Auteur Topic: Welkom mbase!  (gelezen 273 keer)

Offline maud

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom mbase!
« Gepost op: 24-02-2007, 17:05:23 »
mbase van harte welkom hier op Realitynet en haar dochtersite Wieisdemol.com!!     ::zwaai::                         

De mollenjacht nadert zijn ontknoping  ;D  Ik hoop dat je veel plezier mag beleven op de site van Wieisdemol.com. Speur mee op ons forum of in de chat  ::vergroot::  Ook kun je je vanaf nu inschrijven voor de Molfandag die gepland staat voor 18 maart ::ok::  Geniet ook van alles wat realitynet.nl nog meer te bieden heeft. Zoals bijvoorbeeld de relaxhoek of de huiskamer.      :D     

Tot op het forum of in de chat   ::zwaai::  ::regenboog::         
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Mbase

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welkom mbase!
« Reactie #1 Gepost op: 24-02-2007, 19:06:30 »
Hallo!

Ik kijk al enige tijd op deze site, en vond het toch wel leuk om tijdens de laatste dagen zelf nog even wat te posten :P. Ik ben een scholier, en ik heb Wie is de... Mol? gekeken vanaf de BN'ers-afleveringen (want toen wist ik eigenlijk pas dat het bestond). Ik zit nu op Inge, maar voor de rest zijn Renate en Eva ook wel verdacht...

Verder lijkt het mij erg leuk om op de FanDag te komen, maar ik weet nog niet precies wat het inhoudt, en ofdat het iets officieels is... Ook woon ik vlakbij Dordt, dus ik weet nog niet ofdat ik daar naartoe ga...

ik ga weer!
Mbase ::ok::
Wie is... de Mol?      2008!