Auteur Topic: Theorie: Blauw (Karel heeft het voor elkaar)  (gelezen 10059 keer)

Offline sipel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Theorie: Blauw (Karel heeft het voor elkaar)
« Gepost op: 18-02-2007, 21:08:39 »
Ik heb een theorie over de hint: Karel heeft het voor elkaar.

Karel zijn blauwe overhemd, valt me op. Tot nu toe heeft hij er elke dag een aan.

Wat terugkijkend naar de vorige afleveringen, valt me op dat EVA ook áltijd iets blauws aan heeft.

Haar topje, haar broek, haar schoenen, een overhemd....

Karel heeft (de hint in zijn kleren) voor elkaar...

Wat denken jullie ervan?
Sinds Canada (2003) aan het speuren.

Offline Marco2

• Forumlid
Re: Theorie: Blauw (Karel heeft het voor elkaar)
« Reactie #1 Gepost op: 18-02-2007, 21:13:58 »
Liefje, Karel weet niet wie de mol is. En hij is een volwassen meneer, die vast wel zijn eigen kleren uit kan kiezen. Lijkt me niet dat de mensen achter de schermen zeggen 'hejjjj wat nou als jij een mooi BLAUWE blouse aandoet?  ;) ;) ;)'. Dacht het niet.

Offline sipel

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 18-02-2007, 21:15:05 »
Heeft Karel, net zo als Angela destijds had, geen stylist die hem voorziet van kledingadvies???
Sinds Canada (2003) aan het speuren.

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 18-02-2007, 21:16:34 »
Heeft Karel, net zo als Angela destijds had, geen stylist die hem voorziet van kledingadvies???

::jaja::

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #4 Gepost op: 18-02-2007, 21:18:17 »

Vast wel  ;D. Vorig jaar had hij die roze overhemden omdat hij het zelf mooi vond zei hij op de fandag...

Ik weet `t niet  ::rofl::
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #5 Gepost op: 18-02-2007, 22:56:30 »
Liefje, Karel weet niet wie de mol is. En hij is een volwassen meneer, die vast wel zijn eigen kleren uit kan kiezen. Lijkt me niet dat de mensen achter de schermen zeggen 'hejjjj wat nou als jij een mooi BLAUWE blouse aandoet?  ;) ;) ;)'. Dacht het niet.

Liefje, Karel is een presentator. Dat betekent dat hij iemand heeft die achter de schermen werkt en zegt 'ejjjj wat nou als jij een mooi BLAUWE blouse aandoet?'. Sterker nog, in de aftiteling (dat zijn die lettertjes die aan het einde van de aflevering voorbij komen) staat dat iemand als taak 'Kleding Karel' heeft (Peter van Holland). Hij wordt dus betaald om tegen Karel te zeggen "ejjjj wat nou als jij een mooi BLAUWE blouse aandoet?".

Als Karel en consorten in het kartcentrum hebben gezegd dat ze dit jaar veel hints erin gestopt hebben als reactie op ons, en de redactie weet dat we vorig jaar zo op dat roze hebben lopen hameren, dan kan deze hint nog best eens kloppen.

Kan iemand misschien checken of Eva wel eens een outfit aanhad zonder enig blauw erin?

::ok:: Goede theorie!
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 18-02-2007, 23:15:13 »
Ik heb een theorie over de hint: Karel heeft het voor elkaar.

Karel zijn blauwe overhemd, valt me op. Tot nu toe heeft hij er elke dag een aan.

Wat terugkijkend naar de vorige afleveringen, valt me op dat EVA ook áltijd iets blauws aan heeft.

Haar topje, haar broek, haar schoenen, een overhemd....

Karel heeft (de hint in zijn kleren) voor elkaar...

Wat denken jullie ervan?

Ja dat is me ook opgevallen. Volgens mij heeft ze iedere aflevering wel iets aan met een blauwe kleur. Bij de liftopdracht viel me ook op tijdens de close-up van haar hand, wanneer ze op het knopje drukt, dat ze een soort blauw armbandje (koordje) om haar pols heeft. Bij de foto-opdracht dacht ik het armbandje niet te zien.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #7 Gepost op: 19-02-2007, 01:09:41 »
Tja dat verklaart toch allemaal niet waarom Nadja dat blauwe molboekje had? Of Dick het rode? Dus er is weer iets anders wat we allemaal niet zien zoals al op de mollendag vermeld  8)...
De Blondine is de Mol :)

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 19-02-2007, 01:17:47 »

Ik kom niet meer bij. Ze heeft echt bijna overal iets blauws aan. Ik heb nu alle opdrachten gecontroleerd. Ik dacht dat ik haar te pakken had op de Baiyoketoren maar dan blijkt ze tijdens het afdalen blauwe schoenen aan te hebben! ::rofl:: Dan maar zoeken bij het luxe hotel. Nee hoor: blauw badpak aan! Op het strand dan? Nope, blauwe pyjama! ::rofl::

Dit zijn de uitzonderingen die ik kon vinden: liftopdracht en foto-opdracht (beide aflevering 6). Maar ik kan daar best iets over het hoofd hebben gezien. Enige twijfel in Phuket maar dat bandje om haar nek kan wel blauw worden gerekend.
Als dit klopt dan is het wat mij betreft DE HINT van het seizoen ::ok::

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #9 Gepost op: 19-02-2007, 01:19:17 »
Ik kom niet meer bij. Ze heeft echt bijna overal iets blauws aan. Ik heb nu alle opdrachten gecontroleerd. Ik dacht dat ik haar te pakken had op de Baiyoketoren maar dan blijkt ze tijdens het afdalen blauwe schoenen aan te hebben! ::rofl:: Dan maar zoeken bij het luxe hotel. Nee hoor: blauw badpak aan! Op het strand dan? Nope, blauwe pyjama! ::rofl::

Dit zijn de uitzonderingen die ik kon vinden: liftopdracht en foto-opdracht (beide aflevering 6). Maar ik kan daar best iets over het hoofd hebben gezien. Enige twijfel in Phuket maar dat bandje om haar nek kan wel blauw worden gerekend.
Als dit klopt dan is het wat mij betreft DE HINT van het seizoen ::ok::
Blauwe onderbroek ;) ::rofl::

Zat ik warm met mn theorie blauw ;D
Molloot sinds seizoen 4

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 19-02-2007, 02:00:02 »
Ja dat is me ook opgevallen. Volgens mij heeft ze iedere aflevering wel iets aan met een blauwe kleur. Bij de liftopdracht viel me ook op tijdens de close-up van haar hand, wanneer ze op het knopje drukt, dat ze een soort blauw armbandje (koordje) om haar pols heeft. Bij de foto-opdracht dacht ik het armbandje niet te zien.
Screenshotje uit de liftopdracht (aflevering 6, 25:00) ::tandpastasmiley::

Ik kan evenmin het bandje in de foto-opdracht terugvinden.

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #11 Gepost op: 19-02-2007, 17:13:46 »
  ::rofl:: Heb ik toch echt die blauw hint belachelijk gevonden komen jullie hiermee en ::oink:: Is't echt jongens.. Heeft ze Altijd wat blauws aan????
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 19-02-2007, 17:27:32 »
Ik kan evenmin het bandje in de foto-opdracht terugvinden.

Na het stukje in de lift nog eens bekeken te hebben, denk ik dat het bandje om de pols een elastiekje voor in d'r haar is. Ze heeft in de lift haar haren los. Later bij de foto-opdracht heeft ze het in een staart. Of ze het blauwe elastiekje in heeft kan ik niet zien.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2007, 17:30:24 door Moni »

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Talpaphaga fuscus
« Reactie #13 Gepost op: 19-02-2007, 20:01:50 »
Liefje, Karel is een presentator. Dat betekent dat hij iemand heeft die achter de schermen werkt en zegt 'ejjjj wat nou als jij een mooi BLAUWE blouse aandoet?'. Sterker nog, in de aftiteling (dat zijn die lettertjes die aan het einde van de aflevering voorbij komen) staat dat iemand als taak 'Kleding Karel' heeft (Peter van Holland). Hij wordt dus betaald om tegen Karel te zeggen "ejjjj wat nou als jij een mooi BLAUWE blouse aandoet?".

Ik las dit gisteravond en moest er erg om lachen.
Vandaag op m'n werk had een collega een blauwe blouse aan en ik heb wel 20 keer een grinnik moment gehad.
En hij snapte daar helemaal niks van.
 ;D  ::rofl::
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #14 Gepost op: 19-02-2007, 20:06:02 »
Misschien ben ik kleurenblind, maar zie iets met geel. En dan heb ik niet over die discussie uit de "volgende week in WIDM"-topic.

Tijdens de rondleiding sprak Karel over de gele kleur van de Keizer. En Inge droeg toen een geel blousje.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 19-02-2007, 20:49:46 »
Nu moeten jullie eerst nog alle andere kandidaten controleren op iets blauws, want nu wordt er alleen op Eva gelt  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Flogging Molly

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 19-02-2007, 21:16:57 »
jongens, blauw is gewoon haar lievelingskleur, net als die van mij  ::hypocriet::

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 20-02-2007, 22:06:46 »
Vorig jaar heeft Karel zich rot gelachen over de "hints"die hij hier zag over zijn roze overhemd. Het was GEEN hint.
Bij de mol dachten ze nu: laten we Karel een blauw overhemd aantrekken. Kijken hoe de fans reageren.
En ja hoor, daar gaan ze weer!!!!!! ::rofl::

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #18 Gepost op: 20-02-2007, 22:12:06 »
Vorig jaar heeft Karel zich rot gelachen over de "hints"die hij hier zag over zijn roze overhemd. Het was GEEN hint.
Bij de mol dachten ze nu: laten we Karel een blauw overhemd aantrekken. Kijken hoe de fans reageren.
En ja hoor, daar gaan ze weer!!!!!! ::rofl::

Ja maar ja maar ja maar...dit jaar zou `t een hint kunnen zijn...al is het alleen maar om de fans te stangen :D
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 21-02-2007, 10:01:28 »
Ja maar ja maar ja maar...dit jaar zou `t een hint kunnen zijn...al is het alleen maar om de fans te stangen :D

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
dat vermoed ik ook.