binnenspringt, anderhalf uur lange tour viel niet echt op, heel erg verbaasd dat ze een groen scherm krijgt)
inge volgt met stip, ik ben zelfs bijna geneigd om haar op 1 te zetten door wat paul zei - en ze deed ook erg opvallende dingen met het abseilen + paul terugkopen. nu kon ze niets doen als mol omdat ze de vrijstelling had gewonnen, moest ze toen protesteren zou het wel érg opvallen ;). het vragenstellen was blijkbaar ook niet zo opvallend - wel voor de kijker, maar wij zien niet dat de anderen mss ook veel vroegen)

volgens mij ligt de sleutel echt bij de opdracht met de lift, wie vindt hem? (met de kennis dat het óf inge, óf eva is!)

Offline roelc

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 16-02-2007, 23:22:19 »

via officiele widm-site

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #90 Gepost op: 16-02-2007, 23:22:33 »

Hier bijvoorbeeld: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=27600.msg759320#msg759320
Als je bekend bent met Bittorrent.

Offline Molicious

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 16-02-2007, 23:28:37 »
Hier bijvoorbeeld: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=27600.msg759320#msg759320
Als je bekend bent met Bittorrent.

Hmm, die doet hte niet op deze pc. Zijn er nog andere opties?  ::)

In ieder geval bedankt ;)
Ik zeg ook maar wat..

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #92 Gepost op: 16-02-2007, 23:31:55 »
Ik had begrepen dat de officiële nog niet online staat. Dus daar kan je op wachten en anders is er maandagmiddag een herhaling op tv.

Offline Molicious

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 16-02-2007, 23:37:20 »
Thank you!  ::zwaai::
Ik zeg ook maar wat..

Offline Risjaar

• Forumlid
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
« Reactie #94 Gepost op: 16-02-2007, 23:42:56 »
OPVALLENDE ZAKEN
1. Paul heeft een shirt aan met de volgende opdruk:

33
        01

Ik dacht de hele tijd: er staat MOL. Als je de drieën een kwartslag kantelt...

2. Renate wilde het vraagteken van Paul ruilen voor haar joker. Als Paul dat had gedaan, dan zou Renate op de perfecte plek hebben gezeten om de volgende opdracht te verneuken.

3. Renate is voor de zesde keer lacherig bij de executie en niet opgelucht als zij door blijkt te zijn.

Ik blijf gewoon lekker intuïtief op Renate zitten, maar de hint op Paul's shirt maakt hem een goede tweede. Bovendien zou het natuurlijk geweldig zijn, dat de kandidaat, die een revanche krijgt in WIDM dit keer wél de mol is.
C'est le Fruit!

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #95 Gepost op: 16-02-2007, 23:54:53 »
Zo jij hebt slecht gelezen..  :P
Ik had t over dit plaatje... tekstjes van links naar rechts gekoppeld aan kandidaten van links naar rechts...

t feit dat de te winnen prijzen niet corresponderen met wie wat kreeg in de aflevering maakt t tekstje nog dubieuzer, en mogelijk n hint...

De prijzen kunnen ook gewoon in willekeurige volgorde staan...

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #96 Gepost op: 16-02-2007, 23:56:03 »
Citaat
OPVALLENDE ZAKEN
1. Paul heeft een shirt aan met de volgende opdruk:

33
        01

nou, dat zou ik zeker ook gezien hebben in dat shirt, als ik voor widm nog even wat ging shoppen!  ;)

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 17-02-2007, 05:07:07 »
Vraag mbt exit Nadja:

Er viel me iets heel vreemds op, de kandidaten komen aanlopen allemaal met hun rugzak, alleen Nadja heeft een klein plastic zakje met hooguit een T-shirt erin bij zich, niet haar rugzak of verdere bagage.
Ook na het praatje met Karel zie je haar weglopen (op weg naar haar rit naar het vliegveld) met alleen dat plastic tasje in haar hand.

Ik verwacht geen return van Nadja oid, maar ik vond het wat vreemd,is dit anderen ook opgevallen?

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #98 Gepost op: 17-02-2007, 12:17:24 »
Vraag mbt exit Nadja:

Er viel me iets heel vreemds op, de kandidaten komen aanlopen allemaal met hun rugzak, alleen Nadja heeft een klein plastic zakje met hooguit een T-shirt erin bij zich, niet haar rugzak of verdere bagage.
Ook na het praatje met Karel zie je haar weglopen (op weg naar haar rit naar het vliegveld) met alleen dat plastic tasje in haar hand.

Ik verwacht geen return van Nadja oid, maar ik vond het wat vreemd,is dit anderen ook opgevallen?

Hulde voor Nadja, ze is niet zoals alle andere vrouwen die altijd superveel meenemen ::bravo:: ;D

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 17-02-2007, 12:51:11 »
tsja toen nadja eruit lag wist ik het ff serieus niet meer want ik had de rest allemaal al wel eens iets onmols zien doen...
Wat me opviel was de sneakyness die Renate de hele aflevering vertoonde, alle geheimzinnige glimlachjes, weinig enthousiasme toen Paul moest uitvinden wie welke opdracht had, die zekerheid dat ze de finale zou halen en dat ze totaal niet nerveus was bij de executie. Als ze de mol zou zijn: is dit niet too obvious; als niet, dan waarom speelt ze het zo? Het lijkt me overigens vreemd dat Renate nu nog de mol zou blijken te zijn nu Dick en Nadja er om haar uitliggen.
Mijn moeder gaat nog steeds vol voor Eva, maar kom op, ze loste de sudoku op, seilde ab (hoewel dat een George-actie kan zijn) en verdiende 5000 euro door die sjaal voor haar gezicht te houden, plus dat ze trilt bij elke executie en totaal opgelucht was dat ze er nog in zat (kan ook George-actie zijn maar dat lijkt me een beetje teveel van het goede).
Inge lijkt me steeds logischer worden, door het abseilen en door het halsstarrig weigeren bij Nadja uit die tent te kruipen, maar aan de andere kant, niet alle vragen bij de liftopdracht waren goed en toen kregen die kandi's toch Inge te zien.
Dan Paul... Leuk dat hij het koraal spaart.

nah, kan iemand me overhalen tot zijn/haar kamp?
Ik denk dat het voor mij gaat afhangen van mn pool wie de mol wordt -> kheb Renate altijd al als winnaar en Eva al lang als verliezer, dus dat ga ik niet veranderen!  :)
Tell me what your telescope says