Auteur Topic: Welkom Red Star!  (gelezen 320 keer)

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Red Star!
« Gepost op: 17-02-2007, 20:20:23 »
Red Star van harte welkom hier op Realitynet en haar dochtersite Wieisdemol.com!!    ::zwaai::                       

De mollenjacht is in volle gang ;D Ik hoop dat je veel plezier mag beleven op de site van Wieisdemol.com. Speur mee op ons forum of in de chat ::vergroot:: Probeer te raden wie de mol is in onze widm pool of ga beleggen in molaandelen op de molbeurs  ::ok::  Geniet ook van alles wat realitynet.nl nog meer te bieden heeft. Zoals bijvoorbeeld de relaxhoek of de huiskamer.   :)   

Tot op het forum of in de chat   ::zwaai:: ::regenboog::     
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Red Star

  • Forumlid
Re: Welkom Red Star!
« Reactie #1 Gepost op: 18-02-2007, 09:58:24 »
hoi medemollenvangers,

ik dacht schrijf me hier ook maar eens in, alleen heb ik de laatste tijd nietmeer zoveel tijd waardoor het vangen wel wat lastiger is geworden. tja werk een spel spelen en een onderhouden kost veel tijd (naast wat je ernaast allemaal nog moet).

m'n naam is karen en ik werk voor de universiteit gent (belgië). als jullie wat meer willen weten moeten jullie het maar vragen, zal zo af en toe hier op de site toch s proberen een piepje te komen doen.


mvgr
karen

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welkom Red Star!
« Reactie #2 Gepost op: 18-02-2007, 10:54:42 »
::zwaai:: Red Star!

Jij ook hier? :D