Auteur Topic: Julia's Tango  (gelezen 4628 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Julia's Tango
« Gepost op: 15-02-2007, 20:27:34 »
Vanaf 15 maart op SBS6:


Met onder meer Peggy Vrijens en Chris Tates

4 jonge Nederlandse vrouwen besluiten in de hoofdstad van de Tango een Bed & Breakfast te beginnen.

In tien afleveringen komt/komen de vriendschap, het liefdesleven, en de ambities van de vrouwen aan bod, tegen de achtergrond van Buenos Aires.

Naast de ex-moldeelnemers spelen Kim Pieters, Miryanna van Reeden en Tina de Bruin in de serie mee. De overige rollen worden ingevuld door gastacteurs.

Eind vorig jaar vertelde Peggy onder meer aan mij dat ze bezig was met een opdracht waarvoor ze enkele maanden naar Argentinie moest, maar dat het nog niet zeker was, en dat ze er daarom niet teveel over kon vertellen.

Eind december of begin januari is ze dus voor de opnames naar Zuid-Amerika vertrokken, en ze heeft haar grootste fans al laten weten dat ze het daar prima naar haar zin heeft.

Nu weten we waarom ze daar zit. En wat 18 maart betreft: helaas zal Peggy verstek moeten laten gaan. Bij mijn weten zijn de opnames dan nog niet afgerond, namelijk.

« Laatst bewerkt op: 15-02-2007, 21:45:10 door Bodejos »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Julia's Tango
« Reactie #1 Gepost op: 26-02-2007, 13:36:17 »
Rechtstreeks uit het land van de tango, het volgende berichtje:


Hey Jos.
Alles is hier nog steeds geweldig. Ben heel veel aan het werk en doodmoe maar vind toch nog tijd om te stappen en te genieten van deze fantastische stad.
Trouwens Julia's tango begint op 19 mmart. Half 10 bij net 5!! Leuk dat je het onder de aandacht brengt. Zeg het voort want we willen graag een tweede seizoen draaien. En dat hangt af van de kijkcijfers.
Hoop dat alles goed met je gaat.
Ps wat vind je van dit molseizoen? Is het leuk? Ik heb nog maar 1 afl. gezien.
groeten Peggy

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Julia's Tango
« Reactie #2 Gepost op: 26-02-2007, 13:38:44 »
Ik lees dit nu pas ::schaam::

Lijkt me wel een boeiend programma, ik ga sowieso de eerste aflevering kijken! ::ok::
En goed dat je het ons even mededeeld ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Julia's Tango
« Reactie #3 Gepost op: 26-02-2007, 13:56:40 »
De spelfout (mmart....) heb ik niet gemaakt, die stond zo in het berichtje........ ::joehoe::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Julia's Tango
« Reactie #4 Gepost op: 26-02-2007, 14:02:38 »
De spelfout (mmart....) heb ik niet gemaakt, die stond zo in het berichtje........ ::joehoe::

::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Julia's Tango
« Reactie #5 Gepost op: 4-03-2007, 20:36:27 »
In de bijlage van de Telegraaf komt op 17 maart een artikel te staan over Julia's Tango.

Met achtergrondverhalen over de serie en de acteurs en actrices.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Julia's Tango
« Reactie #6 Gepost op: 30-03-2007, 12:48:59 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Julia's Tango
« Reactie #7 Gepost op: 5-07-2007, 23:38:05 »
Door een zenderwisseling niet echt meer kunnen volgen, maar ik heb de serie alsnog op DVD.

Voor wie het gevolgd heeft en het een leuke serie vond: als de voortekenen niet bedriegen, wordt serie 2 vanaf november opgenomen.......

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Julia's Tango
« Reactie #8 Gepost op: 29-12-2007, 22:17:23 »
Vanaf 3 maart weer op televisie: Julia's Tango-seizoen 2.

Ik vernam dit rechtstreeks uit de stad van de Tango.......

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Julia's Tango
« Reactie #9 Gepost op: 1-04-2008, 11:28:02 »
Is er iemand die deel 2 kijkt? Is het de moeite waard? Ik heb ze gemist namelijk en moet ze op internet nog kijken, maar eig geen zin in :-[
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.