Auteur Topic: Buitenlandse voetbalcompetities  (gelezen 291217 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #60 Gepost op: 20-11-2007, 19:57:02 »
'Booy alweer weg bij Al-Nassr'
 
Foeke Booy neemt ontslag bij Al-Nassr. Dat meldt RTV Utrecht in het sportprogramma Namen en Rugnummers. Booy was pas sinds kort actief als coach in Saudi-Arabië.

De oefenmeester boekt met zijn ploeg tegenvallende resultaten en is de aanhoudende kritiek zat. Daarnaast is de overstap naar Saudi-Arabië hem op privé-vlak tegengevallen.
Booy kende, voordat hij vertrok naar Saudi-Arabië, een succesvolle periode bij FC Utrecht. Zo won Booy samen met de Domstedelingen tweemaal de KNVB-beker. Ook won de coach eenmaal de Johan Cruiff-schaal. Sinds 2002/2003 was Booy in dienst bij FC Utrecht.


 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Hij moest en zou voor het grote geld, en na drie maanden is ie alweer weg   ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Dit is geen sneer naar FCU toe,want zoals je wel weet is Foeke ooit speler geweest van KVK.Maar veel "einde-carriere" spelers (en trainers) gaan nog een jaartje ofzo poen scheppen bij de Saudi's of Koeweiti's enzo... Tja als je dat niet "aankunt".....WATJE  ::rofl:: ::rofl::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #61 Gepost op: 22-11-2007, 22:00:54 »
De Nederlandse voetbalsite www.voetbalprimeur.nl doet zijn naam vandaag alle eer aan: Voetbalprimeur beweert uit goede Anderlecht-bronnen te hebben vernomen dat Anderlecht met de Nederlandse topcoach Martin Jol positieve gesprekken heeft gehad om op het einde van het seizoen Ariël Jacobs te komen vervangen.

De gesprekken hebben zelfs plaatsgevonden nog voor Jol ontslagen was bij Tottenham en Vercauteren bij Anderlecht.

Manager Van Holsbeeck reageerde op de vlakte en bevestigde wel dat Jacobs het seizoen uitdoet maar ontkende noch bevestigde de informatie over Martin Jol.


Dit moest al veel eerder gebeurt zijn.Geen buitenlandse coach voor een Belgische club,maar voor het nationale elftal. Velen (waaronder mezelf) vinden het op een Belgische voetbalsite,dat er al lang een Buitenlandse bondscoach moest geweest zijn.En met name "Bossie" Johan Boskamp,die kent het Belgische voetbal door en door,enkel begrijp je er geen jota van  ??? Wat uit die zijn mond komt is; fslwwfslwwfslww,niet zeiken hahaha,fslwwfslwwfsww,niet ouwehoeren maar spelen verdorie hahahahaha fslwwfslww.
Maar hij is een genot om hem bezig te horen  ::rofl::  ::ok:: ::ok::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #62 Gepost op: 2-12-2007, 20:25:12 »
Afgelopen week is de vrouw van Fiorentina-coach Prandelli overleden en de fans toonden hun medeleven:


Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #63 Gepost op: 2-12-2007, 20:26:55 »
 ::ok:: Mooi gebaar.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #64 Gepost op: 2-12-2007, 22:51:27 »
idd,mooi gebaar  ::ok:: ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #65 Gepost op: 6-12-2007, 21:19:31 »
 Dat Ettertje blijft gewoon z'n eigen vader het leven zuur maken  ::niet-ok:: ::niet-ok::
Voor het hof van beroep in Antwerpen heeft de openbare aanklager zes maanden cel met uitstel geëist tegen ex-Rode Duivel Erwin Vandenbergh. Het OM vraagt daarmee een bevestiging van het eerste vonnis. Naast die zes maanden cel met uitstel


De feiten waarvoor Vandenbergh terechtstaat dateren van 2003. De ex-vrouw van de voormalige profvoetballer van onder meer Lierse, Anderlecht en Lille beschuldigt hem van vervalsing van beleggingsfondsen. Ook zijn zoon Kevin, tegenwoordig aan de slag bij het Nederlandse FC Utrecht, diende destijds een klacht in.
Erwin Vandenbergh wordt ervan beschuldigd doelbewust fotokopieën te hebben gemaakt van 80 beleggingsfondsen en die in de echtscheidingsprocedure aan zijn ex en zijn zoon te hebben gegeven. De echte zou hij zelf bijgehouden hebben.
 
Volgens advocaat Vic Van Aelst, die Vandenbergh verdedigt, is er absoluut geen sprake is van vervalsing, omdat hij gewoon een kopie heeft gemaakt. Verder beweert de verdediging ook dat er geen bewijs is dat de vrouw recht zou hebben op de helft van de 156 aandelen. Het is, nog volgens advocaat Van Aelst, niet bewezen dat de vermeende overhandiging van de aandelen aan de ex van Vandenbergh ooit heeft plaatsgevonden. Op 21 december volgt het arrest.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #66 Gepost op: 6-12-2007, 21:21:42 »
 ::tandpastasmiley:: Kevin Vandenbergh LALALALALA  ::tandpastasmiley::

Ik weet niks van de affaire af, dit is enkel om je te plagen koekoe  ;)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #67 Gepost op: 6-12-2007, 21:41:09 »
::tandpastasmiley:: Kevin Vandenbergh LALALALALA  ::tandpastasmiley::

Ik weet niks van de affaire af, dit is enkel om je te plagen koekoe  ;)
::rofl:: ::rofl:: Hoe het precies ineen zit weet ik ook niet?

maar het ettertje van een zoontje heet Kevin,en is uiteraard Utrecht-fan. (dit is ook maar om je te plagen hoor)  ::rofl:: ::rofl::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #68 Gepost op: 6-12-2007, 21:46:11 »
maar het ettertje van een zoontje heet Kevin,en is uiteraard Utrecht-fan. (dit is ook maar om je te plagen hoor)  ::rofl:: ::rofl::

 ::rofl:: ::rofl:: :o

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #69 Gepost op: 6-12-2007, 22:20:58 »
::rofl:: ::rofl:: :o
Toevallig heeft hij nu net die voornaam....daar kan ik ook niets aan doen  hoor  ::rofl:: ::rofl::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #70 Gepost op: 11-12-2007, 19:12:14 »
Op de komende Afrika-cup zullen m'n favo Ivooriaantjes terug met een sterk team aanwezig zijn  ::jaja:: ::jaja::

Volledige selectie:

Doelmannen: Boubacar Barry (Lokeren), Tiasse Kone (Africa Sports), Stephan Loboue (SpVgg Greuther Furth)

Verdedigers: Athur Boka (VfB Stuttgart), Guy Demel (Hamburg SV), Constant Djakpa (Pandurii Targu Jiu), Emmanuel Eboue (Arsenal), Steve Gohouri (Borussia Mönchengladbach), Abdoulaye Meite (Bolton Wanderers), Kolo Toure (Arsenal), Marc Zoro (Benfica)

Middenvelders: Emerse Fae (Reading), Koffi Ndri Romaric (Le Mans), Siaka Tiene (St Etienne), Gilles Yapi Yapo (Young Boys Bern), Gneri Yaya Toure (Barcelona), Didier Zokora (Tottenham Hotspur)

Aanvallers: Aruna Dindane (Racing Lens), Amara Diane (Paris St Germain), Didier Drogba, Salomon Kalou (Chelsea), Abdelkader Keita (Olympique Lyon), Arouna Kone (Sevilla), Bakary Kone (Nice), Gervinho (Le Mans), Boubacar Sanogo (Werder Bremen)


Wat me opvalt is dat er geen enkele in Nederland speelt  ??? ???

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #71 Gepost op: 11-12-2007, 19:20:25 »
Voor zover ik weet spelen er inderdaad geen Ivorianen in de Eredivisie. Maar misschien vergis ik me, en zit er bij Excelsior ofzo één op de bank?

Zo te zien heeft Ivoorkust, zoals alle Afrikaanse landen, een keepersprobleem? (Lokeren, Afrika Sports ??? ??? ??? en SpVgg Greuther Furth  ??? ??? ??? ??? ???)

Dat is vaak wel opvallend bij de Afrika-cup: er wordt vaak leuk gevoetbald, maar de keepers kunnen er meestal niks van.

Pandurii Targu Jiu? :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #72 Gepost op: 11-12-2007, 20:39:25 »
Voor zover ik weet spelen er inderdaad geen Ivorianen in de Eredivisie. Maar misschien vergis ik me, en zit er bij Excelsior ofzo één op de bank?

Zo te zien heeft Ivoorkust, zoals alle Afrikaanse landen, een keepersprobleem? (Lokeren, Afrika Sports ??? ??? ??? en SpVgg Greuther Furth  ??? ??? ??? ??? ???)

Dat is vaak wel opvallend bij de Afrika-cup: er wordt vaak leuk gevoetbald, maar de keepers kunnen er meestal niks van.

Pandurii Targu Jiu? :P
  ::rofl:: ::rofl:: daar heb je wel een punt, die keeper van Lokeren,da's een eersteklasse vliegenvanger   ::jaja:: ::jaja:: wat voor een idioot dat is,dat kan je niet geloven  ::ohno::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #73 Gepost op: 11-12-2007, 21:22:02 »
Goh koekoe ga je Oranje supporteren, 't is wat  ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #74 Gepost op: 12-12-2007, 18:10:23 »
Goh koekoe ga je Oranje supporteren, 't is wat  ::tandpastasmiley::
ik was er bijna ingetrapt,maar toch zal je vroeger moeten opstaan hoor  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #75 Gepost op: 24-12-2007, 09:42:11 »
't is triest  :-\\ :-\\ De 2 fiere clubs uit het Noorden bengelen onderaan, terwijl het kleine broertje doodleuk op de 6é plek staat  :-\\

1.  Lyon  39 
2.  Nancy  35 
3.  Bordeaux  33 
4.  Caen  31 
5.  Le Mans  30 
6.  Valenciennes  29 
7.  Nice  29 
8.  Lorient  27
9.  Monaco  25
10.  Saint-Etienne  25 
11.  Marseille  25
12.  Toulouse  25 
13.  Rennes  25
14.  Strasbourg  24 
15.  Auxerre  23 
16.  PSG  22
17.  Lille  21 
18.  Lens 20
19.  Sochaux  16 
20.  Metz 7

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #76 Gepost op: 29-12-2007, 20:50:50 »
Bron: NOS teletekst:



Phil O'Donnel, de aanvoerder van het Schotse Motherwell, is zaterdagavond overleden nadat hij 's middags tijdens het competitieduel met Dundee United in elkaar was gezakt.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #77 Gepost op: 29-12-2007, 21:05:52 »
 ??? Dit lijkt ook wel steeds vaker voor te komen. Zou dat nou allemaal niet naar voren komen bij medische onderzoeken? Schijnbaar niet.  :-\\

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #78 Gepost op: 30-12-2007, 12:28:25 »
??? Dit lijkt ook wel steeds vaker voor te komen.
Ik vind het ook allemaal vreemd  ??? Hoe het in Nederland zit weet ik niet,maar in Vlaanderen lees je soms dat zelfs kerngezonde jeugdspelertjes zomaar ineen zakken  ???
in jaren 70-80 hoorde je daar toch niet van? Kweet het niet,misschien leggen de commerciele belangen van de clubs tegenwoordig teveel druk op de spelers en drijft men ze tot het uiterste en erover? Iets is er niet helemaal koosjer,maar wat? Neem nu Nwanko Kanu,die heeft al enkele jaren een hartafwijking, maar hij kan zonder probleem verder voetballen,terwijl er op en top gezonde spelers zomaar ineenzakken. Zou men toch niet de weg van sommige wielrenners inslaan? Men zou het beginnen denken. Maar dan nog is het niet te verklaren, vooral de Tour en zo is 20 keer zwaarder dan een voetbalwedstrijd van 90 minuten,sommige renners spuiten,slikken,knoeien met bloed dat het een lieve lust is,maar (met uitzondering van Tom Simpson 475 jaar geleden)weet ik niet een die plots dood van z'n fiets viel. Het is dus iets zeer vreemds.....

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #79 Gepost op: 30-12-2007, 12:43:14 »
...Maar goed... iets vrolijker nieuws, mijn favo Belgisch cluppie staat nog steeds eerste,en onze Nederlander van HSV HOEK heeft blijkbaar geen aanpassingsproblemen  :D

Topschutter Competitie 2e klasse Seizoen 2007-2008 
     
1. Buelinckx Yves UNION ST-GILLIS 13
2. Savaneh Ebrahim Ibou K.S.K. BEVEREN 12
3. De Ridder Steve V.W. HAMME 11
4. Betremieux Cedric K.V. KORTRIJK 10
5. Ruytinx Bjorn O.H. LEUVEN 10
6. Sbaa Nadir U.R. NAMEN 10
7. Copel Christophe U.R. NAMEN 8
8. Koïta Moussa EXC. VIRTON 7
9. Matton Thomas O.H. LEUVEN 7
10. Thijs Yve K.A.S. EUPEN 7
11. Bakx Istvan K.V. KORTRIJK 6