Auteur Topic: Het spel is gespeeld -2007-  (gelezen 3673 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Het spel is gespeeld -2007-
« Gepost op: 4-03-2007, 23:23:55 »
Tsja, er zijn nog wat deelnemers de puntjes op de i aan het zetten maar het spel is voor het gros wel gespeeld. Inge mol aan top en haar kandidaat niks meer waard.

Ik had zelf alles ingezet op de kandidaatsaandelen, immers deden die zwaar onder toen Eva mol 800 en meer deed. Erg vreemd dat de kandidaten maar 100 tot 200 deden en ik heb me dus suf gekocht tot ik niets meer over had.

Echter, doordat er 2x geen executie was is alle winst weggeglipt en de status quo zorgt voor wekenlang dezelfde kanshebbers. Veel waardeloze aandelen waren nog te slijten (Eva mol etc) en in weinig handel hebben ook de kandidaatsaandelen een reele waarde gekregen. Mijn enige kans was dat bijv. Renate kandidaat op 140 vastgezet was met haar executie, dan had ik doorgeleefd als grootste Eva kandidaathouder met alleen Paul nog als concurrent.

Ik heb even getest door alle Eva's te kopen en toen 998 bod en 999 vraag. Daarmee stond ik nog in de top-5. Maar dit blijft nu kansloos door de executies en een extra week waarin het allemaal nog verder met elkaar optrekt.

In het nieuwe scenario van Erik wordt de beurs volgend seizoen veel levendiger en kan je doorhandelen tot het eind. Je hoeft dan niet meer lijdzaam toe te zien maar kan je visie blijven vertalen in de koersen. ::ok::
« Laatst bewerkt op: 2-01-2008, 10:46:09 door Megan »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)