Auteur Topic: F1 topic  (gelezen 287604 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: F1 topic
« Reactie #560 Gepost op: 17-04-2016, 13:31:32 »
Jammer dat Rosberg zo dominant is, daarachter is het spannend.

Max knappe inhaalrace  ::ok::
You'll never walk alone

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: F1 topic
« Reactie #561 Gepost op: 30-04-2016, 17:28:01 »
Hamilton start vanaf tien. Vettel vanaf 7

Jammer dat Rosberg zo dominant is  ::)
You'll never walk alone

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: F1 topic
« Reactie #562 Gepost op: 1-05-2016, 15:17:28 »
Verstappen uitgevallen. Heel erg jammer want hij leek de 6de plaats te kunnen behalen. Maar zoals we gewend waren van vorig jaar, zijn motor begaf het weer eens.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: F1 topic
« Reactie #563 Gepost op: 1-05-2016, 15:34:54 »
Een 2015 Ferrari was anders vorig jaar zeer betrouwbaar, itt de Renault.

Zonde vd 6e plek.

Mr Kvyat mag na vandaag even op rijles, wat een domme actie. ::ohno::

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: F1 topic
« Reactie #564 Gepost op: 1-05-2016, 17:28:32 »
Solide zege van Rosberg en Hamilton reed ook een goede race. Zonde van Verstappen, want plek zes was echt haalbaar geweest.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: F1 topic
« Reactie #565 Gepost op: 5-05-2016, 10:39:57 »
Max rijdt volgende week zondag voor Red Bull. Ik vind t een paniek actie van RBR, maar niet minder leuk, ben benieuwd wat ie kan.

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: F1 topic
« Reactie #566 Gepost op: 5-05-2016, 17:17:45 »
Ik ben benieuwd naar wat Max kan bij Red Bull Racing, alhoewel ik hem niet het allerbeste gun, want zijn loyaliteit naar Torro Rosso is weer hartstikke laag.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: F1 topic
« Reactie #567 Gepost op: 5-05-2016, 17:19:49 »
Ik ben benieuwd naar wat Max kan bij Red Bull Racing, alhoewel ik hem niet het allerbeste gun, want zijn loyaliteit naar Torro Rosso is weer hartstikke laag.

Ik volg het allemaal niet zo hoor - maar Torro Rosso was toch sowieso een doorgroeiteam?
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: F1 topic
« Reactie #568 Gepost op: 5-05-2016, 17:56:55 »
Ik ben benieuwd naar wat Max kan bij Red Bull Racing, alhoewel ik hem niet het allerbeste gun, want zijn loyaliteit naar Torro Rosso is weer hartstikke laag.
Hoe bedoel je, een lage loyaliteit? De kans heeft er altijd in gezeten dat Max tijdens het seizoen naar het grotere broertje van Torro Rosso zou gaan indien gevraagd. Ze zijn toch al min of meer aan elkaar verbonden, beide teams...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: F1 topic
« Reactie #569 Gepost op: 5-05-2016, 18:24:57 »
De loyaliteit van Red Bull dan ? Kyvat stond nog op het podium in China.
Hup Max !
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: F1 topic
« Reactie #570 Gepost op: 5-05-2016, 19:08:36 »
Als je roekeloos rijdt, word je van de weg gehaald. Dat is nu met Kvyat gebeurd.

Hup Max! ::ok::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: F1 topic
« Reactie #571 Gepost op: 5-05-2016, 19:09:54 »
eeh nee, dan krijg je een slechtere auto maar mag je nog steeds de weg op.

Hup Max
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: F1 topic
« Reactie #572 Gepost op: 5-05-2016, 22:09:32 »
Nieuw verhaal; een andere reden om Verstappen vervroegd te promoveren; onrust binnen Toro Rosso, het team zou bestaan uit 2 kampen, een kamp Sainz en een Kamp Verstappen. Is begonnen sinds de race in Singapore (waarin Max Sainz niet voorbij wilde laten).
De oud-race engineer van Verstappen is vanmiddag ook ontslagen en Kvyat krijg een een nieuwe engineer.

Ben benieuwd hoe het daar gaat vanaf Spanje. Sainz schat ik ook hoog in (niet zo hoog als Max), dus als ie Kvyat de rest v/h seizoen de oren was, is het einde Kvyat in de F1.

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: F1 topic
« Reactie #573 Gepost op: 6-05-2016, 12:50:19 »
Hoe bedoel je, een lage loyaliteit? De kans heeft er altijd in gezeten dat Max tijdens het seizoen naar het grotere broertje van Torro Rosso zou gaan indien gevraagd. Ze zijn toch al min of meer aan elkaar verbonden, beide teams...

Torro Rosso heeft in 2015 en ook dit jaar de beste auto in jaren met een prima chassis. Hij had ook daarvoor punten kunnen blijven scoren tot het eind van het seizoen en dan pas overstappen naar Red Bull.

Nieuw verhaal; een andere reden om Verstappen vervroegd te promoveren; onrust binnen Toro Rosso, het team zou bestaan uit 2 kampen, een kamp Sainz en een Kamp Verstappen. Is begonnen sinds de race in Singapore (waarin Max Sainz niet voorbij wilde laten).
De oud-race engineer van Verstappen is vanmiddag ook ontslagen en Kvyat krijg een een nieuwe engineer.

Ben benieuwd hoe het daar gaat vanaf Spanje. Sainz schat ik ook hoog in (niet zo hoog als Max), dus als ie Kvyat de rest v/h seizoen de oren was, is het einde Kvyat in de F1.

Vind ik persoonlijk een niet al te beste reden om Verstappen te transfereren. Met dit argumente wordt eigenlijk gezegd dat Kvyat aan de kant moet, omdat tussen de mensen rond Verstappen en Sainz niet boterde. Ik ben wel benieuwd hoe Max zicht verhoudt tot Ricciardo.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: F1 topic
« Reactie #574 Gepost op: 6-05-2016, 16:09:30 »
Overigens stond Verstappen al sinds hij 2015 begon onder contract bij... Red Bull!

Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: F1 topic
« Reactie #575 Gepost op: 6-05-2016, 18:18:15 »
Precies. Toro Rosso = Red Bull. Als de grote baas wil dat Max bij Red Bull gaat rijden, gaat Max bij Red Bull rijden. Heeft niks met loyaliteit van Max te maken.

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: F1 topic
« Reactie #576 Gepost op: 7-05-2016, 19:33:01 »
Als Max in zijn auto in Singarpore nee naar het team kan schreeuwen, kan hij ook nee naar Red Bull schreeuwen in de wetenschap dat er vast wel een ander formule 1 team is dat hem na dit seizoen wilt hebben.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: F1 topic
« Reactie #577 Gepost op: 9-05-2016, 07:11:34 »
Als Max in zijn auto in Singarpore nee naar het team kan schreeuwen, kan hij ook nee naar Red Bull schreeuwen in de wetenschap dat er vast wel een ander formule 1 team is dat hem na dit seizoen wilt hebben.
Met de kans dat hij per direct op straat staat? Zo makkelijk ligt het in ieder geval niet in de F1...
Ich bin ein Bärliner!

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: F1 topic
« Reactie #578 Gepost op: 9-05-2016, 18:47:55 »
Ja, als je nou toch de ballen hebt die hij heeft en een vervanger hebben ze behalve Vandoorne die bij Red Bull onder contract staat toch niet.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: F1 topic
« Reactie #579 Gepost op: 9-05-2016, 18:49:19 »
Vandoorne staat bij McLaren onder contract ::)

Max heeft alles aan Red Bull te danken, dat weet hij donders goed. ::jaja::