Auteur Topic: Eredivisie  (gelezen 979109 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Eredivisie
« Reactie #1120 Gepost op: 23-07-2013, 17:01:27 »
Ik moet het ook nog bezien, zie PSV best punten verspelen tegen ADO  ::jaja::
Laten we het hopen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline DrunkBanana

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can't touch this :P
Re: Eredivisie
« Reactie #1121 Gepost op: 23-07-2013, 17:02:03 »
Dat zeg je alleen omdat je ajax-fan bent en geen voetbal kijkt.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Eredivisie
« Reactie #1122 Gepost op: 23-07-2013, 17:03:55 »
Ahum, ik Ajax? Doe maar Feyenoord en ADO... (ook al woon ik in het oosten, ik voel me nog steeds Hagenees...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #1123 Gepost op: 23-07-2013, 17:14:55 »
We kunnen het simpel houden lijkt me

Ajax is huizenhoog favoriet dit jaar en als ze geen kampioen worden leveren ze een wanprestatie :p
You'll never walk alone

Offline DrunkBanana

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can't touch this :P
Re: Eredivisie
« Reactie #1124 Gepost op: 23-07-2013, 21:14:26 »
Heeeej!j  ::zweep::
Psv heeft maher en locadia en rekik en bruma!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #1125 Gepost op: 23-07-2013, 23:33:33 »
Graziano Pelle moest dinsdag de training van Feyenoord voortijdig verlaten. De Italiaanse aanvaller van de Rotterdammers ging voor medisch onderzoek naar het ziekenhuis in Levico Terme.

Feyenoord is op trainingskamp in de Noord-Italiaanse plaats. RTV Rijnmond meldt dat Pelle, die vorig seizoen clubtopscorer werd, gehavend het veld verliet. Wat de blessure precies inhoudt is nog niet bekend.

Vermoedelijk gaat het om een knieblessure. "Hij is uit voorzorg naar het ziekenhuis gegaan", meldt een woordvoerder.

Offline DrunkBanana

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can't touch this :P
Re: Eredivisie
« Reactie #1126 Gepost op: 24-07-2013, 00:04:00 »
Ajax gaat op het begin weer meer gelijkspelen als winnen. Nu ik ook meer zekerheid heb over Roda JC weet ik vrij zeker dat dat 1-1 word.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Eredivisie
« Reactie #1127 Gepost op: 24-07-2013, 16:14:32 »
Ajax is huizenhoog favoriet dit jaar en als ze geen kampioen worden leveren ze een wanprestatie :p
Huizenhoog? Je bent PSV wel heel erg in een underdogpositie aan het plaatsen... Qua spelers doet PSV echt niet veel onder voor Ajax, zeker mocht Alderweireld weg zou gaan...
Ich bin ein Bärliner!

Offline DrunkBanana

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can't touch this :P
Re: Eredivisie
« Reactie #1128 Gepost op: 24-07-2013, 16:20:02 »
Ja wat ldh zet!  ::hug::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #1129 Gepost op: 24-07-2013, 16:50:50 »
Huizenhoog? Je bent PSV wel heel erg in een underdogpositie aan het plaatsen... Qua spelers doet PSV echt niet veel onder voor Ajax, zeker mocht Alderweireld weg zou gaan...

Vind ik wel. Compleet nieuwe en onervaren ploeg op Schaars na

En niells ik ben ook voor psv en een club als psv moet absoluut voor de titel gaan maar ajax is op dit moment echt wel een paar tandjes beter. Als Eriksen en Alderweureld verkocjt worden is t een ander verhaal. Maar Psv is zwakker dan vorig jaar. Ajax voorlopig sterker ( bojan en vdhoorn ) erbij. En vorig jaar was ajx al duidelijk beter.

Denk zelfs dat Feyenoord beter is dan PSV en mss wel een grotere concurrent voor Ajax
You'll never walk alone

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #1130 Gepost op: 24-07-2013, 17:15:42 »
Eens met Nieky, ook over dat Feyenoord een grote concurrent kan zijn.
Maar ben bang dat Eriksen en Alderweireld zeker verkocht gaan worden en dan ligt het helemaal anders.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #1131 Gepost op: 24-07-2013, 19:04:24 »
Alderweireld is wel op te vangen, Eriksen wordt lastiger. Maar het meerendeel van het elftal blijft in tact. Bij Feyenoord (tot nu toe) ook, maar zoals Koeman al zij, er ontbreekt een echte leider die het team in mindere tijden er door sleept. Feyenoord verliest op de meest onnodige momenten punten, dat moet verminderd worden, willen ze echt voor de titel gaan.

PSV heeft leuke spelers gekocht, maar het moet eerst een team worden. Maar dat kan zomaar verrassend goed uitpakken. Maar bij Feyenoord heeft het ook even geduurd voordat de jonkies echt een team werden.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #1132 Gepost op: 24-07-2013, 20:20:49 »
Ik zie met name Feyenoord (maar ook Ajax) als de grote titelkandidaat. Er lijkt daar op Martins Indi na waarschijnlijk niemand weg te gaan. Als zij er nog 1 of 2 versterkingen bij kunnen halen is de selectie breder dan vorig jaar en bijna volledig in tact, wat weer een voordeel is t.o.v seizoen ervoor waar Guidetti, El Ahmadi, Vlaar en Bakkal bvertrokken. De huidige selectie is al een jaar bij elkaar. Een iets andere speelwijze hanteren en ik geloof in een kampioenschap voor de Rotterdammers.

Zelfs Als Ajax Alderweireld vertrekt staat Van der Hoorn (je weet wel die van dat eigen doelpunt  ;D), maar verder een prima Nederlands verdedigend talent klaar. Eriksen wordt lastiger op te vangen, maar Ajax is er de laatste jaren steeds in geslaagd beste spelers te vervangen. Kost ze in het begin punten, maar als het dan eenmaal draait.. ja dan weten we het eindresultaat..

PSV zit in een zelfde situatie als waar in Ajax Feyenoord bijvoorbeeld vorig jaar zaten. De beste spelers zijn verkocht, maar er is ook best aardig ingekocht. Mertens wordt opgevangen met eigen jeugd, te weten Bakalli en Depay. Lens wordt opgevangen door Josefzoon, Wijnaldum en Narsingbh wanneer die terug is van blessure. En in de spits lopen gewoon Locadia en Matavs. Op het middenveld is de controleurpositie dubbel bezet met de ervaren Schaars/Hiljemark. En Maher wordt de nieuwe nummer 10. Achterin is eindelijk en boel veranderd, ook hier weer veel jonge spelers (inclusief keeper Zoet is de gemiddelde leeftijd 20,2), maar PSV heeft nu wel 2 verdedigers die bij hun speelwijze passen en ook kunnen opbouwen van achteruit. Het zal tijd vergen om er een machine van te maken, maar als het Ajax en Feyenoord is gelukt, waarom zou PSV dat niet kunnen? Top 2 zou fantastisch zijn.

FC Utrecht gaat ver weg zakken t.o.v vorig seizoen, Vitesse gaat ons weer verrassen misschien en FC Twente kan opnieuw beginnen. Ik verwacht dus wel dat de echt Hollandse ouderwetse top 3 Ajax Feyenoord en PSV wordt, maar in welke volgorde...?  ???

Offline DrunkBanana

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can't touch this :P
Re: Eredivisie
« Reactie #1133 Gepost op: 24-07-2013, 21:16:09 »
Jeeeeeeh  ::tandpastasmiley::
Psv staat met 0-1 voor tegen fenerbahçe na 15 minuten dankzij onze vriend tim matavz.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #1134 Gepost op: 24-07-2013, 21:17:18 »
Jeeeeeeh  ::tandpastasmiley::
Psv staat met 0-1 voor tegen fenerbahçe na 15 minuten dankzij onze vriend tim matavz.
::boogie:: maar goed een vriendschappelijke wedstrijd zegt niks  ;D PSV speelt iig niet slecht  ::jaja::

Offline DrunkBanana

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can't touch this :P
Re: Eredivisie
« Reactie #1135 Gepost op: 24-07-2013, 21:32:35 »
Als ze met een volgens sommigen met een  "niet ingespeeld team" toch kunnen winnen van fenerbahçe. Wat is dat dan als ze ingespeeld zijn   ::trots::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #1136 Gepost op: 24-07-2013, 21:36:29 »
Een zwaluw maakt nog geen zomer natuurlijk.  ;) Maar wel knap.  ::ok::

Ze doen het iig beter dan Feyenoord, 1-0 achter tegen Hellas Verona ::ohno:: De vorm is nog ver te zoeken lijkt t.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Eredivisie
« Reactie #1137 Gepost op: 24-07-2013, 21:36:58 »
Champions league winst   ::jaja::
You'll never walk alone

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #1138 Gepost op: 26-07-2013, 07:53:40 »
Is Robert Klaasen (ex)AZ een goeie speler?Ik ken hem niet.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Eredivisie
« Reactie #1139 Gepost op: 26-07-2013, 07:54:30 »
Je bent niet de enige die hem niet kent... ???
Ich bin ein Bärliner!