Auteur Topic: Eredivisie  (gelezen 978292 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Eredivisie
« Reactie #5460 Gepost op: 18-07-2019, 13:16:43 »
Ik doe ook een duitje in het zakje

1. PSV
2. Ajax
3. AZ
4. Feyenoord
5. Vitesse
6. FC Utrecht
7. FC Groningen
8. SC Heerenveen
9. Heracles Almelo
10. Willem II
11. PEC Zwolle
12. ADO Den Haag
13. FC Twente
14. VVV Venlo
15. RKC Waalwijk
16. FC Emmen
17. Fortuna Sittard
18. Sparta
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Eredivisie
« Reactie #5461 Gepost op: 18-07-2019, 13:36:08 »
1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord
4. AZ
5. Vitesse
6. FC Utrecht
7. SC Heerenveen
8. Heracles Almelo
9. FC Groningen
10. PEC Zwolle
11. ADO Den Haag
12. FC Twente
13. Willem II
14. Fortuna Sittard
15. VVV-Venlo
16. Sparta
17. RKC Waalwijk
18. FC Emmen (aan de top komen is makkelijk, aan de top blijven niet)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Eredivisie
« Reactie #5462 Gepost op: 18-07-2019, 16:45:45 »
7.FC Twente (wordt de verrassing van het seizoen met hun vreemdelingenlegioen en pakt ook meteen op de eerste speeldag vast een punt tegen PSV)

Dat zou zeker een verrassing zijn.
Zie het niet gebeuren. Blijft enigszins chaotisch met vertrekkende en binnenkomende spelers; weer nieuwe enigszins onbekende trainer; geklaag dat er nauwelijks budget was om een selectie bijeen te krijgen vanwege hoge andere kosten.
En ook afgelopen jaar was niet vaak genoeg niet bepaald overtuigend.

De opvolgende voorspellingen, met grofweg plaats 13, lijken me een stuk plausibeler. Sterker, ik denk dat ze er voor zouden tekenen, opdat ze verder kunnen stabiliseren.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #5463 Gepost op: 18-07-2019, 17:42:08 »
1. Ajax
2. PSV (die twee zullen wel weer echt veel sterker zijn dan de rest)
3. FC Utrecht (een mens mag een beetje hopen nietwaar?)
4. AZ
5. Feyenoord
6. Vitesse
7. Heracles
8. ADO
9. Heerenveen
10. Twente
11. Groningen
12. PEC
13. VVV
14. Willem II
15. Sparta
16. Emmen
17. RKC
18. Fortuna

3 t/m 6 zal wel dicht bij elkaar zitten, met daarboven en daaronder een redelijk gat naar de rest

Is eigenlijk al bekend hoe de nieuwe nacompetitie er uit gaat zien?
Wit is ook een kleur!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #5464 Gepost op: 19-07-2019, 11:16:55 »
1. P$V
2. Feyenoord
3. Ajax
4. AZ
5. FC Utrecht
6. ADO Den Haag
7. Vitesse
8. FC Groningen
9. sc Heerenveen
10. Heracles Almelo
11. FC Twente
12. Willem II
13. VVV Venlo
14. Fortuna Sittard
15. Sparta
16. PEC Zwolle
17. FC Emmen
18. RKC Waalwijk
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Eredivisie
« Reactie #5465 Gepost op: 19-07-2019, 11:45:35 »
Ajax derde!?  ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #5466 Gepost op: 23-07-2019, 10:17:39 »
1 Kiprich
2 Romario
3 Ronaldo
4 Litmanen
5 Ibrahimovic
6 Lerby
7 Kindvall
8 Suarez
9 Nygaard
10 Vasovic
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Eredivisie
« Reactie #5467 Gepost op: 26-07-2019, 09:50:41 »
Kent iemand Coach van het Jaar? Ik ben daar nu mee begonnen maar ik verander elke dag tien keer van team :P

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Eredivisie
« Reactie #5468 Gepost op: 29-07-2019, 21:55:05 »
Ja, ik speel Coach van het Jaar al jaren tegen mijn nicht. Je blijft inderdaad aan het wijzigen.  ::jaja::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #5469 Gepost op: 29-07-2019, 21:57:58 »
Ik speel al jaren Scorito. Zelfs nu je er nog voor moet betalen. Vindt het leuk.
Vorig jaar ging het best aardig, zelfs een paar keer top 100 van het weekklassement gehaald (met dank aan Isak - dat was een hele goede gok voor de 2e helft vh seizoen toen).

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Eredivisie
« Reactie #5470 Gepost op: 29-07-2019, 22:03:27 »
Ik speel al jaren Scorito. Zelfs nu je er nog voor moet betalen. Vindt het leuk.
Vorig jaar ging het best aardig, zelfs een paar keer top 100 van het weekklassement gehaald (met dank aan Isak - dat was een hele goede gok voor de 2e helft vh seizoen toen).

Ik had Isak doorgegeven aan mijn baas (ik kom uit Tilburg). Hij zette hem in zijn Coach van het Jaar team en daardoor won hij zijn poule :P

Allebei leuk overigens maar vindt Coach van het Jaar leuker. Enige nadeel is dat het 5 euro kost (eenmalig voor 3 jaar)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #5471 Gepost op: 3-08-2019, 20:39:33 »


;D ;D

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Eredivisie
« Reactie #5472 Gepost op: 3-08-2019, 23:03:00 »
Hopelijk doet Feyenoord morgen zijn werk wel goed en winnen ze de derby met ruime cijfers,  zodat ze net als drie jaar geleden 34 speelronden de koppositie kunnen gaan bezetten ::hypocriet::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #5473 Gepost op: 4-08-2019, 16:39:24 »
Hopelijk doet Feyenoord morgen zijn werk wel goed en winnen ze de derby met ruime cijfers,  zodat ze net als drie jaar geleden 34 speelronden de koppositie kunnen gaan bezetten ::hypocriet::
::) en zo verspeelt de top 3 dus meteen punten. 3 keer gelijkspel  ::)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Eredivisie
« Reactie #5474 Gepost op: 4-08-2019, 16:54:03 »
::) en zo verspeelt de top 3 dus meteen punten. 3 keer gelijkspel  ::)

En Feyenoord met mazzel ver in de blessuretijd ::ohno:: ::ohno::

Persoonlijk hoop ik dit jaar op een Leicester City senario. Zou ik wel eens leuk vinden, een andere kampioen dan de traditionele top 3.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #5475 Gepost op: 4-08-2019, 17:07:17 »
Ik lees dat nu overal. Maar dat gaat echt niet gebeuren. Ajax wordt met kop en schouders kampioen.

Subtop is wel sterk dit jaar qua selecties (AZ,Utrecht en Vitesse). Die gaan wel punten pakken van de toppers en misschien 3e worden. Maar niet constant genoeg.

AZ gaat wel lang meedoen denk ik
You'll never walk alone

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Eredivisie
« Reactie #5476 Gepost op: 4-08-2019, 17:09:10 »
Ik lees dat nu overal. Maar dat gaat echt niet gebeuren. Ajax wordt met kop en schouders kampioen.

Subtop is wel sterk dit jaar qua selecties (AZ,Utrecht en Vitesse). Die gaan wel punten pakken van de toppers en misschien 3e worden. Maar niet constant genoeg.

AZ gaat wel lang meedoen denk ik

Ben het volkomen met je eens. Een van de top 3 (hoogswaarschijnlijk Ajax wordt kampioen), maar ik mag wel hopen ;)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Eredivisie
« Reactie #5477 Gepost op: 7-08-2019, 15:38:16 »
AZ zwaar overgewaarde ''inkopen'' boadu, sugawara

die 4-0 tegen Fortuna was gewoon te overdreven gewonnen, eerste helft was verdediging van Fortuna top

maar ja tweede helft die flut diemers van ons, en die kan naar az, nou gauw strik erom en verkopen, en ledley/rodriguez of allebei halen, de 2 aanvallers van Fortuna, ik vergeef het ze de kleine foutjes, misschien nog de eerste wedstrijd in eredivisie zenuwen

Koselev wat een topper doelman is dat voor Fortuna, jammer dat ie steeds een paar goals tegen krijgt wat hij niet verdient voor zijn harde werken


PSV is een flut team, als je het een team mag noemen, en Rosario als reserve aanvoerder, een van de slechtste psv'ers nu dat is helemaal om te lachen, ik kom uit eindhoven maar ik vind psv nu niks, en zeker geen titelkandidaat, ik zie ze eerlijk gezegd heel laag eindigen, net in top 10 misschien

kampioenschap ja, ajax natuurlijk, KNVB is ook weer zoo pro-ajax (corrupt vind ik ze)
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Eredivisie
« Reactie #5478 Gepost op: 7-08-2019, 15:50:25 »
Hahahahahah jij bent niet serieus mag ik hopen?

PSV net top 10. Ik ben Ajacied maar PSV eindigt sowieso top 3. Daarnaast wordt Ajax kampioen omdat ze het beste team hebben en niet omdat de KNVB helpt.

En Boadu overgewaardeerd? Die jongen heeft zoveel talent, dat is niet normaal. En AZ heeft gewoon meer kwaliteit dan Fortuna Sittard. Spelen die 100 keer tegen elkaar wint AZ er minstens 80.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #5479 Gepost op: 7-08-2019, 16:41:41 »
AZ zwaar overgewaarde ''inkopen'' boadu, sugawara

die 4-0 tegen Fortuna was gewoon te overdreven gewonnen, eerste helft was verdediging van Fortuna top

maar ja tweede helft die flut diemers van ons, en die kan naar az, nou gauw strik erom en verkopen, en ledley/rodriguez of allebei halen, de 2 aanvallers van Fortuna, ik vergeef het ze de kleine foutjes, misschien nog de eerste wedstrijd in eredivisie zenuwen

Koselev wat een topper doelman is dat voor Fortuna, jammer dat ie steeds een paar goals tegen krijgt wat hij niet verdient voor zijn harde werken


PSV is een flut team, als je het een team mag noemen, en Rosario als reserve aanvoerder, een van de slechtste psv'ers nu dat is helemaal om te lachen, ik kom uit eindhoven maar ik vind psv nu niks, en zeker geen titelkandidaat, ik zie ze eerlijk gezegd heel laag eindigen, net in top 10 misschien

kampioenschap ja, ajax natuurlijk, KNVB is ook weer zoo pro-ajax (corrupt vind ik ze)
Boadu is niet ingekocht, die is eigen jeugd :P Op zijn 15e in de Tweede Divisie bij Jong Az scoorde hij al aan de lopende band. Vorig jaar in het eerste ook tot zijn blessure. En nu lijkt hij de draad weerop te pakken. Als die jongen samen met Stengs de lijn doorzet, mooie transfers maakt, is dat misschien wel de toekomstige spits en buitenspeler van Oranje. Suguawara liet leuke dingen zien, even afwachten hoe hij zich ontwikkelt. Heb hem pas 2x gezien.

PSV rammelt aan alle kanten, klopt. Maar net in de top10? :P Heb het al vaker gezegd hier. PSV heeft een top aanval, een oke middenveld en een matige verdediging en een keeper die toe is aan nieuwe impulsen. Zoet heeft de Eredivisie nou wel gezien. Maar ga me niet zeggen dat Groningen, Utrecht, Vitesse, Willem II Heracles, ADO, de top 5-10 van vorig seizoen nu allemaal betere selecties hebben dan PSV? :P Nee AZ, Feyenoord en PSV zullen elkaar niet veel ontlopen en normaal gezien wordt Ajax gewoon kampioen. Maar ja verwachtingen komen vaak niet uit... zelfs als ze geholpen worden door de KNVB.

Dan Fortuna, eerste wedstrijd AZ uit zegt ook helemaal niks. Er zit echt een gedachte achter bij jullie club. Met het ophalen van spelers die niemand kent en die dan pareltjes blijken. Diemers speelde misschien niet goed, maar was vorig jaar enorm belangrijk voor het spel. Die zou ik niet zomaar weg doen. Stadion van Fortuna heeft een Eredivisieaardige capaciteit, gewoon gras, leuk voetbal kan er worden gespeeld. Dat er een vreemdelingenlegioen staat maakt denk ik niet uit. Verwacht dat Fortuna het gewoon weer red dit seizoen  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 7-08-2019, 16:43:28 door MollenvangR-Art »