Howdy
Ik vind het str*ntvervelend dat ik momenteel op stage zit in Engeland,

maar ik kan toch nog stiekem het forum hier checken

(dat overigens duizendmaal beter is dan dat van wieisdemol.nl) Ik zal dus de volgende weken niet meer reageren omdat mijn ouders De Mol opnemen en als ik hier kom lezen is het geen verassing meer wat er gaat gebeuren. Maar deze week kan ik dus nog even lezen en reageren.

Ik dacht de eerste aflevering nog dat Ellen het zou zijn, totdat Erik afviel. Meerdere mensen hadden trouwens op haar gestemd, dus zou ze een verschrikkelijk slechte mol geweest zijn.
Nu ben ik ook meer aan Harry beginnen denken. Vooral ook omdat ik al niet meer weet wie hij is. Als ik thuis was zou ik de videoband nog 106 keer bekeken hebben en het wel weten. Maar door de Harry Potter vraag vind ik Harry een beetje verdacht. Net zoals in België in de bibliotheek opdracht de naam ‘Hugo’ tweemaal voorkwam (Hugo Claus en Victor Hugo)
Ik vind het wel leuk om te zien hoe iedereen weer paranoid zit te zoeken naar hints enzo. Ik doe dat ook steeds.
Dus voorlopig hou ik het bij Harry. Andere mogelijkheid is Dick omdat die ook compleet op de achtergrond leef in afl. 1