Auteur Topic: Buitenlandse voetbalcompetities  (gelezen 291150 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #40 Gepost op: 25-07-2007, 11:45:57 »
IK HEB MIJN NIEUW ABONNEMENT  ::bravo:: ::bravo::
En weer is het niet duur  :D 110 Euro voor 19 wedstrijden + gratis inkom voor de Coupe de la ligue (als we thuisspelen,en er niet meteen uitliggen natuurlijk)
En Guy Roux mag Lens trainen  ::ok:: (misschien wordt hij nog speler-trainer  ;D ;D )

Hahahha ja hoor ;D Die Roux is toch 70 ofzo? ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #41 Gepost op: 25-07-2007, 12:05:44 »
Hahahha ja hoor ;D Die Roux is toch 70 ofzo? ;D
idd bijna, maar had je de laatste wedstrijden gezien hoe sommigen erbij liepen en zo een CL ticket verknoeid hebben,dan zou je ook gedacht hebben dat een man van bijna 70 het nog beter zou gedaan hebben  ::jaja:: ::jaja::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #42 Gepost op: 28-08-2007, 16:38:06 »
Sevilla-speler Puerta overleden

SEVILLA - De Spaaanse voetballer Antonio Puerta is dinsdag overleden. De 22-jarige speler van Sevilla zakte afgelopen weekeinde in elkaar tijdens een wedstrijd tegen Getafe.
 
Hij werd sindsdien in een kunstmatige coma gehouden. Eerder op de dag maakten zijn doktoren al bekend dat zijn toestand verergerde en dat bij hem hersenletsel was vastgesteld.

Onwel 

Puerta zakte in de 35e minuut in elkaar op het veld. Zijn ploeggenoten en medische staf snelden meteen naar hem toe om te voorkomen dat hij zijn tong zou inslikken. Hij kon daarna zelf van het veld lopen, maar werd in de kleedkamer opnieuw niet goed.

De medische staf van Sevilla wist Puerta weer te reanimeren.

 :\'( :\'(

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #43 Gepost op: 10-09-2007, 19:32:45 »
Ik vind het momenteel niet online terug,dus voorlopig moet men mij op m'n woord geloven.
JPP(Papin) meent het blijkbaar als trainer van Lens.Lens heeft vorige vrijdag een oefenwedstrijd tegen Ksv Roeselare gewonnen.Pieroni(de Belgische "vedette") heeft gescoord,en hij mocht meteen zijn t-shirt met opschrift "lul van de week" uittrekken  :D
Wat bleek? Pieroni had op training enkele kansen gemist en werdt "verkozen" tot het 1 week dragen van het t-shirt(onder zijn officiele shirt tijdens (oefen)wedstrijden natuurlijk.Maar op training moest hij een week aandraven met "lul van de week"  ::rofl:: ::rofl:: dat vind ik prachtig  ::ok:: "jij voldoet niet,jij komt te laat,jij hebt te weinig inzet? okee,hier is uw shirt  ::rofl:: Zelf ben ik er niet bij,maar tijdens de training zijn er steeds een paar 100 man aanwezig,en daar loop je dan... ::rofl:: ::rofl:: ik heb nog geen foto's gezien, misschien staat er "zizi de la semaine"? ik weet het niet? maar ik denk dat dit een goeie methode is om als speler je uiterste best te doen  ::rofl:: ::rofl::  ::ok:: ::ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #44 Gepost op: 10-09-2007, 19:35:46 »
Die heeft vast les gehad van Co Adriaansen. Die had ook altijd van dat soort vreemde dingen. Bogdan Lobont moest bijvoorbeeld een keer de hele dag de telefooncentrale bedienen, omdat ie zijn telefoon aan had laten staan tijdens de training. Of Shota Arveladze die drie strafrondjes moest lopen van het veld door de persruimte naar de kleedkamer, omdat ie een sluiproute had genomen en niet door de persruimte was gelopen...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #45 Gepost op: 10-09-2007, 19:43:21 »
Die heeft vast les gehad van Co Adriaansen. Die had ook altijd van dat soort vreemde dingen. Bogdan Lobont moest bijvoorbeeld een keer de hele dag de telefooncentrale bedienen, omdat ie zijn telefoon aan had laten staan tijdens de training. Of Shota Arveladze die drie strafrondjes moest lopen van het veld door de persruimte naar de kleedkamer, omdat ie een sluiproute had genomen en niet door de persruimte was gelopen...
Er zijn dus nog trainers met dit soort motivatie's? Ik vind dat wel goed,al mag het natuurlijk niet overdreven zijn he.Maar zo hou je misschien de (over)betaalde spelers in de hand  ::jaja:: ::jaja::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #46 Gepost op: 10-09-2007, 23:53:08 »
Tja, ik vond Co soms wat te ver gaan eerlijk gezegd. Maar dit soort verhalen is wel grappig om te lezen  ::rofl::
Co had nog wat van die vage acties, maar ik kan even niet meer zo snel bedenken wat.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #47 Gepost op: 24-09-2007, 17:20:26 »
Het komt wel uit het Belgische amateurvoetbal,maar een bepaalde naam doet misschien een belletje rinkelen?

Jong Lede verslaat KFC Vrasene 
 
Vrasene beheerste de eerste helft. De eerste kans was meteen raak. Van Puymbroeck bediende Lenny Janssens en deze knalde overhoeks binnen. Lede stak langs Droessaert de neus aan het venster. Aan de overzijde vergaten Maes, De Breucker en Lenny Janssens de thuisploeg helemaal uit te tellen.
Met de inbreng van Verdonck was er meteen meer leven in de brouwerij. Telkens na inzenden van diezelfde Verdonck kopte Brantegem raak. Een enthousiaste thuisploeg ging op haar elan verder. Maar echte kansen bleven echter uit. De Waaslanders kregen langs Deck en Verbeke alsnog de beste kansen om gelijk te stellen. Telkens stond Heiremans paraat.
Doelpunten: 21’ Lenny Janssens 0-1, 53’ en 54’ Brantegem 1-1 en 2-1


 

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #48 Gepost op: 26-09-2007, 19:39:17 »
Het is wel mooi,maar wat brengt het op? we staan nogsteeds op een degradatieplaats  :-\\ :-\\

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #49 Gepost op: 27-09-2007, 19:16:40 »
Door dat net gisteren in het stadion van Lens een wereldbeker rugby-wedstrijd gespeeld werdt,moest men uitwijken naar een nabij gelegen stadionnetje in Amiens,voor de 16é finales van de ligabeker,tegen aartsrivaal Lille. Maar het is goed afgelopen: 1-0  :D :D en het doelpunt kwam dan nog van een reserve Rode duivel  :o :o :o

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #50 Gepost op: 27-09-2007, 21:56:43 »
Wel een nette goal! ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #51 Gepost op: 21-10-2007, 22:51:55 »
Marseille-Lens 1-0...dan staat er 1 Nederlander op het veld...  >:( >:(

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #52 Gepost op: 28-10-2007, 07:10:13 »
Een 3-punter zou zeer welgekomen zijn  ;D ;D

1.  Lyon  25 
2.  Nancy  24
3.  Bordeaux  22 
4.  Rennes  21 
5.  Strasbourg  19 
6.  Le Mans  19
7.  Nice  18
8.  Saint-Etienne  18
9.  Valenciennes  18 
10.  Monaco  14
11.  Toulouse  14 
12.  Lorient  14
13.  Lille  13
14.  Auxerre  13 
15.  PSG   
16.  Caen  12 
17.  Sochaux  11
18.  Marseille  10 
19.  Lens  9 
20.  Metz  6

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #53 Gepost op: 29-10-2007, 22:03:49 »
eej, ik geloof dat ik steeds over lens heen lees...
Menno is gek

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #54 Gepost op: 29-10-2007, 22:05:11 »
...ohnee hihi daar had ik ze niet verwacht
Menno is gek

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #55 Gepost op: 5-11-2007, 19:31:49 »
Voor Guikie (en menno)
Gisterenavond;tijdens de rust 0-2  :o :o

63é minuut 1-2
65é minuut 2-2
70é minuut; Aruna Dindane loopt een verrekking op aan de linkerbil,de wissels zijn op,dus hinkt hij noodgedwongen nog 20 minuten verder.  :-\\ :-\\ 20 meter spurten zit er niet meer in,dus mag je spreken van de laatste 20 min. 10 tegen 11.
In de 84é minuut doet ons Ivoriaantje dit  :D :D



Whoehahahaha, Kevin Vandenbergh  ??? ??? who the fu..? is Kevin Vandenbergh  ??? ???  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #56 Gepost op: 5-11-2007, 19:50:34 »
Woeha, wat een schitterende actie!  :D ::ok:: ::ok::

Ook goed dat nr. 9 de bal niet aanraakt, anders had ie de actie verprutst.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #57 Gepost op: 5-11-2007, 20:02:56 »
Woeha, wat een schitterende actie!  :D ::ok:: ::ok::

Ook goed dat nr. 9 de bal niet aanraakt, anders had ie de actie verprutst.
idd en wie is die nr 9? Luigi Pieroni, een Belg die niet eens goed genoeg is om.....bij de Rode duivels te mogen spelen   ::rofl:: ::rofl:: Maja, bij de Rode Duivels spelen er al 11 die de bal niet aanraken  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #58 Gepost op: 19-11-2007, 18:40:44 »
Rangschikking in de Belgische 2é klasse(Jupiler ligue in Nederland) op 18-11-07

Stand
1. KV Kortrijk  24   8) ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
2. OH Leuven  23
3. Hamme VW  23
4. KVSK United  23
5. Union SG  21
6. KVK Tienen  21
7. Beveren  21
8. Charleroi Marchiénne  21
9. Virton  21
10. SK Deinze  20
11. Eupen  20
12. Antwerp  18
13. Tubize  17
14. Namen UR  16
15. RS Waasland  14
16. Oostende  13
17. Lierse  10
18. FC Doornik  9
19. Geel  4

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #59 Gepost op: 19-11-2007, 23:18:20 »
'Booy alweer weg bij Al-Nassr'
 
Foeke Booy neemt ontslag bij Al-Nassr. Dat meldt RTV Utrecht in het sportprogramma Namen en Rugnummers. Booy was pas sinds kort actief als coach in Saudi-Arabië.

De oefenmeester boekt met zijn ploeg tegenvallende resultaten en is de aanhoudende kritiek zat. Daarnaast is de overstap naar Saudi-Arabië hem op privé-vlak tegengevallen.

Booy kende, voordat hij vertrok naar Saudi-Arabië, een succesvolle periode bij FC Utrecht. Zo won Booy samen met de Domstedelingen tweemaal de KNVB-beker. Ook won de coach eenmaal de Johan Cruiff-schaal. Sinds 2002/2003 was Booy in dienst bij FC Utrecht.


 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Hij moest en zou voor het grote geld, en na drie maanden is ie alweer weg  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::